2014-07-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Vad vill du säga med det? Menar du att Bj och FS skulle utföras utan kondom av tjejerna?
Han menar ingenting han försöker sig bara på att vara ironisk vilket han sällan klarar han bryr sig heller inte om grodmansdräkt och därför vet han inte om att salongerna har det så du behöver inte ta med dig egna.
Citera
2014-07-20, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Vad vill du säga med det? Menar du att Bj och FS skulle utföras utan kondom av tjejerna?

Det händer väl i en del lokaler. Att zyberrunklokalen försöker påstå att jag är ironisk är inget att bry sig om. Han missar tyvärr inget tillfälle att hoppa på mej, tyvärr till skada för seriöst frågande nybörjare som Du, t ex.
Citera
2014-07-20, 21:41
Medlem
Finns det bra thai salonger i Halmstad ? Eller runt omkring ?
Citera
2014-07-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Det händer väl i en del lokaler. Att zyberrunklokalen försöker påstå att jag är ironisk är inget att bry sig om. Han missar tyvärr inget tillfälle att hoppa på mej, tyvärr till skada för seriöst frågande nybörjare som Du, t ex.
Jasså det gör han inte?
Om du tittar så var det minst 2 mån sedan jag överhuvudtaget citerade dig.

Hjälpa nybörjare???
Att kondomer kostar 29,95 på Lidl vad är det för djävla hjälp?
Mystiskt att du som inte använder dom håller koll på priset ska vi tolka det som att det bara var tomt skryt det där med 500tals tjejer som du kört utan med.

Återigen till den som frågade du behöver inte ha egna kondomer med dig de finns på plats har aldrig varit med om att någon salong inte har haft det.
Citera
2014-07-20, 23:21
Medlem
Önskar tips på bra ställen runt huvudstaden med lite extra😉..
Citera
2014-07-20, 23:43
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse019
Önskar tips på bra ställen runt huvudstaden med lite extra😉..
Kanske du ska lära dig att läsa först? Trådrubriken sant det stora feta texten du knappast kan missa när du postade:

1. Inlägg i tråden där man begär eller erbjuder information via PM (privata meddelanden) om var man kan hitta prostituerade eller massagesalonger som erbjuder sexuella extratjänster är förbjudna, eftersom Flashback Forum inte på något sätt ska kunna misstänkas bryta mot kopplerilagen eller anses främja prostitution. Samma sak gäller inlägg där man erbjuder sig att utbyta sådan information.

Den sortens inlägg kommer omedelbart raderas och kan resultera i avstängning eller t.o.m. bannlysning från forumet, om en sådan åtgärd får stöd i en omröstning bland moderatorerna.
Citera
2014-07-21, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Är det ingen som vet om någon petite smal tjej i stockholmsområdet som ger en bra massage, de stora tjejerna tar i för hårt

Då ber du dem ta lite mjukare med din ömma kropp. Förövrigt är de små tjejerna också väldigt starka!
Citera
2014-07-21, 17:11
Medlem
Rodeo774s avatar
Hur är det med salonger i Karlstad?
Tänkte besöka denna vackra stad och passa på att få en massage vid tillfälle.
Nån som har tips om salong?
Citera
2014-07-21, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Hur är det med salonger i Karlstad?
Tänkte besöka denna vackra stad och passa på att få en massage vid tillfälle.
Nån som har tips om salong?

Men va fan alltså. Har du varken tillgång till dator och google?

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/ovriga-sverige-soder/solstan-thaimassage_406.html

Ex.vis.
Citera
2014-07-22, 20:47
Medlem
Det vore bra om dom kunde hålla sina hemsidor lite uppdaterade, så man kunde se vad dom har för laguppställning just den veckan. Vill ju veta var i göteborgs thaimassageträsk man kan hitta lite ladyboys!
Citera
2014-07-24, 15:11
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuuuu
Det vore bra om dom kunde hålla sina hemsidor lite uppdaterade, så man kunde se vad dom har för laguppställning just den veckan. Vill ju veta var i göteborgs thaimassageträsk man kan hitta lite ladyboys!

Ja det är verkligen varierande bemanning på en del salonger.

Har just flyttat in i ett hus som har en salong i källarvåningen och har sett lite olika tjejer sitta utanför och röka. Samtliga har varit, mindre attraktiva samt sedesamt klädda, och jag har suckat lättat då jag helst inte vill känna mig suktad att besöka en salong så nära hemmaplan.

Dock gick frun och jag in dit häromdagen för att kolla om dom hade pedikyr osv (på hennes initiativ) och då satt det två söta 20-25 taggare i soffan iförda tighta små leopardmönstrade linnen och hotpants som satt på halva skinkan ungefär.

Skulle dessa två erbjuda enbart seriös massage så skulle jag äta upp en hatt.

Frun har t.o.m uppmuntrat mig att prova dom efter allt kånkande i flytten men kommer inte köpa något extra även om dom erbjuder men är nyfiken på menyn.
Citera
2014-07-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Ja det är verkligen varierande bemanning på en del salonger.

Har just flyttat in i ett hus som har en salong i källarvåningen och har sett lite olika tjejer sitta utanför och röka. Samtliga har varit, mindre attraktiva samt sedesamt klädda, och jag har suckat lättat då jag helst inte vill känna mig suktad att besöka en salong så nära hemmaplan.

Dock gick frun och jag in dit häromdagen för att kolla om dom hade pedikyr osv (på hennes initiativ) och då satt det två söta 20-25 taggare i soffan iförda tighta små leopardmönstrade linnen och hotpants som satt på halva skinkan ungefär.

Skulle dessa två erbjuda enbart seriös massage så skulle jag äta upp en hatt.

Frun har t.o.m uppmuntrat mig att prova dom efter allt kånkande i flytten men kommer inte köpa något extra även om dom erbjuder men är nyfiken på menyn.

Ta med frugan och se vad som händer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in