2015-10-10, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Armstarke
Hej alla!

Jag har blivit närmare bekant med en massös. Hon berättade hur pengarna fördelas som hon drar in till salongen. De tre hundra som är betalningen för massagen får hon inte ett öre av. Det enda sättet hon kan tjäna pengar är att erbjuda plusmeny. Av dessa pengar snor mamasan 50%. Har någon av er andra forumbröder liknande information? Hur kan vi hjälpa de små rara liven att får större del av kakan?
Hade man inte infört sexlagen (1999) och släppt den fri i stället, så skulle många anställda ha möjligheten att kunna bedriva egna företag öppet och inte bli utnyttjade på samma sätt, för det mesta.
T e x titta på Danmark.
Citera
2015-10-14, 04:27
Medlem
Hur länge tar det för er att komma vid en HE?
Citera
2015-10-14, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big-3ljo
Hur länge tar det för er att komma vid en HE?

Hur långt är ett snöre?
Citera
2015-10-14, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666
Hur långt är ett snöre?

till sin ände
Citera
2015-10-14, 10:57
Medlem
BlackPearls avatar
Jag måste fråga er erfarna.

Varför låser thaimassage ytterdörren? Är det också någon slags signal att de erbjuder extra?
Citera
2015-10-14, 11:38
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Jag måste fråga er erfarna.

Varför låser thaimassage ytterdörren? Är det också någon slags signal att de erbjuder extra?

Nej det är för att det härjar tjuvar hos dom, dom tar deras telefoner,pengarna de har i kassan osv.
Så då de har kunder samtliga så låser de ytterdörren för att slippa överaskningar.
Var detta svar nog?
Citera
2015-10-14, 11:49
Medlem
BlackPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nej det är för att det härjar tjuvar hos dom, dom tar deras telefoner,pengarna de har i kassan osv.
Så då de har kunder samtliga så låser de ytterdörren för att slippa överaskningar.
Var detta svar nog?

Ja jo, men eftersom jag sett ett par gånger att de finns "receptionister" som sitter så har de haft låst ändå och det har ju varit ställen som är kända för det där med extra, därför jag tänkte om det va deras "grej"
Citera
2015-10-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ja jo, men eftersom jag sett ett par gånger att de finns "receptionister" som sitter så har de haft låst ändå och det har ju varit ställen som är kända för det där med extra, därför jag tänkte om det va deras "grej"

Har ju tyvärr hänt att salonger blivit rånade
så dom låser även för att minsa rån risken,,
Citera
2015-10-14, 17:25
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Armstarke
Hej alla!

Jag har blivit närmare bekant med en massös. Hon berättade hur pengarna fördelas som hon drar in till salongen. De tre hundra som är betalningen för massagen får hon inte ett öre av. Det enda sättet hon kan tjäna pengar är att erbjuda plusmeny. Av dessa pengar snor mamasan 50%. Har någon av er andra forumbröder liknande information? Hur kan vi hjälpa de små rara liven att får större del av kakan?
På en salong med en just mamasan får massösen cirka en hundring av de 350-400:- massagen kostar. Ersättningen för extratjänster behåller massösen allt av.
Citera
2015-10-14, 22:31
Medlem
Citat:

Sedan vill dom se kunden först då det finns rötägg som inte är välkomna tillbaka.
Citera
2015-10-16, 12:27
Medlem
HappyHandsomes avatar
Det finns nu en thaimassage i strängnäs. Svensk gubbe som äger stället och han beklagade sig över de som ville ha extra, han slänger ut dem. Så nu vet ni det. Letar nu vidare i örebro. Antar att det är okey att "outa" seriösa ställen?
Citera
2015-10-16, 16:31
Medlem
JackDanielsOldNo7s avatar
Salong Fandee i Tyresö, är det någon som vet vart tjejen, Fandee som startade stället finns nu? Senaste gångerna jag har varit där har det varit andra tjejer där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in