2013-07-22, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Borde inte vara så många kunder på thaisalongerna nu när vädret är varmt och skönt.

Kanske går att pruta lite mer än vanligt då de kanske bara har en kund per dag. Vad tror ni?

har sett att flera kör sommarerbjudanden där de sänkt med en hundring

dessutom brukar det vara lätt att få flera tjejer samtidigt nu om man gillar det.
Citera
2013-07-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
har sett att flera kör sommarerbjudanden där de sänkt med en hundring

dessutom brukar det vara lätt att få flera tjejer samtidigt nu om man gillar det.

Man kan ju hoppas att det även gäller extratjänsterna.
Citera
2013-07-22, 21:42
Medlem
Helt klart så är det ebb i kassan hos många tjejer på salongerna så här på sommarn. Knullade på en salong i norrort idag för 300+500

Det är verkligen bra läge att köpslå inne på salongerna sommartid. Vill dom inte knulla så bara nobba annat extra.
Om du nu vill bonka förstås?
Citera
2013-07-22, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Borde inte vara så många kunder på thaisalongerna nu när vädret är varmt och skönt.

Kanske går att pruta lite mer än vanligt då de kanske bara har en kund per dag. Vad tror ni?

Gäller kanske rena knullställena då deras kunder är ute och campar med frun. Lite mera seriösa med blandade kvinnliga och manliga kunder har märkt en viss nedgång, men inte mycket. Säker källa. Även om mina säkra källor inte låter sig prutas.
Citera
2013-07-22, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Helt klart så är det ebb i kassan hos många tjejer på salongerna så här på sommarn. Knullade på en salong i norrort idag för 300+500

Det är verkligen bra läge att köpslå inne på salongerna sommartid. Vill dom inte knulla så bara nobba annat extra.
Om du nu vill bonka förstås?

Skäms på dej tamejfan.
Citera
2013-07-22, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
Skäms på dej tamejfan.

Nu förstår jag inte riktigt hur du menar? Varför ska jag skämmas?
Citera
2013-07-22, 21:53
Medlem
Blir ingen BMW i gåva från frugan om kunderna betalar dåligt?
Citera
2013-07-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
Blir ingen BMW i gåva från frugan om kunderna betalar dåligt?

Faktum är att thaitjejerna har sig själva att skylla för den prisdumpning som sker på stockholms marknaden. Verkat ju blivit prestigefyllt att driva ettt eget thaimassehak bland thiatjejerna. 300 ställen är ju givetvis på tok för mycket och en oundviklig marknadsanpassning av priserna sker nu.

Vilket vi som kunder givetvis tackar för. Nu gäller det bara att hålla alla överbetalande kåta bönder borta från salongerna.
Citera
2013-07-24, 17:43
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
En liten fråga!

När ni lägger er nakna på magen hur har ni kuken då?

Har ni den upp så att ni ligger på den med magen eller har ni den nedåt?
Citera
2013-07-24, 18:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
En liten fråga!

Nedåt!
Citera
2013-07-24, 18:45
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Nedåt!
Jag brukar lägga den i handen på tjejen,blir lite enklare då
Citera
2013-07-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
En liten fråga!

Det beror på vilket humör jag är på, vilken salong, vilken tjej som masserar etc. Ibland är det skönt att ha de ligga uppåt. Kan vara lite roligt att känna deras händer när de letar efter den, spänningen kan dö för fort när det ligger neråt

Jag förstår inte riktigt på er som vill få ett snabbt avslut. Är det inte bättre att ligga och njuta lite och känna spänningen. Jag har aldrig slutat lyckligt i någon lokal, inget som lockar mig. Men däremot har jag fått bra kontakt med en del som slutade med extranummer på deras fritid efter en fika eller lunch på stan.

Jag var på en salong för någon dag sedan som jag skrev om i recensionstråden. Där på andra sidan hörde jag en viskning från tjejen (som sedan visade sig vara nästan ett träsktroll i samma klass som hon som satt i foajen). Hörde hur de gjorde upp om en affär. Hon gick ut och spolade vatten, kom tillbaka och det var bara några sekunder som det pågick där på andra sidan skynket. Hon gick ut igenom det kom ett riktigt gapskratt för hennes träsktrollskollega. Ja det gick fort, han blev väl några hundralappar fattigare och utskrattad på köpet. Undrar om det var värt det.

Själv fick jag en kanonbra och trevlig stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in