Citat:
Ursprungligen postat av
TheAwesomeboy1993
En liten fråga!
När ni lägger er nakna på magen hur har ni kuken då?
Har ni den upp så att ni ligger på den med magen eller har ni den nedåt?
Det beror på vilket humör jag är på, vilken salong, vilken tjej som masserar etc. Ibland är det skönt att ha de ligga uppåt. Kan vara lite roligt att känna deras händer när de letar efter den, spänningen kan dö för fort när det ligger neråt
Jag förstår inte riktigt på er som vill få ett snabbt avslut. Är det inte bättre att ligga och njuta lite och känna spänningen. Jag har aldrig slutat lyckligt i någon lokal, inget som lockar mig. Men däremot har jag fått bra kontakt med en del som slutade med extranummer på deras fritid efter en fika eller lunch på stan.
Jag var på en salong för någon dag sedan som jag skrev om i recensionstråden. Där på andra sidan hörde jag en viskning från tjejen (som sedan visade sig vara nästan ett träsktroll i samma klass som hon som satt i foajen). Hörde hur de gjorde upp om en affär. Hon gick ut och spolade vatten, kom tillbaka och det var bara några sekunder som det pågick där på andra sidan skynket. Hon gick ut igenom det kom ett riktigt gapskratt för hennes träsktrollskollega. Ja det gick fort, han blev väl några hundralappar fattigare och utskrattad på köpet. Undrar om det var värt det.
Själv fick jag en kanonbra och trevlig stund.