2009-10-20, 15:21
Medlem
sexjohans avatar
Har gått på Thaimassage idag ;-)

Gick på ett bra ställe, väster om stan. Trevlig, fräsch ung tjej. Slank, små bröst och välansad... Började med att ligga på mage och hon körde oljemassage och hamnade snabbt vid min rumpa... smörjde in den, smekte mot anus, ner mot kukroten, ljumsken m.m. och stannade i den regionen i säkert 10-15 min. Kuken stog som ett tonårs spett! Lyfte på underlivet och hon smekte kuken då jag låg på magen... kåt som fan nu!

Hon bad mig vända mig om och hon smörjde mig kring ljumsken, magen och runt kuken, ibland på kuken... Fingrar upp i luften och priset landade på 300, inkl att hon klädde av sig näck. Hon ställde sig på knä vid mig så jag hade hennes toppiga bröst 1 meter ovanför mitt ansikte och hennes fitta bara en underarms läng från mig... smekte henne runt brösten, fittan, klittan, in i henne m.m. medans hon runkade mig till härligt sprut.

Efter tömningen torkade hon av mig med varm handduk och lade sig vid mig (!) och började smeka mig igen...(hon var då påklädd igen)... Kuken växte igen såklart... jag började smeka henne igen, innanför tröja, trosor m.m. Hon var våt och stönade tyst i mitt öra då vi låg raklånga mittemot varandra, på sidan. Hon viftade med fingrarna igen, men jag var nöjd med mitt 1:a sprut och sade nej... hon låg kvar i några minuter och lekte med min kuk innan hon reste sig upp och klädde på mig (!).. bra service.. Ska definitvt tillbaka!!

/J
Citera
2009-10-20, 22:41
Medlem
Att bli erbjuden är inget ovanligt. Brukar själv inte visa några tecken på att jag vill ha det(mer än att jag ligger naken iallafall). Det för att jag inte känner mig helt bekväm i situationen. Men brukar ni själva visa något tidigt, eller säga något?
Nakenmassage skulle vara trevligt(där hon är naken också alltså)
Citera
2009-10-21, 19:37
Medlem
Uppehållstiilstånd

Citat:
Ursprungligen postat av hebban
Då borde alltså den tjejen som "välvillig" blivit masserad inte vara här på turistvisum eftersom han besökt henne under det senaste året. Så antingen är hon här olagligt eller så har hon fått uppehållstillstånd om jag förstått det rätt?
Har hon fått uppehållstillstånd så borde hon alltså kunna gå till arbetsförmedlingen och söka sig ett bättre jobb. Eller?

Helt korrekt uppfattat , om hon har varit här i ett år så har hon förmodligen minst ett två års visa, hon kan sedan efter detta ansöka om put, Permanent uppehållstillstånd. Även två års visa ger arbetstillstånd.
Citera
2009-10-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexjohan
Gick på ett bra ställe, väster om stan. Trevlig, fräsch ung tjej. Slank, små bröst och välansad... Började med att ligga på mage och hon körde oljemassage och hamnade snabbt vid min rumpa... smörjde in den, smekte mot anus, ner mot kukroten, ljumsken m.m. och stannade i den regionen i säkert 10-15 min. Kuken stog som ett tonårs spett! Lyfte på underlivet och hon smekte kuken då jag låg på magen... kåt som fan nu!

Hon bad mig vända mig om och hon smörjde mig kring ljumsken, magen och runt kuken, ibland på kuken... Fingrar upp i luften och priset landade på 300, inkl att hon klädde av sig näck. Hon ställde sig på knä vid mig så jag hade hennes toppiga bröst 1 meter ovanför mitt ansikte och hennes fitta bara en underarms läng från mig... smekte henne runt brösten, fittan, klittan, in i henne m.m. medans hon runkade mig till härligt sprut.

Efter tömningen torkade hon av mig med varm handduk och lade sig vid mig (!) och började smeka mig igen...(hon var då påklädd igen)... Kuken växte igen såklart... jag började smeka henne igen, innanför tröja, trosor m.m. Hon var våt och stönade tyst i mitt öra då vi låg raklånga mittemot varandra, på sidan. Hon viftade med fingrarna igen, men jag var nöjd med mitt 1:a sprut och sade nej... hon låg kvar i några minuter och lekte med min kuk innan hon reste sig upp och klädde på mig (!).. bra service.. Ska definitvt tillbaka!!

/J

kanske skulle du satsa på att skriva och sälja sexsagor
Citera
2009-10-21, 19:43
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
kanske skulle du satsa på att skriva och sälja sexsagor

Inget märkvärdigt med den berättelsen. Sådant kan man få på en hel del ställen. Priset låter dock misstänkt lågt.. Thai-tjejerna brukar ha vett att ta betalt för extratjänster. 300 brukar max räcka till ett handjobb med påklädd massös.
Citera
2009-10-22, 12:41
Medlem
Priset på massage + avrunkning

Undrar om jag fått det om bakfoten men thaidamen höll upp fem fingrar under oljmassagen vilket jag accepterade. Sedan efter massagen så påpekade hon att avrunkningen kostade 500 och massagen 300. Alltså 800. Jag sa att jag endast hade 500 och det är vad hon fick. Hon blev lite småsur då.

Har ni andra haft samma erfarenheter?
Citera
2009-10-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenUr
Undrar om jag fått det om bakfoten men thaidamen höll upp fem fingrar under oljmassagen vilket jag accepterade. Sedan efter massagen så påpekade hon att avrunkningen kostade 500 och massagen 300. Alltså 800. Jag sa att jag endast hade 500 och det är vad hon fick. Hon blev lite småsur då.

500 spänn för en avrunkning är så sjukt dyrt.

Mina erfarenheter är bl.a. att thaidamerna inte kan ett ord engelska förutom "massage". Försök inte diskutera nåt med dom, det är dödsdömt
Citera
2009-10-22, 13:50
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenUr

Lite olika från ställe till ställe. Men standardförfarandet verkar vara att man betala för massagen och extra för HE.
Sen finns det ställen där man betalar ett pris för alltihop.
Men du skulle ha prutat till 300 för en avrunkning. För 500 hade jag krävt ett BJ.
Citera
2009-10-22, 15:02
Medlem
Kan man dra slutsatsen att thaitjejer är horor ända in i benmärgen?
Citera
2009-10-22, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av if
Kan man dra slutsatsen att thaitjejer är horor ända in i benmärgen?

Den slutsatsen får du nog dra själv hemma i burträsk

Du ska inte tro allt som pojkarna fantiserar om här
Citera
2009-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiax

Hur menar du nu?
Citera
2009-10-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiax

Du som prostituerad själv vet det eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in