2014-07-24, 22:39
Medlem
Nån som vet om ställen där man kan få massage av andra än thai? Inte vanlig "svensk" massage då utan av andra utländska tjejer som gör det skönt för en...

Har provat en kines men vet inte om jag tycker det var så bra, thai är nog bättre då...
Citera
2014-07-25, 18:15
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ta med frugan och se vad som händer!

Hehe ja det kanske jag gör. Salongen har separata rum med dörrar så det skulle nog erbjudas både det ena och det andra även om jag inte kommer tacka ja i dagsläget.

Den verkar ha rätt bra med besökare såhär mitt i sommaren. Var och varannan gång jag går förbi ingången så sitter det en postit på den stängda och låsta dörren med texten "Upptagna, ring för att boka tid"
Citera
2014-07-26, 12:53
Medlem
Jag tänkte skriva en recension men jag skriver här istället för nu har jag för första gången råkat ut för det. Var på ett hyfsat nytt ställe i en mindre stad. Blev erbjuden extra där trots att det var mitt första besök. Men det var inte det jag tänkte berätta om.

Det började väldigt bra och det kändes seriöst men ändå den där glimten i ögat som man bara kan uppleva på en thaisalong.

Telefonen ringde, tjejen utanför "massageboxen" svarade. Hon svarade och jag hörde att hon sa att det var ledigt om en timma. Vill du komma nu frågade hon. Jag tänkte inte så mycket på det förutom att det var ju trist att någon ska ligga där på andra sidan väggen (skärmen kanske man ska säga)

Då byter de med varandra. Tjejen som masserade lämnar mig och tjejen i receptionen tar över mig. Sånt tycker jag är respektlös. Jag hade naturligtvis kunnat klaga men jag tror inte det hade blivit bättre. Den nya kunden som kom hade antagligen bestämt sig för den tjejen och ville komma nu!

I väntan på honom utspelades en konversation mellan tjejerna. Trots att man inte förstår språket kan man ibland förstå innebörden. De hånade honom rejält. Hon som skulle ta emot honom läste upp textmeddelanden. "I want you now", "My body neeeeed yoooo" och liknande och de skrattade.

Sedan ringde det på dörren och det hördes på rösten att det var en kåt bonde! Någon som de kunde mjölka på pengar!

Jag kan inte påstå att massagen blev sämre men den blev annorlunda, en annan rytm, det var förövrigt hon som tog över som undrade om jag ville ha extra. Som sagt jag hade kunnat klaga och ställa till med en scen men vad hade det lätt till egentligen. Konkurrensen är mördande och jag undviker stället istället och låter de törstiga bönderna få tid istället.
Citera
2014-07-27, 08:37
Medlem
Efter ett antal besök i thaimassagedjungeln har jag själv gjort denna lista i skallen hur mycket olika tecken förvarnar om extratjänster. Här är en extratjänst minst HJ.

• Salongen ligger i Stockholm - 75 procent chans till extra.
  • Tjejen som masserar har flera synliga tatueringar - 80 procents chans
  • Tjejen sitter på din rumpa medans hon masserar - 85 procent chans
  • Tjejen klär om till underkläder innan hon börjar massera - 96 procent chans
  • Vändningen kommer tidigt - 97 procents chans till extra
  • Tjejen är väldigt noga med att tvätta ditt rövhål innan massagen - hundra procents chans
Citera
2014-07-27, 17:50
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Efter ett antal besök i thaimassagedjungeln har jag själv gjort denna lista i skallen hur mycket olika tecken förvarnar om extratjänster. Här är en extratjänst minst HJ.

• Salongen ligger i Stockholm - 75 procent chans till extra.
  • Tjejen som masserar har flera synliga tatueringar - 80 procents chans
  • Tjejen sitter på din rumpa medans hon masserar - 85 procent chans
  • Tjejen klär om till underkläder innan hon börjar massera - 96 procent chans
  • Vändningen kommer tidigt - 97 procents chans till extra
  • Tjejen är väldigt noga med att tvätta ditt rövhål innan massagen - hundra procents chans

Har inte varit så aktiv den senaste tiden, men har lätt över 100 besök på samvetet och kan byta ut 75 i den första punkten till minst 95..Tror det varit 3 ställen som det inte erbjöds ngt på och 2 av dom visste jag det innan.
Citera
2014-08-01, 09:26
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPearl
Tänkte på en sak till. Det fanns en video på xhamster som visar en film från TM i Malmö där hon ger b2b.. vet ni någonstans där det finns fler liknande videos från sverige någon haft spycam?
Har du länk ?
Citera
2014-08-01, 09:38
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Har du länk ?
Ja, det vore verkligen intressant att se. Man läser ju om att det smygfilmas på salongerna, och ibland kanske även tillåtet, men undrar vart filmerna läggs upp. Eller så är det enbart för enskilt runk.
Citera
2014-08-01, 22:41
Medlem
crusades avatar
Det tog mig ungefär 5 sekunder att hitta filmen...
Då är jag lika datakunnig som en dvärghamster

Nu är bruden i filmen lika sexig som just en dvärghamster så hittar ni inte den så har ni inte missat något
Citera
2014-08-02, 03:44
Medlem
Loladinens avatar
Har sökt på allt möjligt, så kanske har sett den då och inte tänkt på att det är den filmen isf. Så då stack den nog inte ut något speciellt.
Citera
2014-08-02, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Nu är bruden i filmen lika sexig som just en dvärghamster så hittar ni inte den så har ni inte missat något

Var den inspelad i Malmö?
Citera
2014-08-04, 07:58
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Kanon, skicka länk då!
Citera
2014-08-04, 13:31
Avslutad
Har sett ganska mycket thaimassage-ställen och man blir lite nyfiken. Jag är helt grön och undrar hur det går till? Ska man ringa eller går man bara dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in