2014-07-19, 17:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Vad är det du brukar skriva - du behöver inte vara sarkastisk?

Jag lovar dig att om Berg knallar in på Bodens polisstation och erkänner mordet, samt förebringar rimlig bevisning till stöd för sitt erkännande, så ska jag gladeligen erkänna att jag har haft fel.
Det här kan jag också vända på, men det du säger behöver inte gälla alla bergianer.
Citera
2014-07-19, 20:22
Medlem
Namibia1s avatar
Någon som förstår det där med GPRS?
Varför har VB totalt tre sånnna händelser reggade? Är det inte underligt att två av dom var 4/5?

Verkar inte vara någon vanlig aktivitet i det området eftersom KJ aldrig hade den typen av händelse i sin samtalslista.
Senast redigerad av Namibia1 2014-07-19 kl. 20:27.
Citera
2014-07-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1
Någon som förstår det där med GPRS?
Varför har VB totalt tre sånnna händelser reggade? Är det inte underligt att två av dom var 4/5?

Verkar inte vara någon vanlig aktivitet i det området eftersom KJ aldrig hade den typen av händelse i sin samtalslista.
Möjligheterna är många, en av dessa är att hon kan ha försökt att skicka en bild via sin mobil (mms). En annan möjlighet är att hennes mobil kan ha varit aktiverad för att partvinnas med exempelvis en dator/padda för att kunna surfa, den kan även temporärt ha kopplat upp sig själv, eller försök att koppla upp sig till en server.
Citera
2014-07-19, 21:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagn2
Möjligheterna är många, en av dessa är att hon kan ha försökt att skicka en bild via sin mobil (mms). En annan möjlighet är att hennes mobil kan ha varit aktiverad för att partvinnas med exempelvis en dator/padda för att kunna surfa, den kan även temporärt ha kopplat upp sig själv, eller försök att koppla upp sig till en server.
Kan hon ha fått e-brev? http://www.telia.se/privat/international/using_your_mobile/internet_service:
Citat:
Email
Using Telias network you can send and receive e-mail via your mobile phone and mobile broadband on your laptop. You can use the e-mail service wherever there is GPRS coverage.
Citera
2014-07-19, 21:52
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Kan hon ha fått e-brev? http://www.telia.se/privat/international/using_your_mobile/internet_service:

Känner du till om ett spy program skulle föra över data via GPRS?
Citera
2014-07-19, 21:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Sysslar inte med sån't.
Citera
2014-07-19, 21:54
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ofor
Jag tror inte att KJ skeppat iväg VBs kropp.

Det har jag inte frågat dig. Vill du inte svara på frågan?

Igen; Varför vänder du dig inte emot att blodet kan vara planterat av farbror polis då - är det enligt dig mycket mer vanligt att svenska myndigheter planerat bevis än att blodspår + likdoft finns i bagaget hos en sannolik gärningsman som skeppat iväg offrets kropp?
Citera
2014-07-19, 21:56
Medlem
Namibia1s avatar
Finns det någon i tråden som använt sig av ett spy program?
Förstår att det kanske inte är någon som skulle våga erkänna något sådant
Senast redigerad av Namibia1 2014-07-19 kl. 22:05.
Citera
2014-07-19, 22:07
Medlem
Citat:
Om nu data från masttömningen är kvar så går det att utläsa vad det handlar om.
Citera
2014-07-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det beror på om data paket skickades eller mottogs av VB mobil.
Citera
2014-07-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoter
Det har jag inte frågat dig. Vill du inte svara på frågan?

Igen; Varför vänder du dig inte emot att blodet kan vara planterat av farbror polis då - är det enligt dig mycket mer vanligt att svenska myndigheter planerat bevis än att blodspår + likdoft finns i bagaget hos en sannolik gärningsman som skeppat iväg offrets kropp?
Jag har inte fått frågan, men ställer en följdfråga:
var kj bil videoövervakad när den stod parkerad vid polisen inför kontrollen (uno, osv.)?
Citera
2014-07-19, 22:21
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagn2
Jag har inte fått frågan, men ställer en följdfråga:
var kj bil videoövervakad när den stod parkerad vid polisen inför kontrollen (uno, osv.)?

Vem vill du ställa följdfrågan till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in