Citat:
Men, om inget kan uteslutas hur kan du då vara övertygad om att VB:s kropp har varit i bagageluckan?Sällan någonting kan uteslutas med hundraprocentig säkerhet.
Jag tycker för övrigt vi låter bli att döma någon överhuvudtaget framöver.
Ingenting är vad det synes vara någonstans med någonting nämligen. Vi kan aldrig
garantera en fullskalig rättsäkerhet därmed. Bäst att avstå från att driva några åtal då.
Så inget förödande sker: att en stackars oskyldig döms.
Det är alltid någon annan förresten som är skyldig. Om det ens finns någon skyldig.
Jag tycker för övrigt vi låter bli att döma någon överhuvudtaget framöver.
Ingenting är vad det synes vara någonstans med någonting nämligen. Vi kan aldrig
garantera en fullskalig rättsäkerhet därmed. Bäst att avstå från att driva några åtal då.
Så inget förödande sker: att en stackars oskyldig döms.
Det är alltid någon annan förresten som är skyldig. Om det ens finns någon skyldig.
Anmälningsknappen, Quarrel, tryck genast.
Citat:
Lite tvivel måste väl ändå finnas?
Jag är som bekant inte ensam om att vara övertygad om att Unos nos inte misstagit sig
vid tillfället ifråga och Vatchareeya verkligen befunnit sig i bakluckan. Icke levandes.
Antingen i helt eller delat skick.
Att somliga framhärdar i sina tvivel angående UNO och hans tillförlitlighet må så vara.
Beträffande Lagro så uttalar han sig helt klart mot bättre vetande när det handlar om
tejprullarna. Han försöker uppenbarligen vilseleda tråden med sitt kategoriska påstående
att man har från SKL uteslutit att det rör sig om samma tejper.
Han vet alltså bättre än så och det är ytterst falsk och ohederlig debatteknik att agera
på det viset. Men jag är van när det gäller just honom. Han betedde sig likadant
i Lindatråden. Och det är ganska olustigt att skåda.
vid tillfället ifråga och Vatchareeya verkligen befunnit sig i bakluckan. Icke levandes.
Antingen i helt eller delat skick.
Att somliga framhärdar i sina tvivel angående UNO och hans tillförlitlighet må så vara.
Beträffande Lagro så uttalar han sig helt klart mot bättre vetande när det handlar om
tejprullarna. Han försöker uppenbarligen vilseleda tråden med sitt kategoriska påstående
att man har från SKL uteslutit att det rör sig om samma tejper.
Han vet alltså bättre än så och det är ytterst falsk och ohederlig debatteknik att agera
på det viset. Men jag är van när det gäller just honom. Han betedde sig likadant
i Lindatråden. Och det är ganska olustigt att skåda.