Citat:
Ursprungligen postat av
Breakaway1
PBS Colorado är knappast nationell TV. Den når ca 1 miljon tittare vilket motsvarar knappt 0,5% av den amerikanska befolkningen.
Så mycket för det "argumentet"...
Har jag påstått något annat kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av
Breakaway1
Bara en sån sak som att man annonserade 7:ans "kollaps" 20 minuter innan faktum säger väl det mesta om medias roll i detta.
Men det kanske bara är vi vilsna konspirationsteoretiker som ser något fel i detta?
Väntar med spänning på din förklaring.
Ja guuud vad konstigt.. KAN det ha berott på att brandmännen lååååångt innan kollapsen utrymde området eftersom de misstänkte att wtc7 skulle kollapsa? Nä, det måste förstås ha varit så att det var en fantastiskt komplicerad ondskefull plan som involverade tusentals människor som alla håller tyst än idag - men just då när det hände så var det en som pratade bredvid mun... jomenvisst..
Citat:
Ursprungligen postat av
Breakaway1
Ja, att kommissionen var "
set up to fail" det låter ju verkligen som ett citat "ryckt ur sitt sammanhang"...tycker du inte?
Självklart är det ett citat ryckt ur sitt sammanhang. Följdfråga: VAD var det de var "Set up to fail?"
Citat:
Ursprungligen postat av
Breakaway1
Vad är enligt din mening skillnaden mellan bevis och "teorier" då?
Och vilka slags bevis skulle teoretiskt kunna övertyga dig om 9/11 som ett insiderjobb?
Som sagt, mycket nyfiken att höra din definition av "bevis"...
Bevis är fakta eller resonemang vars slutsats inte kan bestridas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Breakaway1
Klart att det finns belägg för religion och det transcendentala.
Dock så tror jag att min definition av "Gud" skiljer sig radikalt från den du har i åtanke vilket gör det tämligen meningslöst att besvara din fråga.
Men nu är vi VERKLIGEN off-topic.

Nu blev det väldigt intressant att du bytte från bevis till belägg
Vad du (eller jag) tror om gud är dock fullständigt irrelevant för frågeställningen, du försöker bara slingra dig. vi kör igen:
Det finns hundratusentals böcker om religion också - är du 100% säker på att gud finns för det?
Om du INTE svarar ja på den frågan så bör du rimligen inse att antalet böcker om konspirationer kring 911 inte är relevant för sanningshalten i konspirationerna. Och om du svarar ja, då har vi en helt ny värld av motsättningar (det finns ju både böcker pro, och kontra religion..) att bemöta