Citat:
Ursprungligen postat av
Alikabadidi
Jag försöker inte använda Lucas död till att "omvända" antifeminster. Det jag blev upprörd över här var när några skrev att det var respektlöst mot anhöriga när det var en person här som fortfarande försvarade feminism som ideologi. I början var jag bara här för att förklara läget, men nu började några använda både mitt och Lucas namn för att få folk att hata feminismen. Det är fel och det var därför jag reagerade med några inlägg.
Tror folk har missförstått mig. Ni får hata feminism exakt hur mycket ni vill efter det som hände. Ni får tycka precis vad ni vill om Lucas och mig. Men säg för guds skull inte "tänk på Lucas anhöriga/Lucas, det är så synd om dem så nu måste feminismen försvinna för gott och de som inte håller med beter sig respektlöst mot dem", för då har ni fel så det bara skriker om det.
Men nu är det ju ingen här som säger så!
Förutom de pateter som rabiat försvarar feminismen med irrbloss och sjuka bortförklaringar.
Låt för all del feminismen leva kvar och frodas, men rensa ut de hatiska, mobbande, nedtryckande, hycklande, maktgiriga, ultraradikala, fascistiska feministerna ur leden.
För det är dem ni skyddar genom att hindra en granskning av den moderna feminismen och dess grupperingar och organisationer.
Varför är det så fel att belysa det hat som fått din vän att ta livet av sig?
Vill inte du att de ska sona sitt brott?
Vill du att de ska fortsätta sprida sitt hat i feminismens namn?