2014-07-14, 00:20
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Tror du det på allvar är du naiv. Så ser inte världen ut. Man har det väldigt bra om man har föräldrar som bryr sig.

Ser på Bernys blogg att det skrivits mycket hemska saker. Usch. Även om man kan förstå det som riktats mot Janne så är hatet överväldigande. De som skriver sådär kan inte må bra någonstans.

Något säger mig att det ligger något i att B och J inte är helt rena.
Men Pajnis hur känner du inför att lilla B mycket troligt tar droger tillsammans med J?
Citera
2014-07-14, 08:16
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharpEdge77
jag fattar inte, hennes "fästman" dog precis men hon verkar leva loppan med ritalina och xanor hit och dit....vem fan får bo hos sin läkare? och sedan när får en knarkare sånna mediciner?
hon upprepar gång på gång hur läkaren räddat hennes liv, men om hon var hemlös innan han tog in henne...
hur i helvete har hon råd med en privatläkare?
vad hände med milo?

och innekatt, är du bernys försvarsadvokat eller?
kryp tillbaka bakom stenen du kom ifrån.

Här hittade jag ett gammalt inlägg från när Berny faktiskt bodde med Bengt, där hon tydligen nämnt att hon var tacksam över att bo med honom.
fy fan vad falskt.
Citera
2014-07-14, 08:31
Medlem
shittingbrickss avatar
Nu har jag läst igenom både Mysfarbrorn och frugans facebook. Minns ni att de på skvallerbloggen hotade med sina "kontakter" om barnen hängdes ut, vad i helvete gör dom själva? Jag tycker det verkar så sjukt att de här inläggen är offentliga.

Mysfarbrorn väljer att lämna familjelivet med tonårsdotter för att det är lättast så. (Klart det är mindre krav hos den unga älskarinnan som erbjuder både sex och knark...) Hans förklaringar på Facebook känns mest som undanflykter. Blir förbannad. Tur att det iaf är några av deras vänner som säger ifrån att man inte bara sticker för att det skär sig med barnen.

Frun skrev något väldigt talande i en kommentar, att hon kan skilja på sex och kärlek medan Mysfarbrorn blir kär. Jag ser inte polyförhållanden/äktenskap som ett tecken på att något är fel, snarare tvärtom. Tvåsamhet är inte för alla och så länge det funkar bra för alla inblandade ser jag inga problem med polyäktenskap. Men i det här fallet verkar det ju inte ha fungerat så bra som frugan hade hoppats.
Citera
2014-07-14, 09:18
Medlem
Antitrinitarians avatar
Det senaste dygnet har väl. Janne visat en gång för alla hur patetisk han är. Det är fan så man blir äcklad. Berny, till och med du borde kunna se hur rubbad han är. Jag tror vi var fler som anmälde det där agilityklippet på Facebook. Det provocerar mig oerhört att människor som kommenterar fruns status inte kan se skillnad på att bada naken i en sjö med familjen när man är ett litet barn, och att posta ettklipp av sin näst intill nakna 12-åring helt offentligt på Facebook. Allt dessa föräldrar gör skriker av vilken respekt de saknar för det stackars barnet.
Citera
2014-07-14, 13:37
Medlem
Kardnialvokals avatar
Och nu deklarerar Janne på facebook att det är över. Jag hoppas han syftar på relationen till frugan och resten av familjen. Jävla pajas. Hoppas han får en stroke.

Citat:
Abbe McQuinn
för 14 timmar sedan
It's over. Once and for all.

Lilla martyren. Han behöver en offerkofta.

Edit:
Är det någon som printscreenat det påståendet från facebook där han tar droger? Skulle vara väldigt relevant. Dessutom förklarar det en hel del av hans bisarra beteende. Kollade Malins facebook idag igen och diskussionen fortsätter. Nu menar han att varken han eller dottern är kapabla att känna kärlek...... eh.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2014-07-14 kl. 13:46.
Citera
2014-07-14, 14:49
Medlem
aabesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Och nu deklarerar Janne på facebook att det är över. Jag hoppas han syftar på relationen till frugan och resten av familjen. Jävla pajas. Hoppas han får en stroke.

Lilla martyren. Han behöver en offerkofta.

Edit:
Är det någon som printscreenat det påståendet från facebook där han tar droger? Skulle vara väldigt relevant. Dessutom förklarar det en hel del av hans bisarra beteende. Kollade Malins facebook idag igen och diskussionen fortsätter. Nu menar han att varken han eller dottern är kapabla att känna kärlek...... eh.

Kan det vara det här som åsyftas?

"Lars Andersson Tjackbagen har sina sidor...
den 11 juli kl. 00:27 · Gilla · 1

Abbe McQuinn Even since it's worn off.
den 11 juli kl. 00:29 · Gilla · 1"

Såvitt jag vet är detta det enda han postat som tyder på att de skulle tagit droger, och det står kvar. Men å andra sidan sitter jag ju inte och övervakar hans Facebook dygnet runt direkt.
Senast redigerad av aabesee 2014-07-14 kl. 14:53.
Citera
2014-07-14, 14:53
Medlem
habilgerbils avatar
Att dottern så bombastiskt ber om hans förlåtelse på hans sida... Kommer det från hjärtat eller har karln insett hur djupt i skiten hans senaste beteende satt honom att han med hot eller mutor tvingat henne? Oavsett vilket gör det så ont att ett oskyldigt barn ska behöva ha det såhär.

Och ett gött tjackrace skulle mycket väl kunna förklara både Jannes och Bernys senaste värdiga veckor.
Citera
2014-07-14, 15:24
Medlem
Janne skulle ju genomgå en NPF-utredning, hur gick det med det egentligen?
Citera
2014-07-14, 18:07
Medlem
mittenskittens avatar
Varför pratar de engelska med varandra?? Folk kommenterar på hans frus status på svenska, han svarar på engelska, och de fortsätter med att sedan svara på svenska. Alltså va?? T.o.m dottern skriver saker på engelska. Och varför kallas han Abbe på facebook när han heter Janne?? So many questions
Citera
2014-07-15, 01:37
Medlem
Denosynliges avatar
Kan inte förmå mig att tycka synd om Berny angående hep c, den var självförvållad och att sen gå med den obehandlad i flera år både före och efter hemlöshet som sprutnarkoman... Och nu gnäller hon i senaste inlägget om hur hon inte kan få komma pä en läkartid som hon egentligen bara vill skita i och lägga sig i sängen och ta en cigg istället. I hennes värld är det väl någon annans fel att hon har hep c, på samma sätt som hon påstår att det är Jonas fel att hon har skulder och att han enligt henne är skyldig till att betala hälften. För Berny är ju alltid offret, i hennes värld asså.
Citera
2014-07-15, 03:45
Medlem
Ar det bara jag eller borjar allas var attention addict forsoka provocera alltmer pa sistone? Kanns som att for nagot ar sen skulle hon kunna dra till med nagot i bloggen som sprakade livlig diskussion - nu rycker folk pa axlarna at hennes mytomani. Harav allt javla tjat om mobler for 20000 och hennes retina och mobler som hon slanger och sa vidare. Hon lever nog pa vara reaktioner till hennes efterblivna handlande.
Citera
2014-07-15, 12:23
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Att dottern så bombastiskt ber om hans förlåtelse på hans sida... Kommer det från hjärtat eller har karln insett hur djupt i skiten hans senaste beteende satt honom att han med hot eller mutor tvingat henne? Oavsett vilket gör det så ont att ett oskyldigt barn ska behöva ha det såhär.

Och ett gött tjackrace skulle mycket väl kunna förklara både Jannes och Bernys senaste värdiga veckor.

Så dottern sitter alltså och ber honom om ursäkt? Alltså vill kräkas. Han borde fan sitta på sina bara jävla knä just nu och be henne att inte förakta honom för evigt för hans självupptagna, gubbsjuka, sociopatiska beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Frastructura
Ar det bara jag eller borjar allas var attention addict forsoka provocera alltmer pa sistone? Kanns som att for nagot ar sen skulle hon kunna dra till med nagot i bloggen som sprakade livlig diskussion - nu rycker folk pa axlarna at hennes mytomani. Harav allt javla tjat om mobler for 20000 och hennes retina och mobler som hon slanger och sa vidare. Hon lever nog pa vara reaktioner till hennes efterblivna handlande.

Äh, vi vet inte hur mycket sanning det är i det heller. Hon skulle ju tatuera sig vilket bara är att göra och ändå blev det keso av det. Hon har tjatat om sin macbook retiiiiiiiiiiiina nu i två veckor eller något men vi har fortfarande inte sett skymten av en dator. Att hon fick väggen målad är enkom för att Miia gjorde det åt henne. Jag är mer och mer övertygad om att hon får pengar från sina föräldrar. Hon har ju utpressat dem tidigare och jag tror knappast Queen B gör sig besväret att prostituera sig när hon inte ens pallar gå bort till mottagningen för att hämta sin medicin. Nej, något är skumt. Jag är övertygad om att där finns en anledning till att hon över en natt totalslutade tala om "R" och det är knappast på grund av någon sekretess eller yppandeförbud från högre instanser. Tror snarare hon blir mutad av sina föräldrar för att hålla snattran om det.

Sen är det jävligt roligt att Berny har mage att klaga på vad Elisa gör och inte gör för sina pengar när Berny ungefär en gång i månaden ska bli sentimental och tala om hur fantastiskt det är att hon ens har tak över huvudet för att i nästan stund beställa en ny uppsättning möbler från IKEA när de hon har i lägenheten inte ens är ett år gamla. Soffor är ju inga förbrukningsvaror direkt och visst, IKEA är på intet sätt exklusivt eller lyxigt men så som hon beter sig har man svårt att tro att hon någonsin varit hemlös. Hon beter sig som en bortskämd unge som skriker och bölar så fort denne inte får sin vilja igenom och det beteendet genomsyrar ALLT i henne liv från relationer till vårdinstanser.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2014-07-15 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in