2014-07-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KJuice
Tar ni inte extrema doser? Enligt Shulgin och Erowid så är 15mg och mer en "heavy" trip, och ni verkar ta otroligt mycket i sådana fall. Är TTs grejer väldigt opotenta eller är Erowid konservativa?
Skulle tippa på alternativ 2, opotent.
Citera
2014-07-03, 23:18
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Tar ni inte extrema doser? Enligt Shulgin och Erowid så är 15mg och mer en "heavy" trip, och ni verkar ta otroligt mycket i sådana fall. Är TTs grejer väldigt opotenta eller är Erowid konservativa?
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Skulle tippa på alternativ 2, opotent.
Tror inte bara det beror på opotenta, just när det gäller moxy så är det VÄLDIGT individuellt, har vänner som landar på månen av 10mg, själv måste jag ha minst 20 för att få något visuellt alls...TTs Moxy kanske är något opotenta, men det är mycket individuellt
Citera
2014-07-04, 15:08
Medlem
headsteps avatar
Jag och tjejen har delat på ca 200mg moxy, och ärligt talat jag har nog ätit kanske 70mg 3meopcp. Tog en kalldusch, fixade till mig, cleareyes, ordentliga kläder - MEN - det ärså j'vla svårt att gå rakt som en vanliga m'nniska. Det är så jävla hemskt att möta grannarna, att spela normal var ju heeeeeelt......Fattar ni var skönt att vara inne nu. Vi lallade iväg och köpte käk dricka och cigg = sweet, men att komma hem till tystnaden med låst dörr....¨r det nån som förstår känslan? Ahhhhh......Nirvana.....(typ)... sjukt svårt att skriva. Slutsats: Man blir jävligt jävligt väck på TT¨s tabbar, Weeeooeo,,,,, prisa gud att jag tagit mig hem. Jag verkligen avskyr gränsen melllan "min värld" och de normala där ute. HU!

fan vad de ballade ur, akta er om ni i vanliga fall är trevliga och välkläddade grannar, heelt plötsligt ksnke ni står som en zombie och försöker låsa upp dörren framför gamle tant Agda......
Senast redigerad av headstep 2014-07-04 kl. 15:17.
Citera
2014-07-04, 19:06
Medlem
sunlight81s avatar
Reg: Jun 2011

Jag och tjejen har delat på ca 200mg moxy, och ärligt talat jag har nog ätit kanske 70mg 3meopcp. Tog en kalldusch, fixade till mig, cleareyes, ordentliga kläder - MEN - det ärså j'vla svårt att gå rakt som en vanliga m'nniska. Det är så jävla hemskt att möta grannarna, att spela normal var ju heeeeeelt......Fattar ni var skönt att vara inne nu. Vi lallade iväg och köpte käk dricka och cigg = sweet, men att komma hem till tystnaden med låst dörr....¨r det nån som förstår känslan? Ahhhhh......Nirvana.....(typ)... sjukt svårt att skriva. Slutsats: Man blir jävligt jävligt väck på TT¨s tabbar, Weeeooeo,,,,, prisa gud att jag tagit mig hem. Jag verkligen avskyr gränsen melllan "min värld" och de normala där ute. HU!

fan vad de ballade ur, akta er om ni i vanliga fall är trevliga och välkläddade grannar, heelt plötsligt ksnke ni står som en zombie och försöker låsa upp dörren framför gamle tant Agda......

Å nu sover han som aldrig förr...
Senast redigerad av sunlight81 2014-07-04 kl. 19:27.
Citera
2014-07-04, 19:32
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunlight81
Reg: Jun 2011

Å nu sover han som aldrig förr...

Är du & headstep samma person eller? Ni skrev exakt samma inlägg??

Fråga: Träffade ni någonsin grannarna eller? Förstår känslan & vet hur de e, hehe,
Citera
2014-07-05, 00:30
Medlem
sunlight81s avatar
Är inte så hemma på flashback... det här med att citera m.m. är inte min grej.. ska inte skriva mer.. bara läsa allt roligt som vanligt men killen har sovit typ 8 timmar nu... ruskar på honom då och då och ger honom vatten med sugrör ... tog hårt på stackarn med allt moxy och 3meopcp....
Citera
2014-07-05, 12:37
Medlem
headsteps avatar
Vaken.. Pissar och borstar tänderna, vill inte möta grannarna. Vilka minnesluckor jag fick av allt moxy o 3meopcp. Jesus Christ
Citera
2014-07-05, 15:10
Medlem
KJuices avatar
Jag tog lite igår, tillsammans med ungefär 20mg 4-aco-dmt, najs som FAN. Men jag pissade konstant, typ var tionde minut. Är det normalt?
Citera
2014-07-05, 15:19
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Jag tog lite igår, tillsammans med ungefär 20mg 4-aco-dmt, najs som FAN. Men jag pissade konstant, typ var tionde minut. Är det normalt?

Har du druckit jätte mycket vätska är det väl inte konstigt direkt. Men att pissa var tionde minut kan väl aldrig anses vara normalt annars? Jag har då inte behövt urinerat några mängder utöver det vanliga då jag tagit 5-MeO-MIPT
Citera
2014-07-05, 17:20
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSweater
Har du druckit jätte mycket vätska är det väl inte konstigt direkt. Men att pissa var tionde minut kan väl aldrig anses vara normalt annars? Jag har då inte behövt urinerat några mängder utöver det vanliga då jag tagit 5-MeO-MIPT
Jag hade inte druckit överdrivet mycket, inte mer än vanligt. Aja, kan vara en tillfällighet också.
Citera
2014-07-07, 03:49
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
Tror inte bara det beror på opotenta, just när det gäller moxy så är det VÄLDIGT individuellt, har vänner som landar på månen av 10mg, själv måste jag ha minst 20 för att få något visuellt alls...TTs Moxy kanske är något opotenta, men det är mycket individuellt
Ja, precis, det är väldigt individuellt, och inte bara det tycker jag. Styrkan på trippen verkar också variera drastiskt mellan varje tillfälle, alltså även om man tar hänsyn till toleransökning, korstolerans, set/setting, batch, etcetera. Detta gäller förstås för många hallucinogener och de faktorer jag rabblade upp är ju egentligen alltid relevanta också, men fortfarande tycks moxy sticka ut lite extra.

Jag har alltid haft potenta batchar och har randomly åkt på oväntat rejäla resor på 2-3 mg, som vanligen är en alldeles lagom dos, och omvänt så har jag tagit 10 mg ett antal gånger och fått precis samma effekt som jag vanligen får av 2-3 mg. Moxyn är lite oförutsägbar helt enkelt. Påfyllningar funkar dock bättre än man kan tro, så att börja med 3 mg och fylla på med 3 mg till efter en timme eller så bör fungera som strategi om man har någon specifik intensitetsgrad i sikte.

Sen låter det onekligen som att det florerar en del kassa batchar. 25 mg 5-MeO-MiPT ska på pappret ge en väldigt mycket starkare tripp än 25 mg 4-HO-MET och ändå tycks det vara få, om ens några, som har rapporterat det här i tråden. Även om det är individuellt och effekten varierar så borde det rimligen ha trillat in fler såna rapporter. Detta pekar helt klart på att det är dåliga batchar i omlopp.
Citera
2014-07-12, 22:06
Medlem
Psilosofens avatar
Körde en tabb från TT igår medan polaren körde en halv för att sedan ta en fjärdedel när det började slå. Tog den andra delen av halvan då samtidigt. Han trippade bollarna av sig medan jag knappt kom upp... hade minimala hallisar och skum bodyload, skön men ändå inte ibland. Taktilt var det i alla fall.

Helt galet att jag i stort sett bara får tefatspupiller medan en annan knappt kan bete sig... Är det så kraftig korstolerans med 25i-nboh och 25c-nboh? Hade tagit en lapp av varje med en annan polare fredagen innan, alltså en vecka tidigare. Innan dess hade jag inte trippat sen special för ett halvår sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in