2014-07-12, 22:40
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosofen
Körde en tabb från TT igår medan polaren körde en halv för att sedan ta en fjärdedel när det började slå. Tog den andra delen av halvan då samtidigt. Han trippade bollarna av sig medan jag knappt kom upp... hade minimala hallisar och skum bodyload, skön men ändå inte ibland. Taktilt var det i alla fall.

Helt galet att jag i stort sett bara får tefatspupiller medan en annan knappt kan bete sig... Är det så kraftig korstolerans med 25i-nboh och 25c-nboh? Hade tagit en lapp av varje med en annan polare fredagen innan, alltså en vecka tidigare. Innan dess hade jag inte trippat sen special för ett halvår sen.
De där 25-preparaten (nbome, nboh och vad de nu kallas) gör en tolerant mot de flesta hallucinogener i en månad. Vänta två veckor (om inte mer) för full effekt.
Citera
2014-07-14, 22:46
Medlem
Cplhassans avatar
Mixa 5-MeO-MiPT med "OZ Blåa Facebook"- 25mg A-PHP-10mg 5-meo-Mipt" För att boosta varandra ?
Var är en rimlig dos för att få en mysig festival känsla ?
Citera
2014-07-14, 22:59
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cplhassan
Mixa 5-MeO-MiPT med "OZ Blåa Facebook"- 25mg A-PHP-10mg 5-meo-Mipt" För att boosta varandra ?
Var är en rimlig dos för att få en mysig festival känsla ?
ät du van, en av varje samtidigt. inte lika van, börja med moxy och sedan oz, im du vill ha mer. moxyn var ovanligt potenta för att vara tt,,,
Citera
2014-07-14, 23:09
Medlem
Cplhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
ät du van, en av varje samtidigt. inte lika van, börja med moxy och sedan oz, im du vill ha mer. moxyn var ovanligt potenta för att vara tt,,,

Jag är en väl en van användare utav mdma/ecstasy. Men, annars klarar man sig på att fylla på lite under kvällen med OZ? Samt, kan man bruka det under flera dagar? kanske köra varannan dag?
Citera
2014-07-14, 23:36
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Jag är en väl en van användare utav mdma/ecstasy. Men, annars klarar man sig på att fylla på lite under kvällen med OZ? Samt, kan man bruka det under flera dagar? kanske köra varannan dag?

kör på bägge samtidigt då, men det kommer slå hyffsat hårt när det sätter igång. det går bra att fylla på under kvällen, men jag skulle rekommendera att du slutar fylla på när det gått 6-7 timmar från första intaget, för att vara på den säkra sidan med tolerans.

du bör vänta iaf en vecka mellan gångerna, det mesta av toleransen bör vara borta då. men efter ett längre bruk där du använder en gång i veckan bör du vänta ungefär 3 veckor, annars kommer du inte heller känna något
Citera
2014-07-14, 23:39
Medlem
Cplhassans avatar
Citat:
kör på bägge samtidigt då, men det kommer slå hyffsat hårt när det sätter igång. det går bra att fylla på under kvällen, men jag skulle rekommendera att du slutar fylla på när det gått 6-7 timmar från första intaget, för att vara på den säkra sidan med tolerans.

du bör vänta iaf en vecka mellan gångerna, det mesta av toleransen bör vara borta då. men efter ett längre bruk där du använder en gång i veckan bör du vänta ungefär 3 veckor, annars kommer du inte heller känna något

Alright nice! tack för svaret, har läst en del om folk som tar det under flera dagar. Det borde väl vara ok, att testa iaf? inte överdrivet många då men.
Citera
2014-07-14, 23:48
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Alright nice! tack för svaret, har läst en del om folk som tar det under flera dagar. Det borde väl vara ok, att testa iaf? inte överdrivet många då men.
jag tog det under ett flertal dagar i januari, och det funkade i kanske 3-4 dagar, även fast effekten blev avsevärt mindre för varje dag. Men sedan blev det inte ett skit. Dock var det givetvis en tidigare batch, vet inte hur det är med den senaste.
Citera
2014-07-14, 23:52
Medlem
Cplhassans avatar
Citat:
jag tog det under ett flertal dagar i januari, och det funkade i kanske 3-4 dagar, även fast effekten blev avsevärt mindre för varje dag. Men sedan blev det inte ett skit. Dock var det givetvis en tidigare batch, vet inte hur det är med den senaste.

Hur många oz tog du allt som allt ? Jag antar man får se lite hur det artar sig. Den nya batchen ska det tydligen vara bra kräm i.
Citera
2014-07-15, 01:33
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Hur många oz tog du allt som allt ? Jag antar man får se lite hur det artar sig. Den nya batchen ska det tydligen vara bra kräm i.
Krossade 2, ca 4 linor om dagen. När jag kände för det så åt jag en med, totalt blev det nog 5 st på 4 dagar.

Jag kan intyga att det är jävligt bra grejjer i den senaste batchen! En av dessa är ungefär som 4 st av den förra!
Citera
2014-07-18, 06:17
Medlem
Ska prova 5-meo-mipt från TT i helgen. Tycker 20mg är för mycket, blir det en bra första dos om man delar tabletten i fyra delar?
Citera
2014-07-18, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scaniastateofmind
Ska prova 5-meo-mipt från TT i helgen. Tycker 20mg är för mycket, blir det en bra första dos om man delar tabletten i fyra delar?

Mipt har effekten att man vill ta mer när man väl är på substansen.
Men börja med 20mg, fast det kommer att sluta med att du tagit 60mg innan kvällen är slut.

Men det är en fet substans och du kommer att trippa fint.
Citera
2014-07-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Mipt har effekten att man vill ta mer när man väl är på substansen.
Men börja med 20mg, fast det kommer att sluta med att du tagit 60mg innan kvällen är slut.

Men det är en fet substans och du kommer att trippa fint.

Har rätt bra självkontroll. Läste att en normal dos är 5, en stark dos är 15+.

Så nej, jag lär inte börja med 20 knapra i mi 60.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in