Citat:
Ursprungligen postat av
headstep
Hon blev rätt så trippad, vi tog mycket moxy och sen 3meopcp på det, men hon kom in i det där "jag är inte så trippad...äh skulle lika gärna kunna slängt det i toastolen..du är ju mer trippad än vad jag är..hade förväntat mig mer.."-läget osv trots att hon faktiskt har trippat rätt hårt (för att vara moxy och 3meopcp). Svårt det där, var det drogen som lurade henne eller hade hon förväntat sig mer kanske....hon kanske vill prova tyngre hallucinogener kanske? Hehe. Vi får se när hon vaknar. Det här blev oskulden iallafall, och det gick bra.
Blir sugen på att poppa en till 3meopcp om hon ändå bara ska sova resten av kvällen..hmm vad ere för maxgränser egentligen?
Den vanligaste saken för en nyfrälst att säga. Jämför med cannabis, hur många har inte påstått att dem inte varit hög första gången? Men ja, Moxy är ju inte den bästa tryptaminen. Inte heller är 3-MeO-PCP den bästa dissociativen. Och kommer man in med ett sinnestillstånd att se flygande rosa elefanter så kanske man blir besviken. Men icke jag då.
Fint att allt gick bra, måste ju varit en skapligt lyckat start på sin psykedeliska karriär om något.
Kör runt 5-10mg 3-MeO-PCP till att börja med, behöver du mer (vänta tills det slår) så är det bara häv i dig nåt mg till. Ingen toleransuppbyggnad, inte som liknar t.e.x LSD åtminstone. Passa dig för retarderade doser dock, 40mg brukar bara resultera i minnesluckor.
Edit: Glömde att du hade piller form

Poppa en, vänta. Mer? En halv kanske, ändå inte nog? Jamen ta sista halvan med. Se till att du inte gör standard misstaget och inte orkar vänta bara. Vet inte hur fint fördelat det är pillren, så kan ju vara lite mindre i ena halvan osv.