2014-07-02, 00:13
Medlem
Inte farligt. Jag har käkat 5 på några timmar. En polare käkade 7st under en dag.
Citera
2014-07-02, 01:44
Medlem
headsteps avatar
Det är lite svårt när en spyr en kvart-halvtimme efter intag av moxy... Hann hon bli moxyfierad eller hamnade rubbet i skithusstolen?

Mycket moxy i systemet nu hehe.......
Citera
2014-07-02, 09:04
Medlem
headsteps avatar
Behöver ett nyktert svar:

Kan jag, som har poppat minst 80mg moxy, gå in i en affär och handla lite utan att få snea ögon på sig? Jag kan hålla konversationer till minimum men hur ser nyktra personer på det, jag fattar att pupillerna är gigantiska o så, men ... om jag bara drar mitt kort, kod, "tack inget kvitto tack", och sen klart. Kommer dom se att man är wasted tror ni? Jag har tagit cleareyes och sköljt nyllet med kallvatten o grejer först.
Citera
2014-07-02, 09:44
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Behöver ett nyktert svar:

Kan jag, som har poppat minst 80mg moxy, gå in i en affär och handla lite utan att få snea ögon på sig? Jag kan hålla konversationer till minimum men hur ser nyktra personer på det, jag fattar att pupillerna är gigantiska o så, men ... om jag bara drar mitt kort, kod, "tack inget kvitto tack", och sen klart. Kommer dom se att man är wasted tror ni? Jag har tagit cleareyes och sköljt nyllet med kallvatten o grejer först.
Hahah, nädu. Jag skulle hållit mig borta tills afterglowen åtminstone. Som du borde vara i snart(?)
Citera
2014-07-02, 10:30
Medlem
Hur e landningen på denna?
Är det som standard med tryptaminer eller är den lite mer slitande?
Citera
2014-07-02, 12:08
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heptan
Hur e landningen på denna?
Är det som standard med tryptaminer eller är den lite mer slitande?

Jag tycker den har en skön afterglow.
Citera
2014-07-02, 13:46
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSweater
Jag tycker den har en skön afterglow.

Håller med, lättlandat!
Citera
2014-07-02, 15:17
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DMTpolen
Natta? gl wit dat yo

Citerar denna eftersom den stämmer in så fint hehe... Vi åt ett x antal moxy... Sen blev det en varsin 3meopcp tabb, säng och carbon based lifeforms. Jag personligen flög inte iväg som mxe alls, men visst flöt man omkring över åar och landskap - men partnern hon somnade fint. Hon tyckte nog om world of sleepers. Nej men seriöst, ska jag försöka väcka henne så hon inte hamnar i nåt komaläge, eller är det naturligt att somna i detta läget? Hon snarkar lite och sover skönt verkar det som. Tips? (kl 15 på en onsdag, känns fullt normalt)
Citera
2014-07-02, 15:38
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Citerar denna eftersom den stämmer in så fint hehe... Vi åt ett x antal moxy... Sen blev det en varsin 3meopcp tabb, säng och carbon based lifeforms. Jag personligen flög inte iväg som mxe alls, men visst flöt man omkring över åar och landskap - men partnern hon somnade fint. Hon tyckte nog om world of sleepers. Nej men seriöst, ska jag försöka väcka henne så hon inte hamnar i nåt komaläge, eller är det naturligt att somna i detta läget? Hon snarkar lite och sover skönt verkar det som. Tips? (kl 15 på en onsdag, känns fullt normalt)

Neidå, låt stackarn sova. Ni har haft en tuff natt.
Citera
2014-07-02, 17:30
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSweater
Neidå, låt stackarn sova. Ni har haft en tuff natt.

Hon blev rätt så trippad, vi tog mycket moxy och sen 3meopcp på det, men hon kom in i det där "jag är inte så trippad...äh skulle lika gärna kunna slängt det i toastolen..du är ju mer trippad än vad jag är..hade förväntat mig mer.."-läget osv trots att hon faktiskt har trippat rätt hårt (för att vara moxy och 3meopcp). Svårt det där, var det drogen som lurade henne eller hade hon förväntat sig mer kanske....hon kanske vill prova tyngre hallucinogener kanske? Hehe. Vi får se när hon vaknar. Det här blev oskulden iallafall, och det gick bra.

Blir sugen på att poppa en till 3meopcp om hon ändå bara ska sova resten av kvällen..hmm vad ere för maxgränser egentligen?
Citera
2014-07-02, 20:17
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Hon blev rätt så trippad, vi tog mycket moxy och sen 3meopcp på det, men hon kom in i det där "jag är inte så trippad...äh skulle lika gärna kunna slängt det i toastolen..du är ju mer trippad än vad jag är..hade förväntat mig mer.."-läget osv trots att hon faktiskt har trippat rätt hårt (för att vara moxy och 3meopcp). Svårt det där, var det drogen som lurade henne eller hade hon förväntat sig mer kanske....hon kanske vill prova tyngre hallucinogener kanske? Hehe. Vi får se när hon vaknar. Det här blev oskulden iallafall, och det gick bra.

Blir sugen på att poppa en till 3meopcp om hon ändå bara ska sova resten av kvällen..hmm vad ere för maxgränser egentligen?

Den vanligaste saken för en nyfrälst att säga. Jämför med cannabis, hur många har inte påstått att dem inte varit hög första gången? Men ja, Moxy är ju inte den bästa tryptaminen. Inte heller är 3-MeO-PCP den bästa dissociativen. Och kommer man in med ett sinnestillstånd att se flygande rosa elefanter så kanske man blir besviken. Men icke jag då.

Fint att allt gick bra, måste ju varit en skapligt lyckat start på sin psykedeliska karriär om något.

Kör runt 5-10mg 3-MeO-PCP till att börja med, behöver du mer (vänta tills det slår) så är det bara häv i dig nåt mg till. Ingen toleransuppbyggnad, inte som liknar t.e.x LSD åtminstone. Passa dig för retarderade doser dock, 40mg brukar bara resultera i minnesluckor.

Edit: Glömde att du hade piller form
Poppa en, vänta. Mer? En halv kanske, ändå inte nog? Jamen ta sista halvan med. Se till att du inte gör standard misstaget och inte orkar vänta bara. Vet inte hur fint fördelat det är pillren, så kan ju vara lite mindre i ena halvan osv.
Senast redigerad av GreenSweater 2014-07-02 kl. 20:19.
Citera
2014-07-03, 22:42
Medlem
KJuices avatar
Tar ni inte extrema doser? Enligt Shulgin och Erowid så är 15mg och mer en "heavy" trip, och ni verkar ta otroligt mycket i sådana fall. Är TTs grejer väldigt opotenta eller är Erowid konservativa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in