2014-11-21, 14:34
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
trötthet kan upplevas om det inte blir något trippigt rus, kan även vara för att du tog det nasalt, då mipt inte är aktivt det hållet

Vadå inte aktivt nasalt? Hur kan du sitta och uttala dig om en sån sak ifall du inte testat? För mig fungerade det utmärkt. men toleransen ökar avsevärt
Citera
2014-11-21, 14:40
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSweater
Vet inte hur mycket man får ut av att jobba sig uppåt dock. Är det någon som ens rapporterat någonting över en nivå 2 upplevelse på denna? Känns som att 10-25mg är en bra skala att hålla sig inom och att någonting över/under den inte ger mycket annorlunda rus i sig, om än mer påtagligt kanske.

Kört några doser på 30-35mg och tkr att den visuella biten ter sig bättre i högre doser, men bodyloaden är för jävla jobbig. Ligger och vibbrerar har svårt som fan att sitta still samt att man ligger och spänner sig till max
Citera
2014-11-21, 14:44
Medlem
gulmans avatar
Och nej tror att det är svårt att ta sig över en lvl 2 tripp på denna, en bra nybörjar hallucinogen då den är rätt snäll mot psyket. går säkert att snea, och skulle man det så tror jag inte att det är speciellt att hitta tillbax igen
Citera
2014-11-21, 14:52
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulman
Kört några doser på 30-35mg och tkr att den visuella biten ter sig bättre i högre doser, men bodyloaden är för jävla jobbig. Ligger och vibbrerar har svårt som fan att sitta still samt att man ligger och spänner sig till max

Och nej tror att det är svårt att ta sig över en lvl 2 tripp på denna, en bra nybörjar hallucinogen då den är rätt snäll mot psyket. går säkert att snea, och skulle man det så tror jag inte att det är speciellt att hitta tillbax igen

Att den visuella biten blir mer påtaglig på högre doser är ett faktum, fick trevliga smältande OEV's på en högre dosering. Var förvisso ute och promenerade på den dosen också och hade inte en allt för farlig bodyload, men har man gått nära på en mil när man doserat MXE så kan man röra sig på det mesta.

Jag håller med, utmärkt för nybörjare om än lite småtråkig sådär. Men har själv varit med när en person har sneat på den, så visst är det möjligt. Förstår inte riktigt hur han lyckades dock. Det löste sig åtminstone och inget farligt hände.

Och ja, jag har dragit nasalt nån gång med. Det fungerade, men tror det tar dåligt. Körde oralt efter första försöket med snortning och blev mer nöjd med resultaten. Att det inte skulle fungera alls tror jag inte på.
Citera
2014-11-21, 15:06
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Vadå inte aktivt nasalt? Hur kan du sitta och uttala dig om en sån sak ifall du inte testat? För mig fungerade det utmärkt. men toleransen ökar avsevärt
Eeeeeehhhhhhmmmmm hade jag inte testat hade jag väl inte sagt något??? Har provat flera gånger, både 5, 7, 10 12, 20 och 25 mg. Det har gett liiiite effekt, dock mest sveda och kemisk smak. Inget välmående eller hallucinationer, dock väldigt lite flumm.
Citera
2014-11-21, 15:09
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Att den visuella biten blir mer påtaglig på högre doser är ett faktum, fick trevliga smältande OEV's på en högre dosering. Var förvisso ute och promenerade på den dosen också och hade inte en allt för farlig bodyload, men har man gått nära på en mil när man doserat MXE så kan man röra sig på det mesta.

Jag håller med, utmärkt för nybörjare om än lite småtråkig sådär. Men har själv varit med när en person har sneat på den, så visst är det möjligt. Förstår inte riktigt hur han lyckades dock. Det löste sig åtminstone och inget farligt hände.

Och ja, jag har dragit nasalt nån gång med. Det fungerade, men tror det tar dåligt. Körde oralt efter första försöket med snortning och blev mer nöjd med resultaten. Att det inte skulle fungera alls tror jag inte på.

Blev rätt paff över de oev's som jag fick första gången (nasalt) men kroppsligigt sätt så var det olidligt, kändea dock bättre då jag rörde på mig. Men vafan då jag trippar vill jag lägga mig bekvämt och bara bli frälst, men det var svårt på denna.. och förövrigt håller ruset och efterstim'et i sig för länge för att vara värt att ta denna.
Dagen efter samma dos så kände jag inte av ens en 1/3 så mkt av ruset, lite oev's som avtog efter 1h toleransen ökar riktigt snabbt
Citera
2014-11-23, 12:53
Medlem
InTheFleshs avatar
Så tänkte testa denna snart för första gången. Vad är bäst att ta oralt första gången. Tänkte en 25mg, blir det en bra resa? Är bodyloaden värre än på DPT t ex?
Citera
2014-11-23, 13:17
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Så tänkte testa denna snart för första gången. Vad är bäst att ta oralt första gången. Tänkte en 25mg, blir det en bra resa? Är bodyloaden värre än på DPT t ex?

Jag skulle hänvisa dig till att ta oralt, aldrig tagit den oralt själv men tror den funkar utmärkt på det viset, plus du slipper det hemska droppet ner i svalget.
Citera
2014-11-23, 13:22
Medlem
GreenSweaters avatar
Citat:

Kör på 15-20mg första gången, 25mg bör fungera bra det också men vissa som påstått att det blivit lite väl. Jag tycker inte bodyloaden i sig är värre än på DPT men jag är fel person att snacka om bodyload då jag nästan alltid ignorerar den. Du kommer kunna röra på dig men att sitta är väl att föredra.
Citera
2014-11-24, 00:05
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Jag skulle hänvisa dig till att ta oralt, aldrig tagit den oralt själv men tror den funkar utmärkt på det viset, plus du slipper det hemska droppet ner i svalget.

Citat:
Kör på 15-20mg första gången, 25mg bör fungera bra det också men vissa som påstått att det blivit lite väl. Jag tycker inte bodyloaden i sig är värre än på DPT men jag är fel person att snacka om bodyload då jag nästan alltid ignorerar den. Du kommer kunna röra på dig men att sitta är väl att föredra.
Ok, tack för svar Blir att börja med 15mg oralt då.

Hur är denna i kombo med 4-aco-dmt eller 4-aco-dpt? Om nån har testat
Citera
2014-11-24, 00:10
Medlem
Citat:
Ok, tack för svar Blir att börja med 15mg oralt då.

Hur är denna i kombo med 4-aco-dmt eller 4-aco-dpt? Om nån har testat

Jag vill minnas att det blir väldigt mysigt om man kombinerar den med 4-AcO-DMT. Förra året gjorde jag det några gånger och det var helt klart spektakulärt.

Var försiktig bara!
Citera
2014-11-24, 07:46
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Jag vill minnas att det blir väldigt mysigt om man kombinerar den med 4-AcO-DMT. Förra året gjorde jag det några gånger och det var helt klart spektakulärt.

Var försiktig bara!
Ok, låter bra. Är alltid försiktig när det gäller psykedelika

En fråga till. Är det egoupplösande vid högre doser? Ungefär vilka doser pratar vi om isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in