Citat:
Ursprungligen postat av
gulman
Kört några doser på 30-35mg och tkr att den visuella biten ter sig bättre i högre doser, men bodyloaden är för jävla jobbig. Ligger och vibbrerar har svårt som fan att sitta still samt att man ligger och spänner sig till max
Och nej tror att det är svårt att ta sig över en lvl 2 tripp på denna, en bra nybörjar hallucinogen då den är rätt snäll mot psyket. går säkert att snea, och skulle man det så tror jag inte att det är speciellt att hitta tillbax igen

Att den visuella biten blir mer påtaglig på högre doser är ett faktum, fick trevliga smältande OEV's på en högre dosering. Var förvisso ute och promenerade på den dosen också och hade inte en allt för farlig bodyload, men har man gått nära på en mil när man doserat MXE så kan man röra sig på det mesta.
Jag håller med, utmärkt för nybörjare om än lite småtråkig sådär. Men har själv varit med när en person har sneat på den, så visst är det möjligt. Förstår inte riktigt hur han lyckades dock. Det löste sig åtminstone och inget farligt hände.
Och ja, jag har dragit nasalt nån gång med. Det fungerade, men tror det tar dåligt. Körde oralt efter första försöket med snortning och blev mer nöjd med resultaten. Att det inte skulle fungera alls tror jag inte på.