Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Jag varken köper andra kvinnor eller utnyttjar folk till prostitution för egen vinnings skull, och ändå skulle jag alltså vara mest skyldig till en del prostituerades kassa livssituation?
De som är reellt skyldiga är självklart hallickar och torskarna själva som enkom prioriterar sig själva och sin kuk och söker upp prostituerade för att gnida av sig utan att bekymmra sig nämnvärt kring den personens liv.
Att kvinnor far illa inom prostitution världen över är knappast något jag ens behöver sitta och bevisa.
Så? för tredje gången, låt säga att un har rätt och ex. antal miljoner kvinnor och barn slavar inom sextrafficking världen över, är fortfaraden en del mäns behov av att få gnida av sig viktigare?
Nä, det har jag inte sagt heller..
Söker upp prostituerade? Hmm. Jag trodde du var av inställningen att torskarna byggde prostituerade av kvinnliga likdelar.
Men då menar du alltså att det är kvinnornas fel att dom har en kass livssituation?
Jo, det kan jag köpa. Men det är ditt fel att dom inte kan ändra sin livssituation..
Och sen om du vill utgå från tron att du kan få bort efterfrågan på sex från de män du beskriver, är vi på lite olika nivå i debatten. Jag förstår att detta alltid kommer finnas. Du tror att du kan utrota sexhandel?
Du säger såhär. Trist att du råkar illa ut hora. Men det är torskarnas fel. Vi skulle kunna hjälpa dig men vi gör inte det eftersom det är torskarnas fel, det är dom du ska beskylla..
Vad blir det för bättre av att beskylla?
Jag är mer inne på att hjälpa folk, även horor, än att beskylla dom..
Din fråga. Nej. En del människors behov att hjälpa dessa kvinnor är viktigare än att du ska få trycka ner dom ännu längre..Den inställningen har jag. Sen om män köper traffickingoffer eller ofrivilliga horor är fel hur som helst. Men jag utgår i denna diskussion ifrån att
vissa kvinnor gillar att sälja sex. Inte far illa. Men det du sysslar med är faktiskt att hjälpa hallickar gömma sina
traffickingflickor. Helt seriöst, exakt det du håller på med..