2014-07-10, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, att sätta fokus på mäns agenda är inte att skita i kvinnorna.

Vilken rörelse talar du om? När jag använder fingrarna på tangentbordet eller när jag rör ögonen för att läsa det andra skriver om?

Jo det är att skita i kvinnorna eftersom det är att blunda. Skall du inte kalla mig torsk igen nu?

Feminismen såklart.

Citat:
Så sant. Jag kommer inte att definiera mig feminist hur många gånger det än rapas av andra .. Jag har dock konstaterat att det troligen ligger så djupt i somliga att definiera vad kvinnor är, ska och vill, att det inte längre är någon större idé att påtala det. Har de inte fattat efter 1050 gånger så lär de inte fatta även om jag upprepar det 2002 gånger...

Ser det ut som en, bara talar som en och tom luktar som en så är det en. Du kan aldrig polera skit tillräckligt att du kan kalla det guld, iaf inte så vi andra någonsin tror dig.
2014-07-10, 15:41
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
....
Och jag skäms inte för att visa mina, jag har kapacitet att känna samtidigt som jag tänker, till skillnad från er.

Det där var ju ett otroligt billigt och löjligt uttalande, t o m för att komma från dig. Du sjunker lägre och lägre. Och nej, ni svarar sällan. Det ni sysslar med är att undvika att svara.

Ändå sitter du här och förnedrar dig själv med att försöka förlöjliga och förminska mig.
Rätt så desperat och substanslöst, och det ger ett tydligt intryck av att ni är pressade. ...

Favorit i repris.... en lista pa din s.k "debatteknik".

Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Roade mig lite med att plocka ut själva essansen av Thyrsos2:s inlägg.
Blir nästan poesi...känns som suffixet sos i hans namn har en undermening.

...du är verkligen så tappad bakom en vagn...
...Begriper du, ditt ärkenöt!?...
...Har du fått fullkomlig kortslutning nu eller...
...ditt vidriga jävla as!
...Du är fan inte klok någonstans...
...Patetiskt....
...att du är så okunnig...
...du är en rabiat manshatare med mindervärdeskomplex...
...ni feminazis...
...Att du inte skäms....
...Nu är du där igen och ljuger....
...din verklighetsuppfattning är fullkomligt vansinnig...
...Man får cancer i ögonen av att läsa ditt sinnesslöa dravel....
...Skäms på dig!
...ditt stackars klappträ...
...ett bevis på din patetiska...
...ditt ändlösa dravel...
...Patetiskt...
...feminazis...
...Patetiskt...
...Du är en vidrig jävla hycklare och en idiot av rang, så är även dina efterblivna feministsystrar.
...I vanlig ordning så drar du till med något korkat och imbecillt...
...de rabiata och verklighetsfrånvända feministerna...
...Patetiskt hyckleri av aldrig skådat slag!
...Ditt skinn bryr jag mig inte det minsta om! Det finns det nog inte många som gör...
...Det finns enbart meningslös skit i feministernas uttalanden.
...Är du efterbliven på riktigt...?
...Återigen: Vad har du för diagnos, och vad går du på för medicin!?
...Men håll käften nu, din galloperande dåre!!
...ditt sinnessjuka raljerande!?
...de fega hycklarna...
...Så håll nu käften för fan...
...din förbannade dåre!
...Pinsamt...
...Patetiskt...
...ditt erbarmerliga klappträ.
...det är patetiskt att se...
...löjliga motfrågor, lögner, felaktig påståenden, vanföreställningar etc!
...Inte ens du kan vara så förbannat skenhelig, cynisk och hycklande!
...och feminismens, vidriga nuna...
...Patetiskt...
...en gång bevisat hur jävla vidrig du är som människa...
...hur sinnessjuk din världsuppfattning är.
...din vaginavurmande siamestvilling...
...Patetiskt...

Sedan avslutar vi med:

Citat:
Du är en karikatyr av en sinnessjuk feminist micro113...

Jag har aldrig någonsin sett en sådan otrolig projicering hos en frisk människa, det beteendet du uppvisar återfinns annars hos lidande människor med en personlighetsstörning.
Det är, i ärlighetens namn, väldigt sorgligt att se hur du beter dig och jag hoppas innerligt att du i verkliga livet inte liknar den du framstår vara här inne.

Prata om att inte ha nagon sjalvinsikt alls.
2014-07-10, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Öh. I fall man avser att svara på ett inlägg som man citerar torde det citerade inlägget vara tillfälligt topic...
Kanske därför det är så svårt att förstå dig? Du citerar något och babblar om något helt annat.

Hahaha ja nu börjar saker och ting klarna. När tjejerna talar med en skall det tolkas som ehh ragg för något med själva ämnet har det alltså inte med att göra.

Citat:
Då vet du varför du bemöts med epitetet "torsk" med andra ord...

Jag har aldrig försvarat någons rätt att köpa sex så nej där har du helt fel och är i vanlig ordning väldans förvirrad och ologisk. Jag skiter som sagt i torskarna eftersom dom inte är poängen, dom utsätts inte för något men jag är inte naiv nog att tro att 10 miljoner sexköp om året i lilla Sverige är nada och jag är verkligen inte naiv nog att tro att tramsmoral från tramstjejer kommer göra att världens äldsta yrke försvinner, det hela är väldigt enkelt att förstå.
2014-07-10, 15:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Hahaha ja nu börjar saker och ting klarna. När tjejerna talar med en skall det tolkas som ehh ragg för något med själva ämnet har det alltså inte med att göra.

Jag har aldrig försvarat någons rätt att köpa sex så nej där har du helt fel och är i vanlig ordning väldans förvirrad och ologisk. Jag skiter som sagt i torskarna eftersom dom inte är poängen, dom utsätts inte för något men jag är inte naiv nog att tro att 10 miljoner sexköp om året i lilla Sverige är nada och jag är verkligen inte naiv nog att tro att tramsmoral från tramstjejer kommer göra att världens äldsta yrke försvinner, det hela är väldigt enkelt att förstå.
Varifrån kommer siffran 10 miljoner sexköp om året? Flashback? Eller din källa?

Ingen har sagt att det kommer försvinna helt - däremot är kriminalisering av torskarna ett bra sätt för att komma åt dem som ändå utnyttjar människor - Precis som mord aldrig kommer att försvinna - oavsett straff, men det är ändå inte ett skäl för legalisering av mord, utan ett sätt att komma åt dem som ändå mördar.
Och i båda fallen är givetvis lagen ett uttryck för normen, och sätter normen, i samhället.
2014-07-10, 16:03
Bannlyst
Citat:
Varifrån kommer siffran 10 miljoner sexköp om året? Flashback? Eller din källa?

Ingen har sagt att det kommer försvinna helt - däremot är kriminalisering av torskarna ett bra sätt för att komma åt dem som ändå utnyttjar människor - Precis som mord aldrig kommer att försvinna - oavsett straff, men det är ändå inte ett skäl för legalisering av mord, utan ett sätt att komma åt dem som ändå mördar.
Och i båda fallen är givetvis lagen ett uttryck för normen, och sätter normen, i samhället.

Polisen och GW.

Nej det är ju inte det eftersom lagen uppenbarligen är helt verkningslös. Jag är ledsen stumpan men dom som köper sex kunde verkligen inte bry sig mindre om vad du och din sort har för sexualmoral. Man kan givetvis inte likställa knulla med mord, dom flesta människor gillar att knulla micro och ser det inte alls som att deras liv är över.
2014-07-10, 16:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Polisen och GW.
Länka - inte påstå.

Citat:
Nej det är ju inte det eftersom lagen uppenbarligen är helt verkningslös. Jag är ledsen stumpan men dom som köper sex kunde verkligen inte bry sig mindre om vad du och din sort har för sexualmoral. Man kan givetvis inte likställa knulla med mord, dom flesta människor gillar att knulla micro och ser det inte alls som att deras liv är över.
Lagen är inte verkningslös vilket utvärderingar av lagen visat.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av RuleBritannia
Veckans brott på SVT behandlade detta igår. GW menade att det begicks mellan 1-10 miljoner sexköp per år i Sverige. Han hävdade att det förmodligen låg någonstans där emellan. År 2013 blev runt 450 personer lagförda för sexköpsbrott. Risken att åka dit är således mer eller mindre minimal.

OT rekommenderar jag dig att titta på inslaget, ganska intressant faktiskt. Gör dock inte att man skulle bli sugen på att köpa sex, verkar inte vara någon trevlig bransch.
(FB) Tänkte köpa sex för första gången. Bör jag köpa i Köpenhamn eller i Sverige?

Enligt någon som sett programmet .. mellan ett och tio miljoner. En rätt stor spännvidd på den gissningen alltså...

Vilket givetvis är en ren gissning från GW.
Senast redigerad av micro113 2014-07-10 kl. 16:09.
2014-07-10, 16:25
Bannlyst
Citat:
Länka - inte påstå.

Lagen är inte verkningslös vilket utvärderingar av lagen visat.

Edit:

(FB) Tänkte köpa sex för första gången. Bör jag köpa i Köpenhamn eller i Sverige?

Enligt någon som sett programmet .. mellan ett och tio miljoner. En rätt stor spännvidd på den gissningen alltså...

Vilket givetvis är en ren gissning från GW.

Kolla du igenom Veckans Brott om du vill. Sexköpslagen är uppenbarligen helt verkningslös, hur direkt farlig den är vad som skall diskuteras. Poängen är inte heller siffran i sig, du förstår inte hur absurt det är att du sitter och förminskar någon siffra alls i det här ämnet? Är det del av den medsysterliga kampen verkligen att skydda torskarna och deras siffror? Är ju det här jag säger, ni är ju så jävla spretiga att ni inte har någon jävla aning om vad ni tycker egentligen eller bara är rakt igenom oärliga med er egentliga agenda.

Men klart att ni egentligen vet att ni blir slaktade här.
2014-07-10, 16:36
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Kolla du igenom Veckans Brott om du vill. Sexköpslagen är uppenbarligen helt verkningslös, hur direkt farlig den är vad som skall diskuteras. Poängen är inte heller siffran i sig, du förstår inte hur absurt det är att du sitter och förminskar någon siffra alls i det här ämnet? Är det del av den medsysterliga kampen verkligen att skydda torskarna och deras siffror? Är ju det här jag säger, ni är ju så jävla spretiga att ni inte har någon jävla aning om vad ni tycker egentligen eller bara är rakt igenom oärliga med er egentliga agenda.

Du verkligen gillar att slanga ur dig pastaenden du sedan inte belagga pa nagot vis.
2014-07-10, 16:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Nej, sexköpslagen är inte meningslös - men det här är fel tråd.

Till topic för tråden hör dock din ovilja dels att förstå att GW kör en ren gissning, och att du väljer den högre siffran, istället för den lägre eller någonstans där emellan för att du tror att det skall förstärka dina argument, är ju inte svårt att förstå.

Om siffran inte spelar någon roll - då måste jag ju undra varför du upprepar den och försöker framställa den som både sann och säker - dvs bekräftad..

Jag är inte ett dugg oärlig med min agenda. Jag har gjort mer än tydligt klart var jag står och vad jag anser att lagen fyller för funktion - utöver att straffa torskarna.
2014-07-10, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Du verkligen gillar att slanga ur dig pastaenden du sedan inte belagga pa nagot vis.

Du gillar verkligen att aldrig säga något eget. Hon hittade ju tom källan själv din mupp.

Citat:
Nej, sexköpslagen är inte meningslös - men det här är fel tråd.

Till topic för tråden hör dock din ovilja dels att förstå att GW kör en ren gissning, och att du väljer den högre siffran, istället för den lägre eller någonstans där emellan för att du tror att det skall förstärka dina argument, är ju inte svårt att förstå.

Om siffran inte spelar någon roll - då måste jag ju undra varför du upprepar den och försöker framställa den som både sann och säker - dvs bekräftad..

Jag är inte ett dugg oärlig med min agenda. Jag har gjort mer än tydligt klart var jag står och vad jag anser att lagen fyller för funktion - utöver att straffa torskarna.

Verkningslös är den.

Allt är isåfall gissningar om du tänker så, även "dina siffror". Eftersom jag nu såg uttalandet så hörde jag också att han sa att 10 miljoner är väldigt mycket mer sannolikt än 1 miljon så försök inte läxa upp folk när du inte vet nåt.
Siffran 1 mille eller 10 mille spelar mindre roll i ett vakuum eftersom det är ett helt absurt resonemang du för just nu där du påstår att något som görs en miljon gånger är lite. Varför jag tjötar om 10 miljoner är ju för att den siffran är sanslöst jävla hög men i snack med er feminister är jag alltid ensam om den åsikten tydligen. Vilket bara är sjukt omvänt men det visar så tydligt det jag märkt hela tiden, ni skiter ju i tjejerna egentligen, det är sätta dit män som är målet.
2014-07-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Favorit i repris.... en lista pa din s.k "debatteknik".

Sedan avslutar vi med:

Prata om att inte ha nagon sjalvinsikt alls.

Naaw, en till liten lättkränkt feministpatet som tror att det är ett legitimt skäl att bortse från sakfrågor, resonemang och sakliga argument bara för att någon beskriver dem i lite pricksäkra ordalag.

Du verkar sakna all sorts verklighetsuppfattning när du försöker dra en paralell mellan att jag kryddar mina argumentativa inlägg med färglada beskrivningar av mina meningsmotståndare och deras totala avsaknad av argument, deras ständiga undvikande att svara på frågor eller hålla sig till sakfrågan, deras kompulsiva OCD att hela tiden ta ut det mest oviktiga i meningsmotståndarens argument och ignorera det som komprometerar dem.

Men det är klart, allt för att slippa få byxorna neddragna. Offerkoftan bör väl dock skyla så det räcker...jävla lipsillar.
Senast redigerad av Thyrsos2 2014-07-10 kl. 17:18.
2014-07-10, 17:14
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Naaw, en till liten lättkränkt feministpatet som tror att det är ett legitimt skäl att bortse från sakfrågor, resonemang och sakliga argument bara för att någon beskriver dem i lite pricksäkra ordalag.

Du verkar sakna all sorts verklighetsuppfattning när du försöker dra en paralell mellan att jag kryddar mina argumentativa inlägg med färglada beskrivningar av mina meningsmotståndare och deras totala avsaknad av argument, deras ständiga undvikande att svara på frågor eller hålla sig till sakfrågan, deras kompulsiva OCD att hela tiden ta ut det mest oviktiga i meningsmotståndarens argument och ignorera det som komprometerar dem.

Men det är klart, allt för att slippa få byxorna neddragna. Offerkoftan blr väl dock skyla så det räcker...jävla lipsillar.

Att du tar upp argument som det fetade ar som sagt humor. "kryddar mina argumentativa inlägg"
Verklighetsforankring som sagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in