Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Du verkligen gillar att slanga ur dig pastaenden du sedan inte belagga pa nagot vis.
Du gillar verkligen att aldrig säga något eget. Hon hittade ju tom källan själv din mupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, sexköpslagen är inte meningslös - men det här är fel tråd.
Till topic för tråden hör dock din ovilja dels att förstå att GW kör en ren gissning, och att du väljer den högre siffran, istället för den lägre eller någonstans där emellan för att du tror att det skall förstärka dina argument, är ju inte svårt att förstå.
Om siffran inte spelar någon roll - då måste jag ju undra varför du upprepar den och försöker framställa den som både sann och säker - dvs bekräftad..
Jag är inte ett dugg oärlig med min agenda. Jag har gjort mer än tydligt klart var jag står och vad jag anser att lagen fyller för funktion - utöver att straffa torskarna.
Verkningslös är den.
Allt är isåfall gissningar om du tänker så, även "dina siffror". Eftersom jag nu såg uttalandet så hörde jag också att han sa att 10 miljoner är väldigt mycket mer sannolikt än 1 miljon så försök inte läxa upp folk när du inte vet nåt.
Siffran 1 mille eller 10 mille spelar mindre roll i ett vakuum eftersom det är ett helt absurt resonemang du för just nu där du påstår att något som görs en miljon gånger är lite. Varför jag tjötar om 10 miljoner är ju för att den siffran är sanslöst jävla hög men i snack med er feminister är jag alltid ensam om den åsikten tydligen.

Vilket bara är sjukt omvänt men det visar så tydligt det jag märkt hela tiden, ni skiter ju i tjejerna egentligen, det är sätta dit män som är målet.