2014-05-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Det är en del av definitionen. Jag är inte övertygad om vem som är eller inte är narcissist.

Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Nästan alla människor har narcissistiska tendenser eller drag, få har så stora narcissistiska sår att det utvecklar narcissistisk personlighetsstörning eller antisocial personlighet. Men dem finns dem också och är ju rätt tråkiga att ha att göra med. Tycker mig skönja ganska utvecklade narcissistiska beteenden hos feminister tyvärr.

På tal om det så är inte psykologer övertygade heller. Egentligen så finns det ingen störning som heter Narcisissm. Granska varenda psykolog. Alla kommer förr eller senare till slutsatsen att dom; "vet inte allting förändras det kommer nya diagnoser och det här är bara teori".

Och lillskrot. TYCKER DU DIG att feminister är narcissister, eller ÄR dom narcisisster?
2014-05-16, 14:17
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Och lillskrot. TYCKER DU DIG att feminister är narcissister, eller ÄR dom narcisisster?
Vill länka någon bra sammanfattning om kunskapsteori, men jag vet inte riktigt vad som hade passat.

Nöjer mig med HPMOR, som jag rekommenderar för precis alla. Den är lång men lättläst, och jag tror berättarformen kan hjälpa folk att internalisera principerna: http://hpmor.com/

Utöver det vill jag bara understryka att du aldrig faktiskt vet något säkert om omvärlden. Den bild du har av världen i ditt huvud kommer med nödvändighet alltid vara en förenkling. Kartan är aldrig en perfekt representation av terrängen.
2014-06-03, 02:14
Medlem
micro113s avatar
Frustrationens vågor går visst höga hos somliga...

Lavezzi92
Medlem
Reg: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Äckliga smutshora

Det roar mig faktiskt oerhört när småtrollen inte klarar det längre utan måste dela med sig av sina små känsloutbrott via PM.
2014-06-07, 21:24
Medlem
Kan inte alla som får allergiska reaktioner av Babianen helt sonika bara ignorera vederbörande?
Så kan vi kanske få väck denne perversa idiots trollande från diskussionen?
2014-06-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Kan inte alla som får allergiska reaktioner av Babianen helt sonika bara ignorera vederbörande?
Jag tror inte att Babianen trollar. Jag tror att Babianen bara har svårt att förstå omvärlden.
2014-06-08, 00:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Jag brukar ignorera vederbörande - det är ju svårt att se att Babianen, oavsett om det är ett troll eller bara en djupt störd person, har så mycket att tillföra någon diskussion. Bara samma tugg och samma önskan om att få visa upp det vederbörande påstår vara sig själv.
Sorglig figur.
2014-06-17, 20:56
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Skitsnack. Det är alltid feminister som visar sitt öppna förakt mot kvinnans biologiskt nedärvda uppgifter och det är feminister som anser att hem och barn inte är viktiga sysslor. Feminister utgår egentligen bara från sin egen egoism, hela livet ska gå ut på att jaga något slags personligt självuppfyllande och det leder bara till olyckliga kvinnor och män. Både kvinnor och män borde se sina roller i ett större sammanhang istället, för om dina förfäder resonerat som du så hade du aldrig existerat.

Jag tror snarare att feminister anser att det finns andra viktiga sysslor för kvinnor än endast hem och barn, vilket är allt annat än skitsnack. Anser du att det endast är det manliga könet som har rätt till sysslor som rör sig utanför hem och barnskötsel?
2014-06-17, 22:28
Medlem
Djupfryss avatar
Babianen är som en sorts backflash på en feminist.
2014-06-17, 22:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Babianen är som en sorts backflash på en feminist.
Hahaha .. ja, verkligen.

Ärligt talat är det bara att ignorera Babianen så mycket som möjligt - en sexfixerad stolle som har behov av att orera sina egna fantasier ..
2014-06-17, 22:40
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hahaha .. ja, verkligen.

Ärligt talat är det bara att ignorera Babianen så mycket som möjligt - en sexfixerad stolle som har behov av att orera sina egna fantasier ..

Jag hoppas att du verkligen förstod vad du just sade
Senast redigerad av Djupfrys 2014-06-17 kl. 22:44.
2014-06-17, 23:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag hoppas att du verkligen förstod vad du just sade
Troligen inte den tanken som du hade...

En tok-karikatyr - endera på en vilsesprungen tok-feminist som får övriga att brinna ur.. alternativt en tok-karikatyr på förvirrad anti-feminist som genom genom att vara så absurd skapar reaktioner som får folk att anta feministiska ståndpunkter fast de inte är feminister alls..

Edit
Fritt associerat från kemin:
Rapid combustion of a material occurring in an area that the reaction was not intended for.
Senast redigerad av micro113 2014-06-17 kl. 23:49.
2014-06-18, 09:07
Medlem
Kan inte bara någon ta och stänga av det tramsande trollet Burros? Tror aldrig jag har sett ett vettig inlägg från honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in