2014-07-10, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
haha du klarar verkligen inte lite motstånd lillskrot utan att du måste fly upp hit och böla av dig lite i frustration...jag som t.o.m. är rätt snäll med dig. Använder inte ens halva ammunitionen jag skulle kunna dra till dig i skallen med men ändå så klagar du över stjärtont?
Tsss. var nu en man och bege dig ner igen och slåss lite med ditt lilla svärd mot feministdrakarna.

Men snälla nån....

Det här är knappt underhållande längre.
Det är oroväckande och sorgligt att personer som du och micro får gå lösa.

Ni utger er för att vara smarta och pålästa och att vara formidabla debattörer, medan det är smärtsamt uppenbart för alla de som läser det ni skriver att ni saknar ens en grundläggande intelligens och förmåga att argumentera.

Du visar även här din totala brist på verklighetsförankring, och det enda du prickade rätt på här är att du kallade er själva för drakar, för det stämmer bra!
Du tror ju förmodligen att du just jämförde er med en majestätisk varelse som Smaug, men för oss som tvingas utstå ert beklämmande dravel här inne så beskrev du precis er själva som tjocka, ensamma, utstötta och motbjudande Katla.

Så ni kan väl gör oss och mänskligheten en tjänst?
Dra er tillbaka till er stinkande och avlägsna grotta och visa er inte på en sådär 300 år!
Vi är många som skulle bli tacksamma och lyckliga....
2014-07-10, 09:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Micro: sök hjälp. Du är uppenbarligen helt j-a skvatt galen. Det finns svart på vitt på det här forat och är bara sorgligt att se. Moderatorerna borde stängt av dig för länge sen, dem är ju medmissbrukare i ditt vansinniga kaos. Jag tycker det är sorgligt och försöker undvika debatter med dig, det är jättesynd om dig, men det går ju inte, du går in i varenda debatt och drar in alla i din sjukdom. Snälla människa, sök professionell hjälp. Från en medmänniska till en annan.
Narcissismen når nya höjder ser jag...

Du behöver inte alls tycka synd om mig för det. Jag är bara tacksam om jag slipper dina dubbelmoraliska loskor när du tvingas inse hur patetisk du är.

Trodde du verkligen att det skulle vara viktigt för mig (eller någon annan) att få debattera med dig ..
2014-07-10, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Narcissismen når nya höjder ser jag...

Du behöver inte alls tycka synd om mig för det. Jag är bara tacksam om jag slipper dina dubbelmoraliska loskor när du tvingas inse hur patetisk du är.

Trodde du verkligen att det skulle vara viktigt för mig (eller någon annan) att få debattera med dig ..

Du är en karikatyr av en sinnessjuk feminist micro113...

Jag har aldrig någonsin sett en sådan otrolig projicering hos en frisk människa, det beteendet du uppvisar återfinns annars hos lidande människor med en personlighetsstörning.
Det är, i ärlighetens namn, väldigt sorgligt att se hur du beter dig och jag hoppas innerligt att du i verkliga livet inte liknar den du framstår vara här inne.

Att fler och fler vänder sig mot dig och rent av faktiskt avskyr dig här inne kan ju knappast gå ens dig förbi.
Och ditt försök att låtsas som att du inte bryr dig om vad vissa tycker är mest beklämmande och genomskinligt.
De som du försöker förminska genom att hävda att de är obetydliga för dig är ju dessutom användare som offentligt satt dig på plats upprepade gånger.
Din förnekelse av detta blir därför än mer pinsam, och ett tydligt bevis på att den löjeväckande förnekelsen du lever i faktiskt är sjuklig.

Jag ska göra ett ärligt försök att låta bli att irritera mig på dina inlägg och svara på dem, då jag faktiskt blir ledsen när jag tänker på vad som ligger bakom dina utspel och hur ditt liv måste se ut.

Jag gör härmed ett försök iallafall...
2014-07-10, 10:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Du är en karikatyr av en sinnessjuk feminist micro113...

Jag har aldrig någonsin sett en sådan otrolig projicering hos en frisk människa, det beteendet du uppvisar återfinns annars hos lidande människor med en personlighetsstörning.
Det är, i ärlighetens namn, väldigt sorgligt att se hur du beter dig och jag hoppas innerligt att du i verkliga livet inte liknar den du framstår vara här inne.

Att fler och fler vänder sig mot dig och rent av faktiskt avskyr dig här inne kan ju knappast gå ens dig förbi.
Och ditt försök att låtsas som att du inte bryr dig om vad vissa tycker är mest beklämmande och genomskinligt.
De som du försöker förminska genom att hävda att de är obetydliga för dig är ju dessutom användare som offentligt satt dig på plats upprepade gånger.
Din förnekelse av detta blir därför än mer pinsam, och ett tydligt bevis på att den löjeväckande förnekelsen du lever i faktiskt är sjuklig.

Jag ska göra ett ärligt försök att låta bli att irritera mig på dina inlägg och svara på dem, då jag faktiskt blir ledsen när jag tänker på vad som ligger bakom dina utspel och hur ditt liv måste se ut.

Jag gör härmed ett försök iallafall...
Nej, gör för inte det. Gör ett försök att släppa din fixering vid mig och avstå från att försöka tolka och svara på mina inlägg istället.

Det är enbart tröttsamt att i inlägg efter inlägg försöka bemöta någon som saknar grundläggande läsförståelse.
Vill du hjälpa mig - så låt mig slippa stressen av ditt förvirrade babbel istället..

Tackar på förhand.
2014-07-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, gör för inte det. Gör ett försök att släppa din fixering vid mig och avstå från att försöka tolka och svara på mina inlägg istället.

Det är enbart tröttsamt att i inlägg efter inlägg försöka bemöta någon som saknar grundläggande läsförståelse.
Vill du hjälpa mig - så låt mig slippa stressen av ditt förvirrade babbel istället..

Tackar på förhand.

"Fixering vid dig"....tillåt mig gapskratta!

Och omedelbart bekräftade du hela mitt inlägg om dig och bevisar din oerhörda projicering eftersom du just kallade en annan användare för narcissist, och direkt uppvisar din egen sjukliga narcissism, ha ha ha!

Du är bedövande förutsägbar och genomskinlig.

Puh, det här var lättare sagt en gjort, eftersom dina löjliga inlägg är så lätta att bemöta då du helt på egen hand envisas med att göra bort dig.

Men jag försöker igen, och låter dig få sista ordet, det verkar viktigt för dig...
2014-07-10, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2

Men jag försöker igen, och låter dig få sista ordet, det verkar viktigt för dig...

Tror det är ett kvinnligt fenomen. De vill känna att de har pratat ut, blivit hörda, ellet något. Rätt eller fel är mindre viktigt.
2014-07-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Tror det är ett kvinnligt fenomen. De vill känna att de har pratat ut, blivit hörda, ellet något. Rätt eller fel är mindre viktigt.
Jodå. Samtidigt går dem ju igång på att bli verbalt och intellektuellt slaktade. Mannen har visat sin värdighet och dominans genom sin överlägsenhet över kvinnan. Misstänker att det inte bara är jag som fått PM av de feministiska skribenterna här med önskan om ett privatare samtal efter att ha nedgjort dem. Kvinnor, utan fittan vore dem föga intressanta. Dem är så lätta att skåda, så svåra att utveckla. Påminner mycket om ADHD-barn faktiskt.

Kvinnliga debattörer verkar se detta mer som en social aktivitet än ett dbattforum för sakfrågor. "Hänga lite med kompisarna på FoJ och få lite uppmärksamhet från män. Tjing, tjing."
Senast redigerad av lillskrot 2014-07-10 kl. 10:58.
2014-07-10, 11:00
Medlem
Citat:
Jodå. Samtidigt går dem ju igång på att bli verbalt och intellektuellt slaktade. Mannen har visat sin värdighet och dominans genom sin överlägsenhet över kvinnan. Misstänker att det inte bara är jag som fått PM av de feministiska skribenterna här med önskan om ett privatare samtal efter att ha nedgjort dem. Kvinnor, utan fittan vore dem föga intressanta. Dem är så lätta att skåda, så svåra att utveckla. Påminner mycket om ADHD-barn faktiskt.

Var någonstans i nuvarande debatt blir Micro, jag själv eller nån annan feminist "verbalt och intellektuellt slakatade"? I vilken tråd käre Lillskrot?

Och hahah var någonstans på detta forum visar sig mannens överlägsenhet och "värdighet"???..jiss DEN vill jag gärna ha bevis på. Är det i tråden: Muslimer är mer feministiska än svenskar/ Svenska familjer föder slampor/ Jag vill döda all kvinnor pga feminism/Varför är feminsiter fula? etc etc..
Är det de "värdiga" trådarna som påvisar den manliga överlägsenheten?
(Sen heter de fortfaraden de inte dem i ovan exempel.)
2014-07-10, 11:04
Bannlyst
Citat:
Var någonstans i nuvarande debatt blir Micro, jag själv eller nån annan feminist "verbalt och intellektuellt slakatade"? I vilken tråd käre Lillskrot?

Och hahah var någonstans på detta forum visar sig mannens överlägsenhet och "värdighet"???..jiss DEN vill jag gärna ha bevis på. Är det i tråden: Muslimer är mer feministiska än svenskar/ Svenska familjer föder slampor/ Jag vill döda all kvinnor pga feminism/Varför är feminsiter fula? etc etc..

Trådarna du tar upp speglar tydligt var någonstans du trott att du vann diskussionen. Det är rätt intressant vad man låter sig uppröras över va? Hur man kan fokusera så mycket på troll.

I samtliga debatter om prostitution har ni bla blivit slaktade, ja om vi nu skall vara ärliga här.
2014-07-10, 11:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Trådarna du tar upp speglar tydligt var någonstans du trott att du vann diskussionen. Det är rätt intressant vad man låter sig uppröras över va? Hur man kan fokusera så mycket på troll.

I samtliga debatter om prostitution har ni bla blivit slaktade, ja om vi nu skall vara ärliga här.
I samtliga debatter om prostitution har det blottats att förespråkarna vill ha legalisering för mäns skull och skiter i kvinnorna.
2014-07-10, 11:16
Medlem
Citat:
Å där kom Katladraken vid namn Prussiluskan, som gjort sig skyldig till just detta jag påpekade.

Kjamiz.

Och var då lille skutt? har du en hänvisning/ källa någonstans eller sitter du bara här och pruttar ut saker du inte har nått som helst underlag på?
2014-07-10, 11:19
Medlem
Citat:

Den stora frågan är ju varför du måste nedlåta dig till att anmärka på grammatiska fel, saknar du andra argument?

Och varför envisas du med att ställa samma fråga om och om igen, när du redan fått svaret kastat i ansiktet flera gånger?
Jag har tidigare i den här tråden gett dig exempel på där ni blivit fullkomligt nedsablade, men i din sjuka förnekelse så väljer du att ignorera svaret.

För övrigt så räcker det ju med att stanna i den här tråden, men om du vill ha fler exempel så är det bara för dig att gå in på valfri tråd där du eller micro113 överhuvudtaget deltagit för att få svar på din fråga igen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in