Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Narcissismen når nya höjder ser jag...
Du behöver inte alls tycka synd om mig för det. Jag är bara tacksam om jag slipper dina dubbelmoraliska loskor när du tvingas inse hur patetisk du är.
Trodde du verkligen att det skulle vara viktigt för mig (eller någon annan) att få debattera med dig ..
Du är en karikatyr av en sinnessjuk feminist micro113...
Jag har aldrig någonsin sett en sådan otrolig projicering hos en frisk människa, det beteendet du uppvisar återfinns annars hos lidande människor med en personlighetsstörning.
Det är, i ärlighetens namn, väldigt sorgligt att se hur du beter dig och jag hoppas innerligt att du i verkliga livet inte liknar den du framstår vara här inne.
Att fler och fler vänder sig mot dig och rent av faktiskt avskyr dig här inne kan ju knappast gå ens dig förbi.
Och ditt försök att låtsas som att du inte bryr dig om vad vissa tycker är mest beklämmande och genomskinligt.
De som du försöker förminska genom att hävda att de är obetydliga för dig är ju dessutom användare som offentligt satt dig på plats upprepade gånger.
Din förnekelse av detta blir därför än mer pinsam, och ett tydligt bevis på att den löjeväckande förnekelsen du lever i faktiskt är sjuklig.
Jag ska göra ett ärligt försök att låta bli att irritera mig på dina inlägg och svara på dem, då jag faktiskt blir ledsen när jag tänker på vad som ligger bakom dina utspel och hur ditt liv måste se ut.
Jag gör härmed ett försök iallafall...