2014-06-26, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Tack för hjälpen! Uppskattas något enormt!

Hur vanligt är det att få gyno vid 100mg eod?

Nja inte så vanligt skulle jag tro, men svårt att säga. Köp hem AI ifall du skulle vara en av dom. Allt är individuellt så. Men en bra "försäkring" att ha hemma. Om det är första kuren så brukar det inte bli sista det så lika bra att köpa hem och ha hemma ifall att..

Mvh
Citera
2014-06-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Nja inte så vanligt skulle jag tro, men svårt att säga. Köp hem AI ifall du skulle vara en av dom. Allt är individuellt så. Men en bra "försäkring" att ha hemma. Om det är första kuren så brukar det inte bli sista det så lika bra att köpa hem och ha hemma ifall att..

Mvh
Kan jag köra på Letro att ha hemma? Har både snabb och enkel tillgång till detta.
Citera
2014-06-27, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Kan jag köra på Letro att ha hemma? Har både snabb och enkel tillgång till detta.

Ja!! Letro är starkaste AI. Finns en bra tråd här om AI. Läs i den samt sök lite på nätet.

Mvh
Citera
2014-06-27, 17:10
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Normalt att uppleva torra ögon som kliar och hösnuva på Nolva?
Inget jag alls upplevt förut, dock kör jag på ett märke jag aldrig kört på förut.

Fass.se will liberate you!
Citera
2014-06-27, 21:00
Medlem
Vad är egentligen skillnaden på Clomid och Nolvadex? Fyller inte båda i slutändan samma funktion dvs att återställa kroppens endogena testosteronproduktion? Vad är fördelar respektive nackdelar preparaten i mellan? Man hör ju typ alla köra Nolvadex som pct, har dock aldrig hört nån som kör Clomid som PCT.
Citera
2014-06-27, 21:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Vad är egentligen skillnaden på Clomid och Nolvadex? Fyller inte båda i slutändan samma funktion dvs att återställa kroppens endogena testosteronproduktion? Vad är fördelar respektive nackdelar preparaten i mellan? Man hör ju typ alla köra Nolvadex som pct, har dock aldrig hört nån som kör Clomid som PCT.
Clomid har fler biverkningar, nolvadex gör jobbet minst lika bra i praktiken. Clomid kördes mycket mer förr om åren innan Nolvadex blev mer populär.

Nolvadex > Clomid.
Citera
2014-06-27, 23:36
Medlem
Vet inte hur mycket som är placebo men har sedan en slarvigt skött anavarkur väntat 2 månader med PCT. Har under den tiden utvecklat gyno och mått skit. Sedan en vecka tillbaka har jag tagit 40 mg nolva och har dels känt mig mycket bättre i humöret och mer sexlust. Måste ha haft höga nivåer östrogen? Stickningarna i bröstet har försvunnit men klumpen och "puffy"-utseendet kvarstår, tyvärr.
Citera
2014-07-10, 01:51
Medlem
Hejsan,
Har kommit av min testo kur nu och kör clomid 50mg, jag frontade med 150mg och trappa ner till 50mg.
Men min sexlust och har svårt för att få stånd osv.
HJÄLP.
Citera
2014-07-10, 06:38
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Vet inte hur mycket som är placebo men har sedan en slarvigt skött anavarkur väntat 2 månader med PCT. Har under den tiden utvecklat gyno och mått skit. Sedan en vecka tillbaka har jag tagit 40 mg nolva och har dels känt mig mycket bättre i humöret och mer sexlust. Måste ha haft höga nivåer östrogen? Stickningarna i bröstet har försvunnit men klumpen och "puffy"-utseendet kvarstår, tyvärr.
Bra jobbat, utbilda dig själv före nästa gång så kanske du hade vetat vad du sysslar med och svaret på din fråga.
Citera
2014-07-10, 06:42
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutsomething
Hejsan,
Har kommit av min testo kur nu och kör clomid 50mg, jag frontade med 150mg och trappa ner till 50mg.
Men min sexlust och har svårt för att få stånd osv.
HJÄLP.
Vilken ester? Hur många dagar sen sista sticket? Vilken dos per stick? Använder du nolva?
Citera
2014-07-10, 06:45
Medlem
HeadOfBoos avatar
Felpost
Senast redigerad av HeadOfBoo 2014-07-10 kl. 06:47.
Citera
2014-07-10, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Vilken ester? Hur många dagar sen sista sticket? Vilken dos per stick? Använder du nolva?

Jag använde Testo E, 250mg.
Jag använder Clomid.

Vill tillägga det allra viktigaste i mitt fall,
Jag började Clomid för tidigt, jag börja de 5 dagar efter sista sticket. vilket var en fuck upp
av mig. menmen lär sig av sina misstag.
Det är nu 2 veckor sen sista sticket. (alltså nu skulle jag börjat med clomid.
Ligger ju redan på 50mg clomid.(Trappade ner och frontade osv)
Jag har Nolva och Arimidex hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in