2014-01-25, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
hcg/triptorelin, clomid och/eller nolva.
Tack för dina tips! Nolva är väl det som är enklast men räcker det!
Ang Hcg/triptorelin så vet jag att Hcg återställer kulorna tror jag men hur funkar triptorelin?
Clomid har jag läst att det ska man undvika..
Har en fru som inte är medveten om denna kur och undrar vad som händer med kanonen om man inte tar pct samt om man tar ovan nämnda preparat vad som kan hända.. Har en del finnar på ryggen som jag har sagt att det är vassle proteinet fel..
Tack för dina svar innan BodyGod!
Citera
2014-01-25, 10:54
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deffis
Tack för dina tips! Nolva är väl det som är enklast men räcker det!
Ang Hcg/triptorelin så vet jag att Hcg återställer kulorna tror jag men hur funkar triptorelin?
Clomid har jag läst att det ska man undvika..
Har en fru som inte är medveten om denna kur och undrar vad som händer med kanonen om man inte tar pct samt om man tar ovan nämnda preparat vad som kan hända.. Har en del finnar på ryggen som jag har sagt att det är vassle proteinet fel..
Tack för dina svar innan BodyGod!

HCG och triptorelin funkar i princip likadant fast triptorelin anses vara mer effektivt. Behövs inte alls lika mycket heller.

Clomid är väldigt bra när det gäller att få igång sin testoproduktion men kan ge vissa jobbiga bieffekter för vissa individer vid högre doseringar. Inget farligt dock.

Nolvadex ensamt efter din kur kommer förmodligen bli en hård och lite längre återhämtning.

Läs på om hur alla preparat fungerar och bestäm dig för hur du vill göra är min rekommendation.
Citera
2014-01-25, 16:52
Medlem
Citat:
HCG och triptorelin funkar i princip likadant fast triptorelin anses vara mer effektivt. Behövs inte alls lika mycket heller.

Clomid är väldigt bra när det gäller att få igång sin testoproduktion men kan ge vissa jobbiga bieffekter för vissa individer vid högre doseringar. Inget farligt dock.

Nolvadex ensamt efter din kur kommer förmodligen bli en hård och lite längre återhämtning.

Läs på om hur alla preparat fungerar och bestäm dig för hur du vill göra är min rekommendation.
Tack så mkt och jag återkommer efter jag bestämt mig..tack för din info...
Citera
2014-01-26, 12:10
Medlem
Citat:

Skriv ingenting förrän du vet vad du snackar om
hCG imiterar LH och Triptorelin fungerar inte alls likt så,den stimulerar LH och FSH..........
Citera
2014-01-26, 12:36
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Skriv ingenting förrän du vet vad du snackar om
hCG imiterar LH och Triptorelin fungerar inte alls likt så,den stimulerar LH och FSH..........

Jag vet att hcg imiterar LH och att triptorelin gjorde liknande men inte var exakt likadant. Därav jag skrev "i princip likadant". Lätt förklarat för honom då han inte verkade så insatt. Huruvida "likt" de jobbar enligt dig är en sak. Enligt mig jobbar de väldigt likt.

Jag borde dock kanske ha nämnt att jag inte visste till 100% hur triptorelin funkade, ja.

God Dag
Citera
2014-02-05, 11:02
Medlem
Hej tänkt pct nolva 40mg ed x2v samt 20mg ed x2v! Men har även clomid och triptorelin hemma. Kör hcg just nu. Andra förslag välkomna utifrån va ja har hemma... kört testo e 16v samt tren e 9v
Citera
2014-02-05, 15:36
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Hej tänkt pct nolva 40mg ed x2v samt 20mg ed x2v! Men har även clomid och triptorelin hemma. Kör hcg just nu. Andra förslag välkomna utifrån va ja har hemma... kört testo e 16v samt tren e 9v

Lär dig stava och skriva, sen skriv som en normal inte x2v utan 2v. Jag gillar clomid bättre brukar köra 50mg ed i 3-4v tills jag känner mig återställd.

Varför körde du bara 9v på tren E? Haha kliver av när det kickar in på riktigt.. Du skulle nog ha valt Ace istället med endast 9v..
Citera
2014-02-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Lär dig stava och skriva, sen skriv som en normal inte x2v utan 2v. Jag gillar clomid bättre brukar köra 50mg ed i 3-4v tills jag känner mig återställd.

Varför körde du bara 9v på tren E? Haha kliver av när det kickar in på riktigt.. Du skulle nog ha valt Ace istället med endast 9v..

Ursäkta skriver från tele! Men tack för svaret jaa körde så pass kort tid för ja ville testa hur ja reagerade på de ! Blir längre nu när ja vet hur ja svarar/mår på de.... hur lång tid tkr du de brukar ta för dig åh bli återställd?
Citera
2014-02-06, 03:40
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Ursäkta skriver från tele! Men tack för svaret jaa körde så pass kort tid för ja ville testa hur ja reagerade på de ! Blir längre nu när ja vet hur ja svarar/mår på de.... hur lång tid tkr du de brukar ta för dig åh bli återställd?

Ace hade varit ett bättre val för att se hur du reagerar på tren eftersom det kickar väldigt snabbt.
Det är individuellt, tog mig kanske 1½ månad. Jag använde även D-Test samt tribulus till min pct.
Citera
2014-02-15, 01:12
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Har ganska nyligen klivit på vad jag tänkt skulle bli en 12v kur, men pga strul med icke fungerande prepp blev det lite ändringar..

Tänkt mig följande upplägg;
v. 1-15: 100mg Testo P eod
v. 4-12: 100mg Tren A eod
v. 7-15: 100mg Mast P eod

Hur skulle ni lagt upp hCG? Osäker om jag bör slänga in det såfort som möjligt och köra det genom hela kuren eller i slutet för att kickstarta igång pctn.

Om ni undrar varför jag lagt det så hattigt med preppen och inte kört allt på samma gång så är det för att försäkra mig om att grejerna verkligen fungerar, vill känna att de kickar var för sig.

MVH
Senast redigerad av TheBlackPanther 2014-02-15 kl. 01:25.
Citera
2014-02-15, 14:04
Medlem
Citat:
Jag vet att hcg imiterar LH och att triptorelin gjorde liknande men inte var exakt likadant. Därav jag skrev "i princip likadant". Lätt förklarat för honom då han inte verkade så insatt. Huruvida "likt" de jobbar enligt dig är en sak. Enligt mig jobbar de väldigt likt.

Jag borde dock kanske ha nämnt att jag inte visste till 100% hur triptorelin funkade, ja.

God Dag
HCG stänger ner dig (hypofysen), triptorelin gör det icke. Det är en ganska betydelsefull skillnad.

Annars kan man lika gärna skriva att Testo E var typ likadant, då det också leder till att man får testosteron i blodet.
Citera
2014-02-21, 16:09
Medlem
ska man ha kulorna igång UNDER kuren? Dem blir väl alltid mindre på kur, och växer tillbaka sen, när dem sätts i bruk med hjälp av PCT´n?

Det är iaf min erfarenhet, läste här åvanför nånstans, o fick de till att han ville ha större kulor under kuren. kan ha misstolkat de också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in