2014-07-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
Glöm inte bort hennes viktiga forskning! Docent och hi och hå.

Berny forskar på en mycket hög och viktig nivå. Hon har fått tillåtelse av viktiga universitet och sjukhus. Hon gick inte ut grundskolan, men spelar roll när så viktig forskning står på spel.
Citera
2014-07-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Intressant att hon skriver att hon bor i egen hyresrätt när vi alla vet att hon bor på LSS boende.
Och som vanligt så har hon inga planer på att ta sitt ansvar och betala av skulderna. Eftersom att hon inte betalade någon hyra efter sitt andra boksläpp så tror jag knappast att några av de pengar hon kanske tjänar på nya boken kommer att gå till att betala av några skulder. Hon skiter fullständigt i det med andra ord.

Hon har ju sagt att hon har en regelbunden dialog med fogden. så skiter i det helt gör hon väl inte. vi får se..men det är väl offentlig information så är du så nyfiken på hennes skulder kan du ju ringa fogden själv och höra? då får du ju svar iaf. istället för att spekulera i ett forum.
Citera
2014-07-10, 00:04
Medlem
sinfons avatar
Den senaste tidens samlade blogginlägg alltså. Nu är hon så där bortkopplad från verkligheten igen som hon brukar vara när allt egentligen är på väg åt helvete. Det är allt från barnslig provokation och förskönande ordval till glättig ton. Som om hon måste övertyga sig själv om något, släta över något, eller "jag ville att det skulle vara så" som hon brukar förklara det. De där raka, självmedvetna och genomtänkta inläggen hon brukar skriva efter urladdningarna (återfall/sprucket förhållande/valfritt kaos) känns långt borta. Jag tycker det är lite sorgligt, är väl allt jag ville säga.
Citera
2014-07-10, 00:14
Medlem
o-asen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Den senaste tidens samlade blogginlägg alltså. Nu är hon så där bortkopplad från verkligheten igen som hon brukar vara när allt egentligen är på väg åt helvete. Det är allt från barnslig provokation och förskönande ordval till glättig ton. Som om hon måste övertyga sig själv om något, släta över något, eller "jag ville att det skulle vara så" som hon brukar förklara det. De där raka, självmedvetna och genomtänkta inläggen hon brukar skriva efter urladdningarna (återfall/sprucket förhållande/valfritt kaos) känns långt borta. Jag tycker det är lite sorgligt, är väl allt jag ville säga.
Ja herregud o Janne
Vad i hela världen ska man säga om Janne ?
Den intellektuella megasköna film o författar farbrodern (enligt honom själv )
som är sådär härligt fördomsfri ,lever i ett öppet förhållande och bara knullar lite
Jag bara ryser ....
Citera
2014-07-10, 13:14
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o-asen2
Ja herregud o Janne
Vad i hela världen ska man säga om Janne ?
Den intellektuella megasköna film o författar farbrodern (enligt honom själv )
som är sådär härligt fördomsfri ,lever i ett öppet förhållande och bara knullar lite
Jag bara ryser ....

Ett halvår från nu kommer det låta "Självklart var det ett destruktivt upplägg att vara någon slags andra kvinna till en äldre gubbe, men jag var svag och vilsen och han utnyttjade det". Garanterat följt av en anmälan av något slag.
Citera
2014-07-10, 14:41
Medlem
Gafflens avatar
"vårt sexliv är vår ensak" skrivet av Berny Pålsson på internet, hon har ju redan avslöjat en hel del om hennes sexliv så det är inte riktigt deras ensak längre.

på tal om inlägget om morgonsex säger hon att hon ska dricka vin.
var det inte i sommar som hon predikade om att hon skulle vara nykter?
Citera
2014-07-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
"vårt sexliv är vår ensak" skrivet av Berny Pålsson på internet, hon har ju redan avslöjat en hel del om hennes sexliv så det är inte riktigt deras ensak längre.

På tal om inlägget om morgonsex säger hon att hon ska dricka vin.
var det inte i sommar som hon predikade om att hon skulle vara nykter?
Reagerade faktiskt också lite på detta eftersom de drack igår också. Vin i denna hettan? Uuuh och sen två dagar i rad, hmm... Janne ska jag inte ens säga något om för jag ryser vid tanken på att hon utnyttjats som barn av en gubbe och att hon nu har ihop det med en. Självdestruktivt så det ryker om det plus att hon icensätter hela traumat igen. Men men..

Har ni tänkt på en annan sak? Vi som skriver härinne hjälper ju henne. Hennes kändisskap blir ju större och alltfler upptäcker henne ju större denna tråden blir och desto mer uppmärksamhet hon får! Alltså, hon kommer aldrig sluta blogga för ju fler följare, desto fler som köper böckerna und so weiter så ni får aldrig tyst på henne om det är det ni vill. Det enda sättet att tona ned är att låta tråden dö. Ni spär på hur känd hon är. (Vilket är ganska roligt faktiskt. Samma sak med bloggen; desto fler läsare, desto mer tjänar hon på det, haters som lova's.)
Citera
2014-07-10, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Ett halvår från nu kommer det låta "Självklart var det ett destruktivt upplägg att vara någon slags andra kvinna till en äldre gubbe, men jag var svag och vilsen och han utnyttjade det". Garanterat följt av en anmälan av något slag.

Precis. Att räkna ut nästa steg i hennes hjärna är vid detta lag ganska lätt. Hennes inlägg btw de senaste dagarna, rent ordbajseri, värre än vanligt. Fattar inte personer som tycker att hennes språk är bra eller unikt. Hon skriver som Amelia, fast med lite bättre struktur.

Janne är en patetisk gubbe vars syften med B är penisförlängare. En tragisk figur som inte kan acceptera sin ålder och lashar ut på folk som har åsikter om det, när det är han själv som sätter sina barn i hans pinsamma skit.
Citera
2014-07-11, 01:34
Medlem
Förstår inte varför Bernys nya besatthet är att härma Elisa?
Hon skriver liknande saker och tar massa bilder på det hon köpt.
Bara att Bernys nivå på allt är såååå sjukt mycket lägre än Elisa. Stilen, smaken och nivån på bilderna?! Hon lägger ut supersuddiga bilder och bilder som är så mörka att man ser ingenting.

Och ja, hon bara blajjiblajjar i bloggen ju fler inlägg hon skriver och får massa läsare att gå in flera gånger om dagen ju högre upp kommer hon på topplistorna. Och ju mer besökare = pengar
Citera
2014-07-11, 03:44
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Förstår inte varför Bernys nya besatthet är att härma Elisa?
Hon skriver liknande saker och tar massa bilder på det hon köpt.
Bara att Bernys nivå på allt är såååå sjukt mycket lägre än Elisa. Stilen, smaken och nivån på bilderna?! Hon lägger ut supersuddiga bilder och bilder som är så mörka att man ser ingenting.

Och ja, hon bara blajjiblajjar i bloggen ju fler inlägg hon skriver och får massa läsare att gå in flera gånger om dagen ju högre upp kommer hon på topplistorna. Och ju mer besökare = pengar

Gillar att elisa hånar berny på sin instagram lite diskret så där.
Som "Inte plugga på vilken sjukdom man vill vara för dagen" och "Hej jag gillar grönt och min collie viktor, så har personen allt i grönt och bara bilder på sin hund viktor"

Citera
2014-07-11, 04:08
Medlem
colafantacolafantas avatar
Alltså allvarligt?
Vet bönan INGENTING om hur man tar hand om en hund.
Citat från bloggen, "Jag får svalka hans panna hela tiden för att kyla ner honom" !!

Är hon helt inavlad?
Citera
2014-07-11, 08:20
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colafantacolafanta
Alltså allvarligt?
Vet bönan INGENTING om hur man tar hand om en hund.
Citat från bloggen, "Jag får svalka hans panna hela tiden för att kyla ner honom" !!

Är hon helt inavlad?

Hahah,såg det där också. Inte undra på att hon har fullt upp med "att svalka honom..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in