2014-07-07, 23:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
En del ? bara sådär 70% av befolkningen är inte en del
Har du källa på att det är ett så stort antal?
Citera
2014-07-07, 23:06
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
herregud vad fel du har! italien och frankrike spelar i en helt egen division bland världens matländer

I Frankrike har man inte tomater i allting. Stor skillnad.
Citera
2014-07-07, 23:12
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
I Frankrike har man inte tomater i allting. Stor skillnad.

det har man inte i italien heller även om det inte är ovanligt. du kanske förväxlar italien med spanska Buñol
Citera
2014-07-07, 23:54
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
det har man inte i italien heller även om det inte är ovanligt. du kanske förväxlar italien med spanska Buñol

Nu hänger jag inte med. Har jag förväxlat Italien med Spanien. Italiensk mat utan tomat är god, och även mycket mat med tomat. Det är bara det att de har tomat i nästan allting. Eller hur?
Citera
2014-07-07, 23:59
Medlem
Ryssland, var där och såg på fotboll för 3 år sedan.
Maten är extremt onyttig och smakar mycket märkligt. Smakerna går inte ihop och som Svensk väljer man Mcdonalds alla dagar i veckan före det. Efterrätterna.. Ja samma, trotts ett överflöd av olika typer och smaker skippade jag det helt.

Annars var det en trevlig resa
Citera
2014-07-08, 00:06
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Nu hänger jag inte med. Har jag förväxlat Italien med Spanien. Italiensk mat utan tomat är god, och även mycket mat med tomat. Det är bara det att de har tomat i nästan allting. Eller hur?

men då postar du i fel tråd. denna handlar om sämsta maten i världen och där platsar banne mig inte italien. för övrigt äter jag mestadels skaldjur, fisk, kalv och en och annan pizza när jag besöker italien, alltid världsklass
Citera
2014-07-08, 00:45
Medlem
EastClintfoods avatar
Åland, vad har dom förutom dioxin kryddade firrar?
Citera
2014-07-08, 00:49
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
men då postar du i fel tråd. denna handlar om sämsta maten i världen och där platsar banne mig inte italien. för övrigt äter jag mestadels skaldjur, fisk, kalv och en och annan pizza när jag besöker italien, alltid världsklass

Men inga tomater menar du?
Citera
2014-07-11, 20:31
Avslutad
Rumänien är riktigt dåliga på mat. Maten är bådde smaklös och tråkig. Första dagen i Bukarest så testade jag att äta någon form av soppa och det smakde nästan ingenting. Åker man till Rumänien så är det bättre att äta på McDonalds eller på något asiatiskt ställe. Förövrigt är Rumänien ett jävligt tråkigt land, bara en massa tiggare, alkoholister och annat drägg.
Citera
2014-07-12, 15:44
Medlem
senapslamms avatar
Citat:

Sammanfattningsvis kan man säga att det italienska köken är mer vulgära, och "bonniga". Ungefär som paolo robertos svettiga armar när han lagar sitt ursprung. Det franska köket av i dag är mer sofistikerat, inte så tillgängligt för allmänheten och till vardags.
Citera
2014-07-12, 15:50
Medlem
Formsvackas avatar
Mja borde inte valfritt ÖKENland rent logiskt ha den sämsta maten då det inte växer ett jävla DUGG i de länderna så de får livnära sig på bark, sand, torkade slaktrester och getmjölk. Rätta mig om jag har fel
Citera
2014-07-12, 15:53
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:

Där har du fel min son, ty i norra italien använder man mkt smör och ost, såsom risotto. Helt utan tomat. Italien är inte bara TOSCANA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in