2014-07-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Håller på kolla Sopranos igen nu för 5e gången fan alltså helt galen serie.
Trots att jag vet vad som ska hända så är jag inne i den som om det är första gången.
Man hittar alltid ny favoriter scener.
Det här var helt galen scen http://www.youtube.com/watch?v=P8i01bL9a8Q

Fyfan rekommenderar den serien till alla. Tror att jag kan kolla på den 50ggr helt seriöst.
Den scenen är legendarisk och soundtracket gör otroligt mycket också. Jag har hört att soundtracket är ett helt annat sådant på de tidigare Nordic Edition-utgåvorna av avsnittet, det måste kännas skumt att se och höra.
Citera
2014-07-05, 23:12
Medlem
Dimaks avatar
Älskar den serien också! Så kall och skön scen, skall börja se Sopranos igen denna veckan som kommer.
Citera
2014-07-06, 01:10
Medlem
Yays avatar
När de åker till Italien och går in i hotellet och Christoffer säger Look at this fucking place its been here for a 1000 years
Citera
2014-07-06, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
När de åker till Italien och går in i hotellet och Christoffer säger Look at this fucking place its been here for a 1000 years
Haha. "Two definite agendas I got; hit the topless beaches and see that fucking crater. I don't care what anybody says, I'm there".
Citera
2014-07-06, 19:28
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Haha. "Two definite agendas I got; hit the topless beaches and see that fucking crater. I don't care what anybody says, I'm there".
"Even the skanks look good here"
Citera
2014-07-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Christopher kanske inte är den skarpaste kniven i lådan utbildningsmässigt. Han blev överraskad när han hörde att Cubakrisen faktiskt inträffat och inte bara var något som hände i en film.
Citera
2014-07-06, 22:07
Avstängd
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
Christopher kanske inte är den skarpaste kniven i lådan utbildningsmässigt. Han blev överraskad när han hörde att Cubakrisen faktiskt inträffat och inte bara var något som hände i en film.

För att inte tala om stavningen i det filmmanus han skriver....men Ack vilken viktig karaktär han är! Riktig förlust när han försvann ur serien, samtidigt var även det nånstans en nödvändig vändning i handlingen.
Citera
2014-07-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
För att inte tala om stavningen i det filmmanus han skriver....
Skrattar alltid när datorn "äter upp" hans manus. Datorkunskapen är inte hög men jag gillar det.

Christopher: You know how many pages I got? Nineteen.
Paulie: That a lot or a little?
Christopher: Books say movie's supposed to be about 120 pages. Got this fuckin' computer... I thought it would do a lot of it.
Citera
2014-07-06, 23:56
Avstängd
Spider-Girls avatar
Citat:
Skrattar alltid när datorn "äter upp" hans manus. Datorkunskapen är inte hög men jag gillar det.

Christopher: Books say movie's supposed to be about 120 pages. Got this fuckin' computer... I thought it would do a lot of it.

Och så kommer hans lika intelligenta Adriana till hans räddning Rätt kul när hon ska bli manager till ett ur-crappy band också!

Haha, dessa fantastiska, underbara ljuvliga dialoger! Finns det nån bok som samlar dem alla?
Citera
2014-07-07, 00:41
Medlem
Dimaks avatar
Synd att det gick som det gick med Andrianna, skit snygg vart hon ju!
Citera
2014-07-07, 01:00
Medlem
Citat:

Eller när snackar med Emil Kolar och påstår att Tjeckien ligger i Polen.
En annat ljushuvud är AJ.
Citera
2014-07-07, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Och så kommer hans lika intelligenta Adriana till hans räddning Rätt kul när hon ska bli manager till ett ur-crappy band också!

Haha, dessa fantastiska, underbara ljuvliga dialoger! Finns det nån bok som samlar dem alla?
Haha och då Christopher nitar sångaren med gitarren och efteråt säger "We'll use a ukulele".

Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Synd att det gick som det gick med Andrianna, skit snygg vart hon ju!
Kom att tänka på tennis-scenerna. Det snuten utbrister runt 01:07 in i videon nedan är så otroligt nördigt - likt alla hans kommentarer i under videoklippet egentligen.

ADRIANA & CARMELA - TENNIS WITH DYKE BIRGIT
Senast redigerad av cay 2014-07-07 kl. 01:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in