2014-07-02, 20:01
Medlem
JustBecauses avatar
En fråga till KungPungPatt - vad består moln av?
Citera
2014-07-02, 23:03
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur ska dessa "tillsatser" klara av att passera jetmotorn med en förbränning på runt 2000 grader?
Och hur ska motorn tåla att processa dessa tillsatser utan att skadas?

http://cs.stanford.edu/people/eroberts/courses/ww2/projects/jet-airplanes/how.html

Temperaturen borde väl inte vara oöverkomlig, men rent slitagemässigt tycker man att det borde slita en hel del.
Frågan är vilka delar av en jetmotor som skulle ta skada av dessa ämnen/partiklar?
Brännkammare och tidigare processer bör väl ligga under slitagenivån än vad efterkommande delar gör?
Skulle bladen efter brännkammaren kunna tänkas ta större skada?
Citera
2014-07-02, 23:17
Avstängd
KungPungPats avatar
Tyvär.

Kära chemtrailsförnekare.
Jag skriver detta med en tro på att ni bryr er om er själva och har en själ kvar.

Det finns idag 2 lager med moln på himmlen.. ett normalt lager med moln och ett chemtrailslager som ser ut som vit dimma som tillslut täcker hela himmlen och blir osynliga medans dom faller ner sakta för att dom är nanorobotar och metaller, radioaktivitet och andra ohälsosamma gifter.
(bevis från labb och hos NASAs erkännanden om sitt projekt i atmosfären)

Grönsaker, frukt och bär gör att kroppen rensar ut gifter och metaller ur kroppen.. Speciellt klorofyll dvs den gröna färgen i plantor.

Jag bryr mig inte vad ni tror men ni vet antagligen inte ens vad som hände igår om ni tror på att himmlen alltid haft 2 lager med helt olika typer av moln som ni idioter säger är samma typ av moln som skapats av flygplan som gör om väteatomer och luft till vattenånga som inte förångas utan förblir en ånga i timmar och sprider sig med vinden precis som att ången inte väger nånting. Ursäkta tonvalet men vafan skärpning nu, det där är inte fysik.

Det är simpel fysik.. ånga dunstar och försvinner ut i luften. ni chemtrailsförnekare kan väl visa bevis på varför det finns massa väteatomer i atmosfären på ett ställe som skapar dubbla lager med moln på himmlen när det är en händelse som skulle rapporteras i många tidningar eller hur för media är väl yttrandefritt?

fan dom sprayar ju över dom vanliga molnen och ni tycker dom fluffiga molnen ser ut som chemtrails?

Nej kära chemtrailsförnekare. Om ni tror chemtrails ser ut som vanliga moln då är ni illa ut för som sagt hur fan ska ni överleva med robotar och metaller i kroppen om man inte vet om att klorofyll rensar ut metaller ur kroppen?

Bevisen är egentligen starkast med tanke på antalet varningar och teorier det finns på just chemtrails, jag menar när svenska riksdagen och svenska politiker pratat om vad NASA och regeringen i USA håller på med då finns det väl inte så mycket att säga om vad dom gör i atmosfären?

Det finns vissa händerser och varningar som man bara inte frågar efter bevis innan man tar till sig till exempel huset brinner!, hjälp han har maskingevär!, akta granaten! utomjordingar sprayar himmlen och skapar 2 lager med moln för dom måste blockera solen innan dom kan komma ner och äta människor som åt djur och har anaktiverat tredje öga på grund av flour och kvicksilver från vacciner i kroppen. För om är alla varningar som kan kosta en sin själ och kropp.

Så dom tyngsta bevisen (förutom de miljontals filmbevisen) är fortfarande den där kändisen "da13thSun" på youtube som gör videos där han talar om dessa chemtrails och utomjordingarna som ligger bakom dom och varför. Mänskligheten har gjort bort sig och utomjordingarna flyttar in.

Sen är det väl bara att dra fram fakta på varför vattenånga skulle förvandlas till moln av partiklar på en mycket högre nivå än andra moln. För om det finns 2 contrails och moln kan bildas så finns det såklart info på det men det gör det inte. Möjligtvis proppagandalögner som ni tror på för att ni inte vet nånting.

Det tråkiga är nog att denne budbärare har personligen skrivit till mig om dessa chemtrails, för jag fick lov att fråga han om chemtrails, och dom där nanorobotarna som ska göra om människor till robotar från insidan och han skrev det att människorna som stannar kvar i systemet och fortsätter äta djur istället för människan naturliga föda som är levande råa bär, frukter och grönsaker.. dom kommer inte ha nått skydd mot chemtrails.

Så tyvär kära chemtrailsförnekare. Ni saboterar inte för nån annan än er själva när ni ignorerar filmbevisen och himmelbevisen i dessa tider när det tillåmed står i heliga skrifter att man ska kolla efter tecken på himmlen som visar när de sista dagarna och sista 7 åren börjar då allt kaos kommer hända och utomjordingar kommer dyka upp..

Om inte 2 lager moln bevis tecken på himlen och gör att man bör lyssna på varningar om ett av dessa lager moln som lämnas kvar av konstiga flygplan som ofta är svarta och ser ut att flyga med datorstyrning eller radiostyrning för dom korsar och tvärsar varandra ibland.

Motbevisa mig gärna genom att visa info på vad som hände för 10 år sedan som gör att contrails förvåndlas till moln som inte beter sig som vanliga moln eller contrails, och på en annan höjjd än vanliga moln när contrails alltid dunstat på 30 sekunder?

För som sagt filmbevis finns i miljontals över hela internet och det finns väldigt mycket info och bevis om att chemtrails är äkta för NASA erkänner och är öppna med sina projekt som chemtrails som utomjordingarna och deras hantlangare tydligen startar i hemlighet för dom äger all media och visar inte upp deras planer i media så ni idioter inte vet vad som försigår och att dom använder ett vapen mot er för att mörda er.

Ni är lite sådär tvättade i hjärnan så att om nån skulle ropa -HJÄLP HAN HAR ETT MASKiNGEVÄR! SÅ SKULLE NI SÄGA -VART!? och sen tänker ni (DET HÄR MÅSTE JAG UTREDA OCH HA BEVIS PÅ INNAN JAG TROR På OBEVISADE TEORIER SOM MEDIA INTE BRÄTTAT OM ATT VAPEN EXISTERAR I SVERIGE)?

Dra fram lite bevis som motbevisar NASAs erkännanden om sitt kemsprayprojekt i atmosfären?

Och en psykologisk utredning på hela miljöpartiet, center partiet och Annie Löv för att dom prata i Riksdagen om chemtrails men håller tyst om projektet som NASA erkännt inför media för att svenska folket inte är redo för att få veta att planeten är bortom räddningsgränsen och utomjordingar sprayar himmlen med chemtrails..

FÖr det fattar ni väl att Riksdagen inte kan ha psykiskt instabila människor som hallucinerar om att contrails inte är contrails bara för att NASA erkännt att chemtrails inte är contrails?

Utan en psykisk utredning på dessa politiska "människors" grova hallucinationer eller hur?

Visst dom sa inte att det är utomjordingar såklart dom sa NASA sprutar gifter och sen sa en CIA och FBI, och det är nog med bevis för att en människa behöver en psykisk utredning om man tror att flygplan sprayar gifter över huvudet på alla?

Så varför hände inte det med svenska politiker som talar i Riksdagen om dessa chemtrails tror ni? Alltså en psykisk utredning om varför dom tror att gifter sprayas på dom?
Senast redigerad av KungPungPat 2014-07-02 kl. 23:47.
Citera
2014-07-02, 23:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Temperaturen borde väl inte vara oöverkomlig, men rent slitagemässigt tycker man att det borde slita en hel del.
Frågan är vilka delar av en jetmotor som skulle ta skada av dessa ämnen/partiklar?
Brännkammare och tidigare processer bör väl ligga under slitagenivån än vad efterkommande delar gör?
Skulle bladen efter brännkammaren kunna tänkas ta större skada?

Jetmotorer lär var rätt känsliga, men jag kan inte svara på din fråga om vilka delar som tar skada. Däremot kan jag nog säga att temperaturen 2000 grader inte är ett enda dugg överkomlig, aluminium brukar ju anges som en av de vanligaste metallerna i dessa påstådda chemtrails, och aluminium smälter vid 660 grader. Det borde rimligen innebära att alla berörda jetmotorer skulle bli beklädda med smält aluminium på insidan... Det skulle iofs kunna förklara försvinnandet av MH370
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-07-02 kl. 23:37.
Citera
2014-07-03, 01:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Har ni hittat några motbevis för att NASA, riksdagens hemsida, ett fåtal svenska politiker ljuger om NASA och USAs regerings kemspray-projekt i atmosfären i sina offentliga rapporter som media inte talar öppet om?

Isåfall kan vi börja diskutera om miljöpartiet och ett fåtal centerpartister inklusive Annie Löv behöver psykisk vård för att dom talar om att FBI och CIA sprayar gifter över oss till media för det är väl övertygande tecken på att man börjar få hallucinationer som behöver nån form av vård mentalt eller fysiskt? Även om man är i riksdagen väl?

Vad gör att svenska politiker inte har rätt till mental vård för sånna grova hallucinationer som skrivits ner på riksdagen.se och som kan ses offentligt, enligt er?

För det är minst sagt inte normalt att man först i Riksdagen talar om att NASA och USAs regering börjar spraya i atmosfären "för att ändra vädret".. när ett fåtal svenska politiker nu säger att det är gifter som CIA och FBI sprayar. Kanske gifter som ändrar vädret är vad dom menar.

Men uppenbarligen har dom hallucinationer, eller hur chemtrails förnekare?

Visst behöver dom mental vård om dom tror att NASA har offentliga rapporter där dom säger att dom ska spraya atmosfären med ämnen som är giftiga och det talas om det i riksdagen och ett fåtal politiker säger att det är gift medans Annie Löv säger att svenska folket inte är redo för diskution om chemtrails? till media!

Har inte svenska politiker och i princip hela riksdagens ledamöter rätt till mental vård om dom har sånna grova hallucinationer så dom tror sig se NASA, FBI och CIA spraya gifter över Sverige men Annie Löv tycker inte folket är redo för att veta mer om det?

Alla i Sverige har väl rätt till vård om nått sånnt händer? gratis psykvård för grova hallucinationer väl?

Och då ska vi inte ens tala om NASA dom behöver också psykvård för deras hallucinationer och amerikanska regeringen ska blunda för att svenska politiker talar om projekt som Amerikas regering inte har nånting att göra med för alla som tror det hallucinerar och behöver låsas in på ett psykhem på grund av grovt hallucinerande och många svenska politiker och hela Riksdagen några år tillbak behöver mental vård.

Varför är ni chemtrailsförnekare så ondskefulla så ni inte ordar mental hjälp åt Annie Löv och dom andra svenska politker som talat ut i riksdag och media om chemtrails?

Har ni ingen kärlek och empati för dom när dom har grova hallucinationer som vi kan läsa om på Riksdagen.se där dom tror att en annan regering ändrar vädret genom att spraya metaller medans andra politiker tror att det är gifter från FBI och CIA?

Alla har rätt till fri vård i Sverige så ha lite kärlek för svenska politiker som talat om chemtrails till media och riksdagen vid flera tillfällen nyligen i media och i riksdagen år 1997.. skriv ett brev till dom och ge dom erat stöd för mental vård för att dom hallucinerat om att contrails är gift from USA.

Skriv till andra tysta politiker och fråga varför dom inte skaffat mental hjälp åt dessa grovt hallucinerande politiker som talat om en stormakt i media och riksdagen på det här negativa sättet.

Har ni ingen empati alls kvar politiker som bryr sig om er så pass mycket så ni får rösta på en av dom en gång var fjärde år?
Senast redigerad av KungPungPat 2014-07-03 kl. 02:13.
Citera
2014-07-03, 02:02
Avstängd
KungPungPats avatar
Är det inte minst en skandal att svenska politiker hallucinerat så grovt så dom tror sig se rapporter från NASA om chemtrails? Hur vet dom att dessa politiker inte gick på droger och hallucinerade inklusive riksdagen som skrev ner det och verkligen trodde på sånna befängda hallucinationer baserat på youtubefilmer?

Om inte det så är det väl minst sagt en skandal att Riksdagen sitter och skriver ner deras hallucinationer om en stormakts vapen som inte finns när USA är ute och krigar på många ställen i världen just och jagar terrorister?

Varför får dessa fåtal svenska politiker inte gratis mental vård för dessa grova hallucinationer som läcker ut i media och i riksdagen och varför kollar inte riksdagen upp om rapporterna finns innan dom skriver ner deras hallucinationer om en stormakts vapen som inte existerar`?

Fri vård åt även hallucinerande riksdagsledamöter och folket väl?

Senast redigerad av KungPungPat 2014-07-03 kl. 02:16.
Citera
2014-07-04, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jetmotorer lär var rätt känsliga, men jag kan inte svara på din fråga om vilka delar som tar skada. Däremot kan jag nog säga att temperaturen 2000 grader inte är ett enda dugg överkomlig, aluminium brukar ju anges som en av de vanligaste metallerna i dessa påstådda chemtrails, och aluminium smälter vid 660 grader. Det borde rimligen innebära att alla berörda jetmotorer skulle bli beklädda med smält aluminium på insidan... Det skulle iofs kunna förklara försvinnandet av MH370

Varför har ingen tänkt på det innan? Fasen där löste vi MH370 också!

Till KungPungPat skulle jag gärna vilja se länkar till dessa offentliga rapporter. Men eftersom han nu fått sig själv avstängd i ett halvår lär det väl dröja innan han kan posta igen, efter vilket jag känner på mig att vi återigen kommer få ett svar innehållandes samma sörja utan någon som helst antydan till att försöka rota upp dessa bevis och offentliga rapporter.
Citera
2014-07-05, 13:29
Moderator
Psilosophers avatar
Åsa Runander (C) diskuterar chemtrails i Almedalen. Så visst tas detta på allvar av våra politiker

https://www.youtube.com/watch?v=pq9xQGU3DBI
Citera
2014-07-05, 13:43
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Åsa Runander (C) diskuterar chemtrails i Almedalen. Så visst tas detta på allvar av våra politiker

Fast ingen tar väl Åsa Runander på allvar?
Citera
2014-07-05, 15:55
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

Inte av våra politiker, av ett fåtal. Skulle väl tro att det är ungefär samma andel som av befolkningen i övrigt. Förhoppningsvis kommer hon inte in i riksdagen, det finns tillräckligt med tomtar där som det är.

Eller det är väl fel att kalla henne för tomte, hon kanske har seriösa bevis på att det sprayas, men precis som här så anser hon kanske att andras tvivelaktiga vittnesmål är tillräckligt för att bevisa nåt.

Men jag däremot vill gärna se riktiga bevis för det innan jag blir en troende. Det där med andras predikningar om hur det ligger till har jag svårt att tro på utan bevisen. Jag är inte religiös heller kanske jag ska påpeka.

Så upp med bevis!
Citera
2014-07-15, 21:36
Medlem
Richard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Inte av våra politiker, av ett fåtal. Skulle väl tro att det är ungefär samma andel som av befolkningen i övrigt. Förhoppningsvis kommer hon inte in i riksdagen, det finns tillräckligt med tomtar där som det är.

Eller det är väl fel att kalla henne för tomte, hon kanske har seriösa bevis på att det sprayas, men precis som här så anser hon kanske att andras tvivelaktiga vittnesmål är tillräckligt för att bevisa nåt.

Men jag däremot vill gärna se riktiga bevis för det innan jag blir en troende. Det där med andras predikningar om hur det ligger till har jag svårt att tro på utan bevisen. Jag är inte religiös heller kanske jag ska påpeka.

Så upp med bevis!

Såg två bra dokumentärer där man bekostat och tagit prover och har bevis för att aluminium och andra metaller hade besprutats.

Geoingeneering and the collapse of earth 2014

Why in the world are they spraying?
Citera
2014-07-15, 22:08
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard80
Såg två bra dokumentärer där man bekostat och tagit prover och har bevis för att aluminium och andra metaller hade besprutats.

Geoingeneering and the collapse of earth 2014

Why in the world are they spraying?

Som är samma vanliga gamla junk av en stolle som blandar ihop vanliga kondenstrimmor och geoengeneering och gör en hel del felslut utifrån sin okunskap.

Och aluminium är en av de vanligaste grundämnena på jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in