Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Det är inga "roliga teorier" som man tror på när man börjar notera att flygplan börjar lämna stora jävla sträck över hela himmlen så att det vissa dagar ser ut som en krigszon på himmlen för det är så mycket linjer som inte förångas som vanliga contrails gör för dom är bara vattenånga.
Tur att du vet bättre än riksdagen, svenska politiker, NASA och miljontals intelligenta människor som noterat att flygplanen lämnar efter sig nånting som dom inte lämnat efter sig förut.
Lol diskutionen frammåt hahahahaaa det skulle inte ens vara en dskution här om du visste vad filmbevis är och dessutom skillnaden mellan contrails och chemtrails för som sagt bevis talar för sig själv och teorier kan aldrig få bevisen att inte vara bevis.. så jag håller mig helldre till bevisen är teorierna som ni tror på trots att en tro är motsatsen till att veta.
Allt är fel på dina förklaringar för som sagt du tror på massa skit och vet väldigt lite så filmbevis spelar inte ens nån roll för dig för du vet inte vad bevis är för du tror teorier som om dom var bevis även om teorin säger emot de fysiska bevisen.
Håller du med om att flygplan inte kan skapa moln på himmlen på grund av kondens som förångas och försvinner efter 30 sekunder?
Nej just det för du är en idiot och teorier är nånting du TROR är fakta eftersom du är hjärntvättad sen du föddes och tränad till att aldrig använda dina egna tankar och bara repetera andra människors teorier rpecis som att teorierna är fakta trots att en teori är en obevisad idé.
De personer som en gång i tiden startade teorierna tyckte säkert det var jätteroligt. Förmodligen skrattar de fortfarande åt alla stackare som gick på det. Men nej, det är inte särskilt roligt faktiskt. Det är ganska tragiskt. Politiker som slösar våra skattepengar på att utreda sånt här trams borde få sparken och bli återbetalningsskyldiga. Pengarna behövs på annat håll, utbildning till exempel. Den är skrämmande eftersatt på både det ena och andra hållet.
Det var väldigt vilket förtroende du har för svenska politiker och amerikanska myndigheter helt plötsligt.
Ett videoklipp på ett spår i himlen bevisar inte vad det består av. Ingen intelligent människa kan påstå det utan att medvetet ljuga.
Om allt jag säger är fel, hur fungerar det då? Vad händer när ett vanligt moln bildas och vad händer när ett vanligt moln löses upp? Förklara för oss som tydligen inte vet.
Flygplan kan flyga utan att skapa moln alls.
Flygplan kan flyga och skapa moln som försvinner efter allt från väldigt kort tid till att inte försvinna alls förrän de blåser bort.
Hur mycket moln som bildas beror på temperaturen och luftfuktigheten i luften som planet flyger genom. Varför frågar du något som jag redan svarat på ett antal gånger?
Hur är det nu, håller du med om att ett helt vanligt moln kan ligga kvar på himlen i flera timmar utan försvinna? Ja eller nej räcker bra som svar.