Citat:
HAARP nedlagd? Sluta flumma nu lilla gubben.
Citat:
Går att bevisa? Kom ut ur din fantasivärld, har du gått i skolan? Du kanske var den som svalde allt som stod i böckerna och tog in informationen utan att ifrågasätta den.
Citat:
Har du gjort det? Tänkte väl det.
Citat:
För att spraya oss sjuka så ska man göra det på mycket låg höjd för annars späs det ut!
Tror det är mer effektivt att låta alla bo på Hornsgatan i Stockholm om man vill göra oss sjuka!
snacka om hur mycket bränsle varje plan skulle behöva för att lyfta dessa kemikalier och passagerarna!
Tror det är mer effektivt att låta alla bo på Hornsgatan i Stockholm om man vill göra oss sjuka!
snacka om hur mycket bränsle varje plan skulle behöva för att lyfta dessa kemikalier och passagerarna!
Ja du vet ju allting om vilken höjd man ska vara på för att människor ska påverkas?

Snacka om hur mycket dumhet som behövs för att man ska svälja på regeringens lögner!
Citat:
Så var det konstruktivt nog? De "bevis" som kastats är paranoida pantande pundares våta drömmar men utan substans om man öppnat en enda fysik eller kemibok.
Så jag det är så tramsigt och dumt att man inte fattar att någon tror på detta 2014 istället för att fundera på hur vi ska hushålla med våra naturtillgångar!
Så jag det är så tramsigt och dumt att man inte fattar att någon tror på detta 2014 istället för att fundera på hur vi ska hushålla med våra naturtillgångar!

Vakna upp istället för att skämma ut dig, dina förolämpningar och misslyckade sätt att förlöjliga folk fungerar inte

Varför är du ens på denna forumdel när du tillför absolut ingenting? Om du bara ska smutskasta folk så tycker jag synd om dig.
risk för backfire?