2014-07-02, 21:15
Medlem
hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3
Skapade min profil för samma anledning. Men det är rätt svårt verkar det som..
Men nu är jag kille, och jag tror tjejer har mycket större chans att få till det, vare sig det gäller ligg eller förhållande.

Förhållande är nog svårt eftersom killar kan skriva vad som helst till tjejen och så tror hon på det bara för att dom får ligga. Eller har jag fel? Du behöver bara visa att du är seriös
Citera
2014-07-02, 22:35
Medlem
Är lite dålig med att gå från small-talk till att fråga ut eller så. Vill helst ha nåt mer seriöst än ett ONS.

Men det är så att jag har en bubbelpool. Om man öppnar med att säga:
"Hallå där snygging! Har en bubbelpool hemma. Vad sägs om att mysa lite under natthimlen? "

Funkar inte att vara snäll och passiv som jag alltid är! Hur skulle brudarna reagera om man gjorde en sån offensiv öppning?
Citera
2014-07-03, 17:30
Medlem
Citat:
Är lite dålig med att gå från small-talk till att fråga ut eller så. Vill helst ha nåt mer seriöst än ett ONS.

"Hallå där snygging! Har en bubbelpool hemma. Vad sägs om att mysa lite under natthimlen? "

Funkar inte att vara snäll och passiv som jag alltid är! Hur skulle brudarna reagera om man gjorde en sån offensiv öppning?

För aggressiv, bör få lite tecken på intresse först, sen skulle ja köra på något mer oskyldigt, typ "skulle du kunna hjälpa mig att flytta min bubbelpool ikväll?"
Citera
2014-07-03, 17:56
Medlem
Vad händer om man kopplar ihop badoo med fejjan? Vill inte att alla vänner ska se att man håller på med det.
Citera
2014-07-03, 18:48
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillchen
Vad händer om man kopplar ihop badoo med fejjan? Vill inte att alla vänner ska se att man håller på med det.

inget alls, det är bara så folk kan se på badoo man är ''äkta'' och har fb.
ett sätt att verifiera sig
Citera
2014-07-03, 18:53
Medlem
Skapade en profil idag, men ibland när man ska svara på nåt mail som man verkligen tyckte var bra, så försvinner det bara? Plus att om man inte har fb, hur kan man då verifiera sig?
Citera
2014-07-03, 21:18
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittiotalaren
Skapade en profil idag, men ibland när man ska svara på nåt mail som man verkligen tyckte var bra, så försvinner det bara? Plus att om man inte har fb, hur kan man då verifiera sig?

Mobiltelefon och google+

En sak fattar jag inte, ibland fast man lägger upp foto på sig sj så kan något av dom bli borttaget och flyttat till privat ''gruppfoton är ej tillåtet blabla'' elr va det står. Hur kan systemet känna av sånt? läser den ens ansikte på något sätt?

Kan ju inte vara personer som går igenom ALLA foto manuellt, omöjligt
Citera
2014-07-04, 00:39
Medlem
Unniis avatar
Citat:

Kan få sånna på kamrat.com ibland å tänker bara "suck, usch, slusk" typ som att ni killar är för självgoda å tror att ni kan välja vilken tjej ni vill men sen fattar man att dom inte kan de då dom skriver en sån sliskig raggningsreplik. Då fpr jag nästan hellre ett meddelande där de han frpgar om han vill ligga å jag kan ignorera utan att bli äcklad.
Typ exakt vad jag skulle tänka om jag fick ett sånt meddelande.
Citera
2014-07-04, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unnii
Kan få sånna på kamrat.com ibland å tänker bara "suck, usch, slusk" typ som att ni killar är för självgoda å tror att ni kan välja vilken tjej ni vill men sen fattar man att dom inte kan de då dom skriver en sån sliskig raggningsreplik. Då fpr jag nästan hellre ett meddelande där de han frpgar om han vill ligga å jag kan ignorera utan att bli äcklad.
Typ exakt vad jag skulle tänka om jag fick ett sånt meddelande.
Haha, där ser man. Tack för svaret!
Citera
2014-07-04, 11:11
Medlem
Fy fan vilken hemsk sida, efter att fått massa epost från Baloo i flera månader om att fina flickor ville att jag skulle gå med så registrerade jag mig. Men då var jag tydligen tvungen att lägga till ett foto av någon jävla anledning för att kunna se olika special grejer...

Ett foto på mig åkte upp och nu blir jag istället spammad med epost om att söta flickor vill träffas. Men går det att se vilka? Nej, då måste man tydligen köpa något jävla super-duper-plus konto.

Avregistrering och eposten markerade som skräppost.
Citera
2014-07-05, 21:33
Medlem
Badoo känns rätt värdelöst. Träffade en tjej och såg hennes badoo-feed. Hon såg ok ut i ansiktet och hade en ansiktsbild som profilbild. Hon var kort och knubbig.

Denna tjej fick 45-50 meddelanden från killar PER DAG. Så känn er speciella om nån tjej svarar :P
Citera
2014-07-05, 21:53
Medlem
Benderss avatar
Hejsan.

Hade behövt akut hjälp med hur/vart man ser vilka man gett tillstånd till till ens privata album,och vart man raderar tillstånden?

En utförlig beskrivning tack :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in