Citat:
Ursprungligen postat av
lotusswift
Jag rekommenderar badoo till alla som söker diverse saker (chat/vänskap/sex). Men söker ni relationer så skit i det. Brudarna där är speciella minst sagt. Har legat med några därifrån, har snackat med andra länge osv. För att tjejen sen bara försvinner.
lägg inte ner för mycket tid på en tjej där. Dom är antingen attention whores eller psykfall.
Jag gick i fällan och kära ner mig i en därifrån. Hon föll också men hon var tydligen självmordsbenägen och lämnade (flyttade hem till sin byhåla) staden utan förvarning vilket var fucked up då vi var i grund och botten ett par.
Hon var söt, snygg, omtänksam. Flickvänsmaterialet helt enkelt, nåväl förutom hennes psyke då. Detta verkar vara normen på badoo tyvärr. Skadade tjejer...
Jag började med Badoo då jag är för feg irl för att ragga. Jag övertänker situationen och tänker på det värsta som kan hända om jag raggar o får dissen irl. Även fast jag ser rätt bra ut. Drf föredrar jag online, då jag är grym när det kommer till att skriva haha. Där skiter jag i om jag nu skulle få dissen så jag vågar gå in med självförtroende och styra upp skiten.
Är exakt som du. Vågar inte riktigt lägga in en riktig stöt IRL.
Men det måste ju finnas några flickvän-dugliga brudar där? Det är en som jag har lite extra napp på - hoppas hon inte är galen..!