Citat:
Ursprungligen postat av
Largerthanahouse
Hur fan orkar man med att förnedra sig genom att hänga på Badoo? Att ragga på Badoo som kille är fan som att tända eld på sin stolthet och knuffa ner den för ett stup.
Det finns en del tjejer som faktiskt ser ganska så bra ut men majoriteten är ju allt ifrån riktigt fula mulliga tjejer till riktigt feta WT tjejer. WT är ett ord som överanvänds på FB men WT är verkligen vad många är. Nu säger jag inte att jag är någon skönhet men jag har aldrig någonsin i mitt liv haft problem att ragga tjejer om jag är ute på krogen men för att ens få kontakt med någon här så får man sänka sig till en nivå på tjejerna där dom är så risiga att man inte ens skulle ragga på dom klockan 02.50 på dansgolvet med 14 öl i kroppen och jordens undergång skulle inträffa dagen efter. Det helt sjuka är att jag har en del vänner som är aktiva där som faktiskt är riktigt snygga. Både riktigt snyggt ansikte samt riktigt vältränade kroppar och som praktiskt taget kan glida in på dansgolvet en kväll på krogen och plocka vem fan dom vill. Men på Badoo då jävlar får dom slita för att få igång en konversation med en småfet 5poängare.
Kunde inte sagt det bättre själv. Som jag själv har sagt, alla tjejer på dessa sidor sätter upp sånna krav på deras drömkille och allt därtill, men dom målar upp en bild på en person som inte finns. Tråkigt men så är det, dom blir kräsnare och kräsnare.