2014-07-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smmg
Går väl att blocka?

En blockering gör bara att en person inte kan skicka meddelande till dig, eller den kan skicka men du får det inte. Det går inte dölja en person.
Citera
2014-07-01, 21:19
Medlem
OndaParabolens avatar
Tycker den här tråden reflekterar badoo ganska bra, korvfest rakt igenom.
Vore kul och intressant att läsa lite tjejer/kvinnors synpunkter om killarna som finns på badoo.
Har svårt att tro att enbart killarna är de bättre och tjejerna de psykiskt instabila och slampiga.
Citera
2014-07-01, 23:18
Medlem
starfaces avatar
Ursäkta mig om det här kommit upp i tråden innan men har en fråga.
Får upp massa meddelande på badoo "'xxx' vill chatta med dig".
Vad betyder detta och varför dyker det upp? Är det så det ser ut om man trycker på gilla knappen eller vadå fattar inte riktigt.
Citera
2014-07-02, 08:09
Medlem
Någon som har erfarenhet ifrån Tinder?
Tycker att det verkar vara en väldigt bra app! Tjejerna är trevligare där än på Badoo.

Men vad är en bra opener på Tinder?
Citera
2014-07-02, 08:30
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3
Någon som har erfarenhet ifrån Tinder?
Tycker att det verkar vara en väldigt bra app! Tjejerna är trevligare där än på Badoo.

Men vad är en bra opener på Tinder?

Om du inte läst rubriken så tycker jag att du ska göra det..
Detta är en tråd för Badoo och ej Tinder...

Starta en egen tråd om Tinder om du nu vill veta mer om det...
Citera
2014-07-02, 14:16
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starface
Ursäkta mig om det här kommit upp i tråden innan men har en fråga.
Får upp massa meddelande på badoo "'xxx' vill chatta med dig".
Vad betyder detta och varför dyker det upp? Är det så det ser ut om man trycker på gilla knappen eller vadå fattar inte riktigt.

Det är Badoo som skickar ut det för att du ska bli intresserad - och betala för Superpowers - och på så vis få reda på vilka det är, och kunna chatta med dem. Inte direkt sällan är det bara spambotar som "vill prata med dig".
Citera
2014-07-02, 15:55
Medlem
generalconcretes avatar
Raggat upp flertal tjejer och kvinnor = score.

Kör på, kanonsida.
Citera
2014-07-02, 16:03
Medlem
hermosas avatar
Hejsan sitter här med min kompis hon funderar på att bli medlem men inte för ligg utan för att faktiskt skaffa förhållande. Är det ens mening att hon gör en profil? Pga alla oseriösa vi Har läst här ..
Citera
2014-07-02, 18:39
Medlem
Körde lite encounters igår, nu står det "kopplades ihop idag" på några utav dom i meddelanden, betyder det att dom valde JA också på mig?
Citera
2014-07-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillchen
Körde lite encounters igår, nu står det "kopplades ihop idag" på några utav dom i meddelanden, betyder det att dom valde JA också på mig?
Helt korrekt. Dom har valt "ja".
Citera
2014-07-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hermosa
Hejsan sitter här med min kompis hon funderar på att bli medlem men inte för ligg utan för att faktiskt skaffa förhållande. Är det ens mening att hon gör en profil? Pga alla oseriösa vi Har läst här ..
Skapade min profil för samma anledning. Men det är rätt svårt verkar det som..
Men nu är jag kille, och jag tror tjejer har mycket större chans att få till det, vare sig det gäller ligg eller förhållande.
Citera
2014-07-02, 20:53
Medlem
Funktionen att se singlar i närheten av dig, går den att ta bort och går det att skriva att man bor i en annan större stad( som bara är 20 min bort med pendeln) ? Fick det tipset när jag vart medlem i en annan dejtingsajt, då det blir hyfsat jobbigt i en småstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in