2014-07-03, 10:10
Medlem
Jag tänkte byta min epostadress från en yahoo till en gmailadress i spelet och det är näst intill omöjligt. De vill ha bild på en banköverföring eller telefonfaktura och att man visar när man skaffade förra ISP
Citera
2014-07-03, 11:19
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tänkte byta min epostadress från en yahoo till en gmailadress i spelet och det är näst intill omöjligt. De vill ha bild på en banköverföring eller telefonfaktura och att man visar när man skaffade förra ISP

Tydligen är det så att hela din emailaddress är ditt username till spelet och WGs nätverk och är inte frikopplat från ditt username som man kanske skulle tro.
Citera
2014-07-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Tydligen är det så att hela din emailaddress är ditt username till spelet och WGs nätverk och är inte frikopplat från ditt username som man kanske skulle tro.

och hela texten lyder

Citera
2014-07-03, 17:49
Medlem
xyklopfs avatar
Typiskt! Hann förstås köpa Ferdinanden och strax är det rea på den...

http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/special-battle-kursk-2014/
Citera
2014-07-03, 19:08
Medlem
xyklopfs avatar
Spännande match nu på Prokhorovka.

Vagn: Tiger P.
Konfrontationstrid. Seger! Förtjänsttecken första klass. 30773 credits. 2380 exp. (x2).
4 kills: IS, M41, Su-122-44, Su-152.

Startade vid K6. Jag och fem heavies åkte upp för kullen. Såg dock på minimappen att våra artys som åkte till K2 lämnats ensamma. Hann knappt börja vända så var de borta. Hälften av heavisarna på kullen slogs ut av fientliga TD´s på ön vid A9-B9. Jag och en IS slog ut de vi såg på ön. Is valde att stanna på kullen så jag åkte ner mot floden runt ön. Började röra mig mot A6 när en fientlig IS stormade rakt ner mot mig vid C8-C9. Ingenstans att ta vägen och en märklig dans uppstod där bägge försökte undvika den andre och komma i skottläge. Vann till slut matchen. All heder åt IS föraren jag mötte. Ingen noob där inte och det var svettigt värre ett tag där.
Citera
2014-07-03, 20:33
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Har inte kört arty på ett tag men...9 matcher med GW Panther, alla skott fullt riktade där 4/5 missar totalt på stillastående mål, händer tom att vissa skott hamnar utanför cirkeln....vad har hänt?
Citera
2014-07-03, 20:53
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Har inte kört arty på ett tag men...
Så du missade den stora spg nerfen som va för ett tag sen? patch 8.6 tror jag det va.
Citera
2014-07-03, 20:59
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Så du missade den stora spg nerfen som va för ett tag sen? patch 8.6 tror jag det va.
Vet du om patchen även påverkat Xbox versionen?
Citera
2014-07-03, 21:46
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Har inte kört arty på ett tag men...9 matcher med GW Panther, alla skott fullt riktade där 4/5 missar totalt på stillastående mål, händer tom att vissa skott hamnar utanför cirkeln....vad har hänt?

Spelade med mitt enda arty (förutom Fv304), franska tier 6 häromdan. Och jävlar vad det är trist, segt och löjligt. Dels missar man helt insiktade skott, dels kan man träffa när man inte siktar alls och dels är det satans op. 1000 skada från ett tier 6 arty som står skyddat utan en chans att skjuta tillbaka, är retarderat.

Arty borde tas bort helt är min åsikt, eller åtminstone göras om totalt. Spelförstörande skräp är vad det är! Det hade varit bättre om de hade mycket mindre alfa och kortare reload och sikttid istället för massiv skada som förstör hela matcher om de är mer än 2. Autoloader batchatten är värst och tyvärr mest populär, träffade mig för 1.2k och den skiten kan göra det 3x...
Citera
2014-07-03, 22:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Spelade med mitt enda arty (förutom Fv304), franska tier 6 häromdan. Och jävlar vad det är trist, segt och löjligt. Dels missar man helt insiktade skott, dels kan man träffa när man inte siktar alls och dels är det satans op. 1000 skada från ett tier 6 arty som står skyddat utan en chans att skjuta tillbaka, är retarderat.

Arty borde tas bort helt är min åsikt, eller åtminstone göras om totalt. Spelförstörande skräp är vad det är! Det hade varit bättre om de hade mycket mindre alfa och kortare reload och sikttid istället för massiv skada som förstör hela matcher om de är mer än 2. Autoloader batchatten är värst och tyvärr mest populär, träffade mig för 1.2k och den skiten kan göra det 3x...

Tycker helt tvärtom.. Bara tomtar som inte kan gömma sig för arty, det är inte direkt svårt.
Citera
2014-07-03, 23:39
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tycker helt tvärtom.. Bara tomtar som inte kan gömma sig för arty, det är inte direkt svårt.

Gör man något smart eller försöker spela aggressivt kommer du alltid att få en massa artilleri skott i skallen. Men visst, vill man ha ett spel där 15 pers sitter inne i basen, campar bakom skydd eller vägrar röra på sig och spelar antingen td:s och artys, så är det helt rätt väg att gå.
Citera
2014-07-03, 23:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Gör man något smart eller försöker spela aggressivt kommer du alltid att få en massa artilleri skott i skallen. Men visst, vill man ha ett spel där 15 pers sitter inne i basen, campar bakom skydd eller vägrar röra på sig och spelar antingen td:s och artys, så är det helt rätt väg att gå.

Smarta arties ställer sig där man vet att man kan träffa på rätt folk bakom stenar. Det är inte direkt svårt, men i randoms finns det inget värre än att spela arty för ingen skyddar en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in