Citat:
Ursprungligen postat av
TheMiracle
Jag förutspådde faktiskt själv att de skulle dyka upp men hoppades att du och några andra vettiga också skulle hitta hit.
Självklart så hittade jag hit. Däremot tror jag inte att jag är till nån större nytta, mina insatser på det här området kommer att sakta och säkert klinga av from nu.
Meningslösheten att tröska den här frågan är stor, och på samma sätt som jag i stort sett lämnat blattefrågan, då den är lika meningslös (vi har förlorat, blattarna blir majoritet, ingen revolution kommer), så kommer jag trappa ner även det här ämnet.
Den här tråden kommer som alla andra kvalitetstrådar att dö bort ganska snabbt.
Ditt startinlägg är så otroligt välskrivet och i stort sett varenda mening är objektiv och självklar sanning. Jag skulle verkligen vilja svara och reflektera på varje del i det, men energin finns inte.
Mina egna små och kvalitetsmässigt tveksamma inlägg bleknar verkligen i jämförelse.
Det hindrar dock inte the haters att ignorera faktan i dina inlägg lika mycket som i mina.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheMiracle
Detta ämne väcker t.o.m. starkare reaktioner än om man skriver om rasbiologi och judefrågan. Det är utan tvekan det mest tabubelagda ämnet i vår tid.
Det är ingen slump att mainstreammedia inte rör detta ämne med tång, nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheMiracle
Det är ganska absurt att jag blir jämförd med talibaner när jag föreslår saker som var norm här i Västerlandet för inte alltför många decennier sedan. Det är ju inte så att jag vill förvägra någon livets goda utan tvärtom fördela det mer rättvist.
I begreppet egofeminist så är den ledande stavelsen ego, egoist. Rättvisa är inte intressant, det handlar om me, Me, ME!
Citat:
Ursprungligen postat av
TheMiracle
Det jag föreslår skulle leda till färre olyckliga och fler lyckliga människor. Dessutom skulle oönskade följder av fri sex som könssjukdomar, aborter osv minska. Vi skulle få stabila, trygga familjer för barn att växa upp i och ett allmänt mer harmoniskt samhälle. Dock skulle kvinnorna få nöja sig med en man på sin egen nivå. Inte pga något tvångsgifte utan för att de helt enkelt måste välja bland de som är lediga. Men uppenbarligen är detta värre än helvetet för dagens granntyckta egofeminister.
Smaka på följande mening av koncentrerat kvinnohat, en orgie i människofientlighet, en oscarsgala över brott mot mänskligheten:
Tänk om kvinnor kunde nöja sig med män på sin egen nivå.