2014-09-24, 16:01
Medlem
DrTobagins avatar
Tack för bra svar! Sry att jag inte läste första sidan. Hjärnan tänkte inte helt klart innan jag skrev.
Citera
2014-09-28, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Citronsyra måste väl fungera minst lika bra att lösa med som askorbinsyra? Har en diskussion med en kompis.

Citronsyra fungerar lika bra. Men det svider som fan när du skjuter det. Så askorbinsyra är klart mycket bättre :-)
Citera
2014-09-28, 21:46
Medlem
Flufffens avatar
Tänkte ta mig till istedgade nu. Jag är framme ca 2330 finns det någon chans att komma över lite jonk eller är jag för sent ute?
Citera
2014-09-29, 01:20
Medlem
Mr.Soross avatar
Rutin-update: Är fortfarande 100% rehabiliterad från mina tankar, yay!
Citera
2014-10-01, 22:04
Medlem
Bertil85s avatar
Jag har tagit lite Kokain tidigare i kväll och tog precis lite Heroin; en klassisk speedball.

HELT SINNESBRA DET SATT.
Citera
2014-10-04, 15:43
Medlem
Geggusveckuss avatar
Har en liten fråga,

Har fått tag i 100mg Heroin från en av marknaderna på darknet och förutsätter att det är åtminstone helt ok kvalité,

Jag har aldrig tagit heroin förut så har ingen som helst aning vilken dos jag ska ta, har absolut ingen tolerans gentemot någon opiat.

Jag kommer att ta detta IV och undrar därför vilken dos jag bör börja med? ska jag förutsätta att det är "rent" och köra efter tabellen i första inlägget? dvs en extremt liten dos på några mg för att känna efter?
Citera
2014-10-05, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Har en liten fråga,

Har fått tag i 100mg Heroin från en av marknaderna på darknet och förutsätter att det är åtminstone helt ok kvalité,

Jag har aldrig tagit heroin förut så har ingen som helst aning vilken dos jag ska ta, har absolut ingen tolerans gentemot någon opiat.

Jag kommer att ta detta IV och undrar därför vilken dos jag bör börja med? ska jag förutsätta att det är "rent" och köra efter tabellen i första inlägget? dvs en extremt liten dos på några mg för att känna efter?
Gör en lösning på 50 mg. 50 mg är nog ganska perfekt, men är du orolig (vilket du inte bör vara) så tryck in lösningen sakta för att du ska kunna avbryta om du känner att det är för mycket...
Citera
2014-10-05, 11:57
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Gör en lösning på 50 mg. 50 mg är nog ganska perfekt, men är du orolig (vilket du inte bör vara) så tryck in lösningen sakta för att du ska kunna avbryta om du känner att det är för mycket...

Tack så mycket skall göra detta under morgondagen när jag får tid över
Citera
2014-10-06, 14:28
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
jag mår fantastiskt fint ska jag säga bättre än förväntat har lite svårt att se och somnar lite här o var men när jag klarnat till skriver jag lite mer utförligt

Låter härligt! Hur mycket körde du i dig? vart det hälften?
Citera
2014-10-06, 15:51
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Låter härligt! Hur mycket körde du i dig? vart det hälften?

Körde i mig strax under 50mg dock inte av någon batch från Darknet utan från en vän istället och det var mer än nog var ej kapabel att röra mig på väldigt länge och somnade vartannat in i drömmarnas land haha var inte de mest sociala sällskapet kan jag lova
Citera
2014-10-09, 20:35
Medlem
Geggusveckuss avatar
Ni som röker på Folie. har lite frågor

Hur viker ni erat folie? kör ni 1 lager som ni viker som ett V eller ett U som är avlångt eller kör ni två lager och vikar lika dant? eller hur gör ni hehe

krossar ni erat jonk om det är stenform och lägger på foliet eller kör ni med hela stenen o låter den smälta fram o tillbaka?

när ni röker låter ni högen/pölen glida över foliet för att sedan nästa bloss glida tillbaka samma väg?

försöker lära mig då jag inte riktigt fått grepp om det än då jag råkat bränna de några gånger
Senast redigerad av Geggusveckus 2014-10-09 kl. 20:42.
Citera
2014-10-09, 21:42
Bannlyst
Gör en 10x8 cm rektangel av styvt aluminium (typ frys folie), vik upp kanterna, och gör rökrör av samma material. Sen smula och väg upp och lägg på plåten. Det flyter som en liten flod och du styr med plåten och håller tändaren fixt med andra handen. Du kan ju ha ett ljus också, lättare. Ej tunt matfolie enligt mig....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in