2014-05-13, 13:16
Medlem
Om man skulle svälja låt oss säga 2 gram brunt heroin av bra kvalité, vad skulle hända då?

Somnar man in då om man inte har någon vana med opiater? Somnar man direkt eller får man massa andra effekter innan?
Jag vill inte dricka alkohol eller röka eller göra nåt annat utan jag vill bara svälja mitt heroin.

Tacksam för hjälp att svara på min fråga
Citera
2014-05-18, 02:49
Medlem
wencas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungiphone
Om man skulle svälja låt oss säga 2 gram brunt heroin av bra kvalité, vad skulle hända då?

Somnar man in då om man inte har någon vana med opiater? Somnar man direkt eller får man massa andra effekter innan?
Jag vill inte dricka alkohol eller röka eller göra nåt annat utan jag vill bara svälja mitt heroin.

Har du inte någon tolerans så kan det väl gå snett?
Citera
2014-05-18, 03:49
Medlem
bilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungiphone

varför inte snorta? det var så jag gjorde. fungerar finfint
Citera
2014-05-18, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wenca
Har du inte någon tolerans så kan det väl gå snett?

ja, han dör garanterat eftersom han säger att det är bra kvalité
heroin tas upp lika dåligt som morfin om du käkar det

skulle tro att käka bara ger typ 33% högst effekt av skjuta, förmodligen mindre
och det samma gäller heroin eftersom jag har svalt
enda anledningen till att svälja heroin är att polisen kommer...
enda anledningen till att svälja morfin är att man inte kan inta det på annat sätt i situationen
Citera
2014-05-21, 00:30
Medlem
Drtyboys avatar
Har någon av er fått feta noddningar av att snorta heroin? Ska prova snart och undrar bara hur pass bra det egentligen blir av att ta det i näsan.
Citera
2014-05-21, 08:36
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Har någon av er fått feta noddningar av att snorta heroin? Ska prova snart och undrar bara hur pass bra det egentligen blir av att ta det i näsan.

Du kan nodda lätt på Kodein utan tolerans, så på Heroin funkar det finfint. Jag tog ganska små ögonmåttade doser när jag tog Heroin nasalt, men det var en redigt pulserande välmående känsla i huvudet (likt en orgasm). Nodda eller inte, superskönt.
Citera
2014-05-21, 15:53
Medlem
bilens avatar
Citat:

nodda gör man hur man än tar det. skillnaden är ju påslaget (kicken). jag kan inte jämföra med IV eftersom jag aldrig testat heroin IV, men i alla fall på vitt kan man få en rätt bra kick genom snortning.. brunt slår på lite långsammare.

Om du är ute efter kicken så får du IVa, eller om du inte är IVare, ta det rektalt.. men som sagt fungerar väldigt bra i näsan med och en "kick" får man.

hur som så kommer du ha det bra skönt ta det lugnt om du inte är opiatvan bara, för en nybörjare är heroin väldigt starkt och om du inte IVar så kommer du nodda och må lika bra på tramadol så jag skulle faktiskt rekommendera något lättare isf
Citera
2014-05-21, 23:11
Medlem
Drtyboys avatar
Hur mycket ska man börja med då? Säg att det är helt ok heroin.
Hehe hur länge brukar man nodda? Ursäkta för noob frågorna men någon gång är första.
När kan man dricka en öl typ?
När man delar upp sin dos i två för att vara på lugna sidan hur blir det? fyller man på eller bara förlänger skiten som med mdma typ? Vill ha ett bra rus men fyller gärna på tills det är ok en chansar.
Senast redigerad av Drtyboy 2014-05-21 kl. 23:23.
Citera
2014-05-22, 11:12
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Hur mycket ska man börja med då? Säg att det är helt ok heroin.
Hehe hur länge brukar man nodda? Ursäkta för noob frågorna men någon gång är första.
När kan man dricka en öl typ?
När man delar upp sin dos i två för att vara på lugna sidan hur blir det? fyller man på eller bara förlänger skiten som med mdma typ? Vill ha ett bra rus men fyller gärna på tills det är ok en chansar.

Om du ska snorta så börja med runt 50-70mg och öka med 50mg om inte det räcker.
Citera
2014-05-22, 18:20
Medlem
Hur länge skall man helst vänta med att ta z-analoger eller någon benso för att somna på efter att man rökt heroin?
Noll tolerans mot opi.
Citera
2014-05-22, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teraopie
Hur länge skall man helst vänta med att ta z-analoger eller någon benso för att somna på efter att man rökt heroin?
Noll tolerans mot opi.
Alltså du kan ju ta det samma dag utan problem, även samtidigt. Detta gäller då låga doser eller lite högre doser om du är tolerant mot preparaten.
Citera
2014-06-03, 12:31
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Heroin är något som står kvar min min lista, hittade nu en ny säljare på flugsvam men hon tog 1700:-/g
Känns inte värt med tanke på att man bara hade tänkt prova de, "bli av med de så att säga"

Nåt som är värt att påpeka är att jag tänker ta de nasalt eller röka då jag inte har några verktyg.

Vi säger att jag tar de nasalt (waste möjligtvis) men vill bara prova horset

Så, hur stor dos nasat kan man börja med? De är brunt heroin av hör kvalite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in