Citat:
Ursprungligen postat av
Norrin Radd
Skatteskolk
Kolla denna sidan,han har nog testat alla gps/pulsklockor
http://www.dcrainmaker.com/
Tack för tipset. Har kollat ett par där tidigare idag. Killen ska cred för han tar sina recensioner på allvar. Alla andra jag sett filmar klockan, visar upp den. Sen inget mer. Kille på länken du hänvisar till verkar gå in för att det finns ett fel med varje produkt och att han gett sig fan på att hitta den.
Ska avvakta en månad och under tiden tiden kan jag läsa Ambit2/Ambit2 S samt kandidater i lugn och ro. Stör mig dock på att alla kommenterar är öppnade. Borde kunna fällas in. Tror hellre jag lägger lite mer och får en modell som jag vet att jag blir absolut nöjd med. Speciellt när jag överväger att börja simma. Har dessutom redan Garmin-pulsband som ska fungera med Suunto. Så kan köpa den utan pulsband och spara lite.
Är smått besatt av min träning. Loggar pulsdata på säckträning, skidmaskin, roddmaskin, sparkträning (kickboxning), hopprep, löparband, joggning, cykling (landsväg och MTB). All cykling kommer även i fortsättningen loggas med Garmin Edge men all annan underlättas med vanlig pulsklocka.
Tack för feedbacken.