Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag har visat att du har fel genom att ge exempel på hur män reagerar när andra män klagar på att de blivit tvingade till sex med en kvinna. Jag har visat att de flesta män tycker att mannen hade tur. Samma sak gäller för kvinnor som reagerar på att andra kvinnor blev våldtagna de tycker att kvinnan hade tur och borde sluta klaga.
Jo jag vet det därför att det finns saker det är PK att säga och saker det inte är PK att säga till exempel, det är PK att säga att "sex är en personlig sak för mig jag har det inte med vem som helst" det är inte PK att säga "så länge det är bra sex bryr jag mig inte vem jag har sex med". Det första är det kvinnor säger till män, det andra är det kvinnor egentligen tycker.
Men om kvinnor konsumerar erotiska böcker som går ut på,
då kan de inte vara särskilt negativa till riktig våldtäkt right?
Så bara för att jag tycker att det är kul att kolla på exempelvis Die hard så vill jag helst av allt gå ut och döda terrorister? Är du dum i huvudet på riktigt? Inse att fantasi och verklighet inte är samma sak. Fantasier handlar ofta om att utforska det förbjudna på ett säkert, ofarligt sätt. ett sätt att leka med tanken. Det betyder inte att man vill förverkliga fantasierna.
Citat:
Hur vet du att alla kvinnor inte vill bli dominerade?
Hur vet du att alla kvinnor vill bli dominerade? Du påstår att det är så, bevisbördan ligger på dig då det knappast råder konsesus i frågan.
Citat:
Jag talar om Sverige här är det ingen som blir våldtagen på bussen eller i vanliga livet man måste anstränga sig för att bli våldtagen.
Aha..så i Sverige vill kvinnor bli våldtagna, alla vill ha sex med alla men i resten av världen fungerar det inte så?
Känner du till Hagamannen eller våldtäktsmannen i Solna? Känner du till Anders Eklund? Nej ingen måste anstränga sig för att bli våldtagen. Våldtäktsmännen anstränger sig möjligen för att hitta ett lämpligt offer.
Citat:
Ingen kvinna blir våldtagen i hemmet. För om hon tror att mannen ska våldta henne kan hon bara ringa polisen.
Men skärp dig. Ingen går väl runt och tror att deras manliga bekant, bror, pappa, farbror, make, pojkvän, expojkvän eller vad det nu är ska våldta en. Du är ju dum på riktigt.
Citat:
Det är klart att hon tyckte om det. Vänd på könen, om en kvinna bröt sig in hos män och hade sex med dem hur många män skulle klaga? Typ ingen. Så varför skulle en kvinna ha något emot att hon får gratis sex?
Men din dumma jävla idiotjävel. Våldtäkt är inte "gratis sex". Helvete vad du provocerar mig med dina infantila inlägg. Jag kanske drar på mig en varning för det här. Hoppas du slipper uppleva en våldtäkt och hoppas att dina barn slipper uppleva det för om du eller dina barn upplever det kommer du inse hur vidrigt det är.
Citat:
Alla kvinnor blior automatiskt våta vid penetration jag har postat belägg för det här,
(FB) Blev våldtagen och hade kort kjol - klaga inte!
Nej alla kvinnor blir inte automatiskt våta vid penetration. Det finns kvinnor som har såpass ont i underlivet att de inte kan ha penetrerande sex. Att du bara hånar dem och kallar dem psykotiska är ett tecken på att du inte är frisk i huvudet. Sök hjälp för helvete.