2014-06-24, 07:48
Medlem
KjellSorterings avatar
Tycker det är lite "lustigt" att män på flashback som förfasar sig över att invandrare begår våldtäkter sedan rättfärdigar detsamma i denna tråd. Milleniets självmål
Citera
2014-06-24, 08:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zverker
En definition av psykos är att man har tappat kontakten med verkligheten och gått in i sin egen lilla värld. Om jag skulle tvingas plocka ut den person här inne som allra bäst passar in bäst på den beskrivningen så råder det ingen större tvekan om vem jag skulle välja.

Att inte vilja ha sex mot sin vilja är en psykos. Därför att det är skönt att bli penetrerad och det är upphetsande att bli tvingad så det finns ingen anledning för en normal kvinna att ha något emot det.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-24 kl. 09:15.
Citera
2014-06-24, 09:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du upprepar dig men har inga argument.

Jag har visat att du har fel genom att ge exempel på hur män reagerar när andra män klagar på att de blivit tvingade till sex med en kvinna. Jag har visat att de flesta män tycker att mannen hade tur. Samma sak gäller för kvinnor som reagerar på att andra kvinnor blev våldtagna de tycker att kvinnan hade tur och borde sluta klaga.

Citat:
Nej det vet du inte. Sluta snacka skit.

Jo jag vet det därför att det finns saker det är PK att säga och saker det inte är PK att säga till exempel, det är PK att säga att "sex är en personlig sak för mig jag har det inte med vem som helst" det är inte PK att säga "så länge det är bra sex bryr jag mig inte vem jag har sex med". Det första är det kvinnor säger till män, det andra är det kvinnor egentligen tycker.

Citat:
Nej. Störda personer begår sexuella övergrepp, ibland är de inspirerade av våldsfilmer, porr eller något annat men de flesta som konsumerar porr begår inte övergrepp. Jag har sett massor av porr och har haft helt vanligt, normalt sex med flera olika kvinnor. Jag har inget som helst intresse av att begå några övergrepp överhuvudtaget. Däremot har jag i mitt arbete träffat våldtäktsoffer, både manliga och kvinnliga och jag har både manliga och kvinnliga våldtäktsoffer i min bekantskapskrets. Alla har mått mycket dåligt över det inträffade och de är inte några hysteriska människor. Dina inlägg hånar dem och alla andra våldtäktsoffer. Du borde fanimig skämmas.

Men om kvinnor konsumerar erotiska böcker som går ut på,

Citat:
Cassie is kidnapped

Citat:
He rapes her, repeatedly. Like, unambigous, tearful, painful, she's-tied-down raping. Of course, by the next time it happens her traitorous body responds to him, and then she can't help herself from having sex with him constantly.

Citat:
she is brutally and graphically gang-raped.

då kan de inte vara särskilt negativa till riktig våldtäkt right?

Citat:
Nej alla kvinnor vill inte det. En del vill det, andra inte. ALLA män vill inte ha sex med kvinnor, eller män eller överhuvudtaget. Några är helt asexuella, andra tänder enbart på djur. Sluta tramsa nu.

Hur vet du att alla kvinnor inte vill bli dominerade?

Citat:
Stämmer inte alls. Överfallsvåldtäkter är iofs mer ovanligt än våldtäkter inom hemmet, av någon bekant, av ex-partnern osv men det är fortfarande inte frågan om enstaka fall. Kolla hur det ser ut i Indien tex där kvinnor våldtas på löpande band varje minut. Kolla i Sydafrika där barn våldtas varje dag därför att sjuka män tror sig bli botade från, eller immuna mot HIV om de har sex med ett spädbarn. Kom ut ur din bubbla nu.

Jag talar om Sverige här är det ingen som blir våldtagen på bussen eller i vanliga livet man måste anstränga sig för att bli våldtagen.

Ingen kvinna blir våldtagen i hemmet. För om hon tror att mannen ska våldta henne kan hon bara ringa polisen.

Citat:
Nej. Men du kan vara säker på att den som blev våldtagen inte tyckte om det. Om alla kvinnor vore villiga att ha sex med alla män, när som helst, var som helst och hur som helst så skulle det inte ske några våldtäkter. Eller hur? Så fort en galning halar fram kuken så skulle kvinnan i din fantasivärld sära på benen, eller skinkorna och låta mannen tränga in. Så är det inte och det har aldrig varit så.

Det är klart att hon tyckte om det. Vänd på könen, om en kvinna bröt sig in hos män och hade sex med dem hur många män skulle klaga? Typ ingen. Så varför skulle en kvinna ha något emot att hon får gratis sex?

Citat:
Nej. Alla är individer. Du har inga vetenskapliga belägg för dina sjuka påståenden.

Alla kvinnor blior automatiskt våta vid penetration jag har postat belägg för det här, (FB) Blev våldtagen och hade kort kjol - klaga inte!
Senast redigerad av Babianen 2014-06-24 kl. 09:16.
Citera
2014-06-24, 09:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Alla argumenterar emot dig. Jag är kvinna och jag har argumenterat emot dig massor med gånger. Du verkar inte ens fatta att folk skriver att du har fel. Du är så fruktansvärt hjärntvättad så du inser inte ens att vi andra inte håller med. Dina åsikter är så extrema och konstiga och det märks väldigt väl när vi alla andra argumenterar emot dig. Men du är för blind för att se det och du är för hjärntvättad för att förstå det.

Dina argument består av typ "jag håller inte med" och "du är dum". Du har inte postat några konkreta mot-argument mot det jag säger.

Citat:
Nej, nej, nej, nej, nej, nej. Det är inte så det är. Penetrering när man inte är upphetsad är INTE skönt, det gör ont. Och man blir inte automatiskt varken våt eller kåt vid penetrering. Du har så fel så det är patetiskt. Du kan ju ingenting om kvinnlig anatomi. Fattar du nu när jag argumenterar emot? Fattar du nu att det inte är någon som håller med dig? Fattar du nu att du har fel?

1) Om man är rädd så är man ofta redan våt därför är det inget problem vid våldtäkt.

2) Det gör lite ont i början men det är upphetsande och då blir man våt.

3) Ja man blir våt automatiskt vid penetrering ju hårdare man blir penetrerad desto fortare blir man våt. Det är omöjligt att inte bli våt och komma om mannen håller på tillräckligt länge.

Citat:
Du är den sista här inne som kan beskylla någon annan för att ha en psykos. Jag vet inte i vilken värld du lever men inte är det i verkligheten i alla fall.

Du är bara butthurt för att ingen man vill förtrycka dig.
Citera
2014-06-24, 09:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Ingen kvinna blir våldtagen i hemmet. För om hon tror att mannen ska våldta henne kan hon bara ringa polisen.

Kvinnor tycker ju om att bli våldtagna, så varför ringa polisen då om mannen man älskar ska våldta en?
Citera
2014-06-24, 09:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Kvinnor tycker ju om att bli våldtagna, så varför ringa polisen då om mannen man älskar ska våldta en?

1) För att det är så sex fungerar för kvinnor, här är belägg för det,

Citat:
The majority of women have submission fantasies. From classic romance The Flame and The Flower to classic erotica The Claiming of Sleeping Beauty to Twilight BDSM fan fiction, submission themes are immensely popular in cross-cultural female erotica. The fact of the matter is that most heterosexual women are wired to find sexual submission arousing--and so are most female mammals.

Consider Rattus norvegicus, the Norwegian rat. The female performs stereotyped physical actions associated with sexual interest. First is pacing: running and stopping, inducing a male to chase her. This culminates in lordosis: assuming a submissive stationary posture with arched back and raised hips. Lordosis is controlled by a specific region of the hypothalamus, a subcortical brain structure. An analogous part of the brain controls submission postures in female primates.

In male rats, another part of the hypothalamus controls stereotyped dominance activity, such as mounting a female and performing intromission.

Citat:
Though a woman's preference for physical sexual submission appears to be controlled by the unconscious, inaccessible subcortical part of her brain, this unconscious physical preference is complemented by an independent psychological preference for dominant men. [See footnote 1.]

Almost every quality of dominant males triggers arousal in the female brain: dominant scents, dominant gaits, deep voices, height, displays of wealth. Romance heroes are almost always high status alpha males—billionaires, barons, surgeons, sheriffs. Avon Books and Ellora's Cave feature no heroes who are kindergarten teachers, accountants, or plumbers.

http://www.psychologytoday.com/blog/billion-wicked-thoughts/201104/why-gender-equality-does-not-always-work-in-the-bedroom

2) Det kan var att mannen var dålig, kvinnan skäms, vad som helst.
Citera
2014-06-24, 14:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jag har visat att du har fel genom att ge exempel på hur män reagerar när andra män klagar på att de blivit tvingade till sex med en kvinna. Jag har visat att de flesta män tycker att mannen hade tur. Samma sak gäller för kvinnor som reagerar på att andra kvinnor blev våldtagna de tycker att kvinnan hade tur och borde sluta klaga.

Jo jag vet det därför att det finns saker det är PK att säga och saker det inte är PK att säga till exempel, det är PK att säga att "sex är en personlig sak för mig jag har det inte med vem som helst" det är inte PK att säga "så länge det är bra sex bryr jag mig inte vem jag har sex med". Det första är det kvinnor säger till män, det andra är det kvinnor egentligen tycker.

Men om kvinnor konsumerar erotiska böcker som går ut på,

då kan de inte vara särskilt negativa till riktig våldtäkt right?
Så bara för att jag tycker att det är kul att kolla på exempelvis Die hard så vill jag helst av allt gå ut och döda terrorister? Är du dum i huvudet på riktigt? Inse att fantasi och verklighet inte är samma sak. Fantasier handlar ofta om att utforska det förbjudna på ett säkert, ofarligt sätt. ett sätt att leka med tanken. Det betyder inte att man vill förverkliga fantasierna.

Citat:
Hur vet du att alla kvinnor vill bli dominerade? Du påstår att det är så, bevisbördan ligger på dig då det knappast råder konsesus i frågan.

Citat:
Jag talar om Sverige här är det ingen som blir våldtagen på bussen eller i vanliga livet man måste anstränga sig för att bli våldtagen.
Aha..så i Sverige vill kvinnor bli våldtagna, alla vill ha sex med alla men i resten av världen fungerar det inte så?
Känner du till Hagamannen eller våldtäktsmannen i Solna? Känner du till Anders Eklund? Nej ingen måste anstränga sig för att bli våldtagen. Våldtäktsmännen anstränger sig möjligen för att hitta ett lämpligt offer.

Citat:
Men skärp dig. Ingen går väl runt och tror att deras manliga bekant, bror, pappa, farbror, make, pojkvän, expojkvän eller vad det nu är ska våldta en. Du är ju dum på riktigt.

Citat:
Det är klart att hon tyckte om det. Vänd på könen, om en kvinna bröt sig in hos män och hade sex med dem hur många män skulle klaga? Typ ingen. Så varför skulle en kvinna ha något emot att hon får gratis sex?
Men din dumma jävla idiotjävel. Våldtäkt är inte "gratis sex". Helvete vad du provocerar mig med dina infantila inlägg. Jag kanske drar på mig en varning för det här. Hoppas du slipper uppleva en våldtäkt och hoppas att dina barn slipper uppleva det för om du eller dina barn upplever det kommer du inse hur vidrigt det är.

Citat:
Alla kvinnor blior automatiskt våta vid penetration jag har postat belägg för det här, (FB) Blev våldtagen och hade kort kjol - klaga inte!
Nej alla kvinnor blir inte automatiskt våta vid penetration. Det finns kvinnor som har såpass ont i underlivet att de inte kan ha penetrerande sex. Att du bara hånar dem och kallar dem psykotiska är ett tecken på att du inte är frisk i huvudet. Sök hjälp för helvete.
Senast redigerad av Cineasten 2014-06-24 kl. 14:32.
Citera
2014-06-24, 16:42
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Dina argument består av typ "jag håller inte med" och "du är dum". Du har inte postat några konkreta mot-argument mot det jag säger.

1) Om man är rädd så är man ofta redan våt därför är det inget problem vid våldtäkt.

3) Ja man blir våt automatiskt vid penetrering ju hårdare man blir penetrerad desto fortare blir man våt. Det är omöjligt att inte bli våt och komma om mannen håller på tillräckligt länge.

Nej mitt argument är att du säger att alla kvinnor tänker och tycker som du och jag säger helt enkelt "nej", alltså har du fel...alla kvinnor varken tänker eller tycker som du. Jag skulle tippa på att du är ganska ensamen om att tänka och tycka som du gör.

Man blir inte våt av att bli rädd.
Man blir inte upphetsad av att det gör ont om man inte tänder på det. Vilket med al säkerhet är en ganska ovanlig fetisch.
Man blir INTE våt automatiskt av penetrering.

Jag är inte ett dugg butthurt. Jag är otroligt tacksam över att jag aldrig har träffat ngn som är som din man som har lurat i dig all den här skiten.
Citera
2014-06-24, 19:38
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Bör man få röra sig i det offentliga rummet:
- om man har en Bajen eller Djurgården-t-shirt i Solna
- om man är full
- om man är ful
- om man går konstigt kanske pga en skelettskada
- om man pratar konstigt
- om man inte doftar nyduschad
- om man är välklädd och ser ut som att man har mycket pengar
eller vad som helst?

Idioter kommer ALLTID hitta anledningar till att misshandla, trackassera eller våldta oavsett hur offret ser ut. Man bör ingenting. Ansvaret ligger hos gärningsmannen. frågan är felställd från början. Du lägger fokus på offret.

Ja det är korkat att gå in på Dick Turpin Bar i Solna och skrika "Heja Djurgården tjalalalala", "döda alla jävla Gnagare" o.d och det är dumt att som ensam aspackad eller nykter kvinna följa med en packe helt okända män till en okänd adress i en svarttaxi, men det förändrar inte faktum. Ansvaret ligger hos gärningsmannen.

som jag var inne på tidigare så efterlyser jag en mer nyanserad bild av verkligheten än kreti och pletis gapande om antingen;

"horan får fan skylla sig själv öh!"

eller;

"ingen ska få hindra mig från att trycka upp fittan 1 cm från ansiktet på en primitiv man med dålig impulskontrol, luften är fri öh!".

se helheten och var snäll och aftonblada inte det jag säger så att det får en annan betydelse.
Citera
2014-06-24, 20:43
Bannlyst
Citat:

Haha alltid samma visa, "du är butthurt". När du inte nåt att säga är andra "butthurt". Du är sjuk rakt igenom. Häng dig i taket så slipper vi se degenererade och missbildade avkommor som dig.

Ditt "bevis" på att du är kvinna är ett censurerat pass.

Din så kallade man måste vara efterbliven som tycker att den repetitiva mentala stimulansen han får är tillfredsställande.
Citera
2014-06-24, 21:27
Medlem
testpilotens avatar
Citat:

Svara på mitt argument, om en kvinna bröt sig in hos en man och tvingade honom att ha sex med henne, hur många män skulle klaga? Typ ingen alla skulle tycka att mannen hade tur. Så om en man bryter sig in hos en kvinna och tvingar henne till sex, varför skulle kvinnor tänka annorlunda än män?

kvinnor är inte män, kvinnor är selektiva.
Citera
2014-06-24, 21:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
kvinnor är inte män, kvinnor är selektiva.

Så när Houston hade sex med 600 män på 1 dag så var hon selektiv?

Är kvinnor som ställer upp i 50 guy creampie selektiva?
Senast redigerad av Babianen 2014-06-24 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in