2014-06-15, 15:51
  #1705
Medlem
Ska funka , har en polare som bor i thailand , och han lirar därifrån utan prob. Kör du du med vpn klient så ska det funka utan prob också sålänge du väljer se som server.

Citat:
Ursprungligen postat av Cinnamon1
Vadå så SvS funkar inte utomlands?
Citera
2014-06-15, 20:23
  #1706
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
Ska funka , har en polare som bor i thailand , och han lirar därifrån utan prob. Kör du du med vpn klient så ska det funka utan prob också sålänge du väljer se som server.

Vad är vpn klient? Och funkar det i USA?
Citera
2014-06-15, 21:00
  #1707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Vad är vpn klient? Och funkar det i USA?
En vpn klient är ett program som du kör undertiden du surfar , för att hålla dig anonym på nätet , dom i dom flesta vpn klienter har man möjlighet att välja vilket land det ska se ut som datorn befinner sig i. Kopplar man då upp sig till en vpn server i sverige från usa borde det i praktiken funka , för på andra hållet går det , om man vill kolla serier live från usa tex , lite off topic , sorry för det!
Citera
2014-06-16, 01:56
  #1708
Medlem
Nebos avatar
Ja du kan spela utan VPN
Citera
2014-06-16, 16:23
  #1709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
En vpn klient är ett program som du kör undertiden du surfar , för att hålla dig anonym på nätet , dom i dom flesta vpn klienter har man möjlighet att välja vilket land det ska se ut som datorn befinner sig i. Kopplar man då upp sig till en vpn server i sverige från usa borde det i praktiken funka , för på andra hållet går det , om man vill kolla serier live från usa tex , lite off topic , sorry för det!

Tack för svaret
Citera
2014-06-16, 21:19
  #1710
Bannlyst
Det är omöjligt att hitta en site med sämre spelare än svenskaspel
Citera
2014-06-16, 21:28
  #1711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarman
Det är omöjligt att hitta en site med sämre spelare än svenskaspel

Det är just det som kan kosta tyvärr , för det är oftast draghänder som sitter för fiskar inte att dom synar ner din AK med K9 off, men visst så länge dom inträffar är det guld!
Citera
2014-06-20, 11:40
  #1712
Medlem
BadassRolfs avatar
Började lira poker för 3 veckor sedan ungefär på pokerstars, gick lite back lite i början men lyckades bygga en liten vinst på ca 30$ med multi table 2NL. Testade slänga in 200 spänn på svenska spel igår för att testa motståndet lite och fan vad underbart det var

Inte ovanligt med folk sitter med en vpip på 80-100% på ett 10-bord. Kvällen slutade i +700 spänn iaf på 50 öre BB ^^
Citera
2014-06-20, 12:15
  #1713
Bannlyst
jag antar att du kan tjäna mer på svenska spel då det är mer noobs som spelar där, själv spelar jag mest för att det är kul och jag spelar bara på Pokerstars nu, skickligare spelare
Citera
2014-06-22, 19:32
  #1714
Medlem
Senaste 2 dagarna har jag blivit utdragen av 2 stycken personer som floppat fyrtal i 8or och ett flertal som floppat kåkar. Fantastiskt rolig sida. Blir aldrig mer Svenska Spel för egen del. Cynisk som man är så glider tankarna snabbt till SvS-riggen och att staten myglar med detta.

Aldrig igen.
Citera
2014-06-23, 18:31
  #1715
Awaiting Email Confirmation
det fortsätter som det slutade för ett par månadersen. pank efter 7 händer. spelade 2 händer , första A2 klöver , två klöver på floppen och en 2a. slutar med att jag måste lägga mej efter rivern såklart. för jag får inte in nåt bättre. 100 spänn hejdå.

ett par händer efter JJ . slutar med allin eftersom en höjer. gissa vad han har... japp, QQ . fittspel. 220 spänn hejdå.

hade en gräns på att förlora 220 per månad. höjde till 2200. nu jävlar....
__________________
Senast redigerad av ett23fyra 2014-06-23 kl. 18:35.
Citera
2014-06-23, 20:50
  #1716
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
det fortsätter som det slutade för ett par månadersen. pank efter 7 händer. spelade 2 händer , första A2 klöver , två klöver på floppen och en 2a. slutar med att jag måste lägga mej efter rivern såklart. för jag får inte in nåt bättre. 100 spänn hejdå.

ett par händer efter JJ . slutar med allin eftersom en höjer. gissa vad han har... japp, QQ . fittspel. 220 spänn hejdå.

hade en gräns på att förlora 220 per månad. höjde till 2200. nu jävlar....
"det finns 3 sätt att spela JJ och alla är fel" - nån random amerikansk pokerkändis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in