2006-10-08, 12:44
Medlem
Dis paters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w00gie
Spelade på SS för första gången idag. Helvetes förbannade skit säger jag. Jag kan nog bara spela live. Blir så jävla galen för varje hand är det någon som har nötterna. Och idioterna går ju med på skithänder oavsett hur mycket man höjer, och vinner senare på rivern . Nej det var nog sista gången, blir äcklad av alla fiskar med vidrig tur!

Förlåt var tvungen att skriva av mig .
Det känns iofs inte så kul när det händer men i längden är man ju tacksam för alla dessa syntomtar. I längden är det ju sånt folk som betalar hela kalaset.
Citera
2006-10-08, 12:57
Medlem
flushdraws avatar
Jag råkade sätta en för låg spelbudget/dag..

Nu har jag ändrat det och jag undrar om ni vet hur lång tid det tar innan min nya gräns börjar gälla?

Usch för Svenska Spel
Citera
2006-10-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Jag råkade sätta en för låg spelbudget/dag..

Nu har jag ändrat det och jag undrar om ni vet hur lång tid det tar innan min nya gräns börjar gälla?

Usch för Svenska Spel

Spelbudget/Dag ändras dagen efter
Spelbudget/Vecka ändras veckan efter (alltså nästa måndag)
Spelbudget/Månad ändras månaden efter (1:a varje månad)

om jag inte har uppfattat fel

Jag gjorde samma misstag också fast på Spelbudget / Vecka
Citera
2006-10-08, 14:42
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhu
Spelbudget/Dag ändras dagen efter
Spelbudget/Vecka ändras veckan efter (alltså nästa måndag)
Spelbudget/Månad ändras månaden efter (1:a varje månad)

om jag inte har uppfattat fel

Jag gjorde samma misstag också fast på Spelbudget / Vecka

OK! Tack ska du ha

Hehe.. Jävla gränser.
Citera
2006-10-10, 10:16
Medlem
Blir så trött på svenska spel. Går plus men ibland får man sessioner med bara uttdragningar t ex nu
Citera
2006-10-11, 14:29
Medlem
KorvKnarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linxon
Blir så trött på svenska spel. Går plus men ibland får man sessioner med bara uttdragningar t ex nu

Knappast något unikt med just svenska spel.
Citera
2006-10-13, 21:49
Medlem
Raouls avatar
Slumpgeneratorn är väl samma överallt. Gilla läget eller sluta med onlinepoker.

Men idag har jag gått tillbaka och provat SvS igen, vunnit ganska mycket, så det är inte det jag är sur över - MEN; vafaen går det inte att köra ett mindre fönster för? Sen senaste veckan då jag har gjort som I-S alltid snackat om, nämligen att köra med miniview på Microgaming, så blir ju SvS ENORMT störande. Dock inte lika störande som party - vars minivies´w jag inte längre hittar och deras fönster blockar de andra...

Visst är det kul att SvS har fixat med noter, men det berör ju inte mig eftersom jag inte spelar där. Trixet att komma undan fiskarna har jag dock hittat, 5-bord och högre limits...
Citera
2006-10-18, 21:46
Medlem
-blitZ-s avatar
kanske lite dum fråga men kan man spela på t.ex. fotboll med pengarna på poker kontot?
Citera
2006-10-18, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -blitZ-
kanske lite dum fråga men kan man spela på t.ex. fotboll med pengarna på poker kontot?
Japp, det kan du.
Citera
2006-10-18, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Slumpgeneratorn är väl samma överallt. Gilla läget eller sluta med onlinepoker.

Men idag har jag gått tillbaka och provat SvS igen, vunnit ganska mycket, så det är inte det jag är sur över - MEN; vafaen går det inte att köra ett mindre fönster för? Sen senaste veckan då jag har gjort som I-S alltid snackat om, nämligen att köra med miniview på Microgaming, så blir ju SvS ENORMT störande. Dock inte lika störande som party - vars minivies´w jag inte längre hittar och deras fönster blockar de andra...

Visst är det kul att SvS har fixat med noter, men det berör ju inte mig eftersom jag inte spelar där. Trixet att komma undan fiskarna har jag dock hittat, 5-bord och högre limits...

HUr gör man för att dela upp skärmen så man spela flera bord samtidigt,
eller gpr det bara att ha dem överlappade?
Citera
2006-10-18, 23:15
Medlem
nu har jag fått nog av svenska spel tror fan helt seriöst mitt konto är riggat, åkt på de sjukaste utdraningar ni kan tänkar er de senaste 2veckorna, har tidigare plusat ca 15k månaden, "under en längre tidsperiod" så pottodds och likande är vardagsmat.

allt otur hade kulmen i lördags, 15 badbeats var av 14 kan klassas som ÄKTA badbeats, dvs jag var minst 85% favvo att vinna potten på turn och får in alla pengar i potten precis som man vill. vann jag nån av potterna nej,
trodde de var nåt tillfälligt å har fortsatt att spela men ikväll blev de bara för mycke åkte på 2st triss mot triss och nu tog jag precis ut min rulle.

hur länge kan man räkna med att en sån här sjuk svacka håller isig?
blir fan psykiskt ostabil av de här.

kommer öppna ett konto i mors namn och fortsätta spela se om de har släppt, återkommer med resultat
Citera
2006-10-19, 01:28
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Suttit några timmar och spelat seriöst på Svenska spel. Haft det i bakgrunden och bara lirat stabila händer, inga chansningar. Plus 200 kr..
Vafan, mellan 50-60% av spelarna i snitt går med på floppen på 10-manna bord. Man kan ju spela som i sina drömmar, och jag ligger på låga nivåer så jag lirare höga kort och par från sena positioner.

Detta känns rätt stabilt, kommer fortsätta och så får vi se hur det går. Jag har haft normal tur/otur, dvs floppat någon tur-sak men dragits ut vid något överläge. Rätt skönt att spela här, blir nog permanent boende på SS nu =).

(OBS: till skillnad från alla drömmare så kan jag spela poker rätt hyfsat men har inga drömmar alls att vinna något. Vinner jag 200 spänn till så kan jag köpa röka i helgen och inte bara öl.. det hade vart bra med lite påfyllning inför löning..)

Citat:
Jag..(höhö) sitter på plats 1 med 37.95
framtid sitter på plats 2 med 192.11
aderpalen sitter på plats 3 med 199.00
yxhugg sitter på plats 4 med 66.00
RödBoll sitter på plats 5 med 198.00
van_Kaal sitter på plats 6 med 99.00
Mlj sitter på plats 7 med 65.45
wizzpopper sitter på plats 8 med 215.15
spy67 sitter på plats 9 med 379.90
dorothea sitter på plats 10 med 29.30

Jag..(höhö) satsar s mörken 1.00
dorothea satsar l mörken 0.50

dorothea: --, --
Jag..(höhö): Kh, Ah
framtid: --, --
aderpalen: --, --
yxhugg: --, --
RödBoll: --, --
van_Kaal: --, --
Mlj: --, --
wizzpopper: --, --
spy67: --, --

Pre-flop:

framtid: Syna 1.00
aderpalen: Passa
yxhugg: Höj 3.00
RödBoll: Lägger mig
van_Kaal: Syna 3.00
Mlj: Lägger mig
wizzpopper: Lägger mig
spy67: Syna 3.00
dorothea: Syna 3.00
Jag..(höhö): Höj 8.00
framtid: Syna 8.00
aderpalen: Lägger mig
yxhugg: Syna 8.00
van_Kaal: Syna 8.00
spy67: Syna 8.00
dorothea: Lägger mig

Flop (Board: 3s, 3d, Ad):

Jag..(höhö): Passa
framtid: Passa
yxhugg: Passa
van_Kaal: Passa
spy67: Passa

Här borde jag höjt pott men....

Turn (Board: 3s, 3d, Ad, 4h):

Jag..(höhö): Satsa 13.00
framtid: Syna 13.00
yxhugg: Lägger mig
van_Kaal: Lägger mig
spy67: Syna 13.00

River (Board: 3s, 3d, Ad, 4h, 4c):

Jag..(höhö): All in
framtid: Lägger mig
spy67: Lägger mig

Jag..(höhö) vinner potten på 80.95

(2.05 spelavgiften togs ut för den här handen)

Hände nyss, precis efter inlägget. Otroligt ologiskt spelat av de andra, hela tiden såhär. Men vafan, jag klagar inte! (För hur fan kan 4.an förstört deras hand. 2/2?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in