Citat:
Ursprungligen postat av
NyanNyan
I och med ditt stöd för svensk feminism så gör du det, jo.
Trådens ämne är varför ni feminister skyller alla problem på vita CIS män.
Har du någon lösning på problemet, annat än att hetsa mot "vita kränkta män"?
Hade ni hetsat på samma sätt mot araber eller afrikaner som ni gör mot vita män så hade ni åkt på stryk för längesedan, det är därför ni inte vågat rikta det minsta kritik mot dessa grupper i denna frågan, dem är inte lika toleranta som den vite kränkte mannen.
Flytta till mellanöstern eller Afrika om du tycker icke-vita män är så mycket bättre och mer jämställda än vita män.
Ja jag stödjer den svenska kvinnan eftersom jag är en svensk kvinna och om vissa män känner sig kränkta över vad kvinnor från andra kulturer gör mot sina kvinnor så tycker jag att de männen skall göra något åt det istället för att sitta här inne och beskylla den svenska kvinnan för övergreppen i vår värld.
Övergrepp begås endast så länge andra sitter och gnäller över hur synd det är om dem UTAN att själva ingripa i det sjuka.
Vad gör du för att stoppa det??????
Självklart är stympning för jävligt och att MÄN i de kulturerna inte gör något åt den jävelskapen utan dessutom knullar på dem och deras i hopsydda muttor är för mig obegripligt.
OCH till saken hör att jag aldrig sett mig som Feminist utan en kvinna med oftast samma åsikter som feministerna.
Varför skall jag be om ursäkt för det då man i hela vår värld suckar över terrorister, mördare, och självmordsbombare utan att ens försöka få ett slut på det för alltid..
Då kan jag lugnt påstå att en feminist
DEFINITIVT INTE ÅKER OMKRING OCH SKÄR HALSEN AV VÅRA MEDMÄNNISKOR
Till saken hör också att det är vi kvinnor som uppmärksammar er alla på det vidriga som pågår i världen.
Vad kan du som
Individ bidra med för att få stopp på grymheten?
Tror du att det blir slut på det bara för att du sitter här på Flashback och beklagar dig över feministerna och mäns roll i sammanhanget?
Vad är du beredd att offra för sakens skuld?
Trådens fråga var.
Är det vita CIS män som är problemet?
Nej det är andra kulturers kvinnor som utsätter sig själva för sadismen och som utför själva handlingen på sina döttrar OCH bevisligen männen från de kulturerna som har sex med dem i det stympade hålet.
Vad skall du göra åt det???????