2014-06-21, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja jag har börjat förstå vad SD menar med sitt budskap nu. Jag har aldrig ens tänkt tanken att ens ta del av Sd:s ideologi.
Det är inte jag liksom. Men då man går över gränsen och kallar det svenska folket för slampor då är det illa.
Jag accepterar inte ett sådant uttalande utan att försvara det land jag fötts i.
Jag slåss på mitt sätt för min svenska folksjäl.
Vad är en rasist? Vem är rasist? Inte jag, inte du.
Jag försvarar mig endast mot män eller kvinnor som bor i mitt land och inte är från mitt land som kallar mig för slampa och att jag k....min f.... blå.
De som är respektfulla och behandlar mig med respekt får det av mig också oavsett vart den kommer ifrån.
Jag hatar inte människor men hatar föraktet.
Det får vara bra nu. Det räcker. Varför skall jag vara tyst om det?
Jag blir ju kallad feministrasist fast jag inte är det på grund av mina åsikter. Ok då får det vara så då. Det ber jag inte om ursäkt för.
Jag vill i alla fall inte ha varken manliga eller kvinnliga fittslaktare i Sverige. Är jag rasist för det?
Jag är definitivt en fittslaktarrasist
Det är mot min kulturella värdering av en människa.
Får jag vara kulturell? ja det kan ni ge er f.... på att jag får och kan.

Oj, vad svettigt det blev för feminist-goran när det uppenbaras tydligt att svenska feminister fullständigt skiter i utländska kvinnor som stenas, misshandlas och styckas. Snyggt jobbat assholes!

Jag hatar er... Det finns en anledning...
Citera
2014-06-21, 00:46
Medlem
Greenballs avatar
Fy fan vad hemskt
Citera
2014-06-21, 00:52
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Oj, vad svettigt det blev för feminist-goran när det uppenbaras tydligt att svenska feminister fullständigt skiter i utländska kvinnor som stenas, misshandlas och styckas. Snyggt jobbat assholes!

Jag hatar er... Det finns en anledning...

Det får du göra! Hata mig hur mycket du vill och gör något åt de utländska kvinnornas stening, misshandel och styckningar själv. Det är väldigt enkelt att sitta och ge andra order om att sköta det du själv vill ändra på.
Gör det då. Eller gör du det redan?
jag har fullt upp med mig som kvinna att slåss mot slampspridare och sådant patrask både bland svenska män och utländska.
Hata dem du skall hata istället och gör något bra med ditt hat.
Citera
2014-06-21, 00:53
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Vilket ansvar har den svenska mannen att få slut på fittslakten? Eller är det endast Feministerna som skall ta tag i den frågan?
Hallo! Hoh hoh, var är ni????? Ni behövs. Släpp feministsskräcken och ta tag i fittslakten istället.
Feminister kämpar för kvinnorätt. Detta är en kvinnorättsfråga. Varför ska svenska män göra något, om de inte är feminister?

Dessutom är det nog att ta tag i frågan att starta denna tråd och öppet efterfråga feministiska uttalanden
Citera
2014-06-21, 01:01
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Feminister kämpar för kvinnorätt. Detta är en kvinnorättsfråga. Varför ska svenska män göra något, om de inte är feminister?

Dessutom är det nog att ta tag i frågan att starta denna tråd och öppet efterfråga feministiska uttalanden

Vad kämpar männen för då? Sluta gnälla till att börja med och få det till att se ut som feministen skall kunna bota könsstympning i en kultur utanför vår egen kultur.
Hjälp till själva om ni tycker det är så hemskt.
Vad gör du själv för att få slut på skiten?
Eller är du bara en man som sitter och väntar på kvinnans agerande i det du ogillar.
Gör något åt det. Oavsett om du är en innehavare till ballen eller muttan.
Ta tag i det stora problemet i stället. Det är då inte den könsstympande kvinnan utan det styrande och patriarkala och mörka molnet som regerar.
Är du rädd för att utmana dem?
Tror du på fullaste allvar att jag som svensk kvinna kan påverka en kultur att sluta stympa pullor?
Kan du?
Senast redigerad av goran744 2014-06-21 kl. 01:04.
Citera
2014-06-21, 01:08
Bannlyst
Vad i helvete. Och folk sitter och säger att islam inte är ett problem.

Kommer vara knäpptyst från FI. Deras indoktrinerade hjärnor klarar inte riktigt med sånt här. Blir syntaxerror direkt.
Citera
2014-06-21, 01:12
Medlem
Citat:
Vad kämpar männen för då? Sluta gnälla till att börja med och få det till att se ut som feministen skall kunna bota könsstympning i en kultur utanför vår egen kultur.
Eller är du bara en man som sitter och väntar på kvinnans agerande i det du ogillar.
Ta tag i det stora problemet i stället. Det är då inte den könsstympande kvinnan utan det styrande och patriarkala och mörka molnet som regerar.
Tror du på fullaste allvar att jag som svensk kvinna kan påverka en kultur att sluta stympa pullor?
Kan du?

På fullt allvar: skäms du inte? Det borde du göra. Kvinnor av islamskt ursprung lider och dör och du skiter i det? Fy fan. Vilken kvinnokämpe du är. Nej tack, SD 2014 tack...
Citera
2014-06-21, 01:24
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
På fullt allvar: skäms du inte? Det borde du göra. Kvinnor av islamskt ursprung lider och dör och du skiter i det? Fy fan. Vilken kvinnokämpe du är. Nej tack, SD 2014 tack...

Den dagen du tar ansvar över att se till att alla terrorister av manligt kön slutar med det så skall jag försöka ta hand om andra kvinnors pullor.
Tar tag i de muslimska Usama bin laden gubbarna och dårarna som spränger sig själva i bitar och som styr sina kvinnor med järnhand.
Och tillåter de Islamska terroristerna agera.
Då kan jag gå bredvid dig men fan inte åt dig.
Vad kämpar du för då?
Har du gjort något åt det förutom att sitta här och säga att jag skall stoppa stympningen och de Islamska galningarna som existerar i vår värld.
Hur agerar du?
Citera
2014-06-21, 01:52
Medlem
Citat:
Den dagen du tar ansvar över att se till att alla terrorister av manligt kön slutar med det så skall jag försöka ta hand om andra kvinnors pullor.
Tar tag i de muslimska Usama bin laden gubbarna och dårarna som spränger sig själva i bitar och som styr sina kvinnor med järnhand.
Och tillåter de Islamska terroristerna agera.
Då kan jag gå bredvid dig men fan inte åt dig.
Vad kämpar du för då?
Har du gjort något åt det förutom att sitta här och säga att jag skall stoppa stympningen och de Islamska galningarna som existerar i vår värld.
Hur agerar du?

Fy fan, ni feminister blir bara mer hycklande ju mer man iakttar er... Svenska feminister navelskådar... Det är inte bara att utländska kvinnor som blir bortgifta med tvång och könsstympande. Vissa får ända sitt liv efter en ofrivillig men snygg dykning från en balkong i Rinkeby, från 8:e våningen. Var är ni feminister när ni verkligen behövs? Hallå?
Citera
2014-06-21, 02:03
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Kan du?
Jag röstar på ett parti som verkar mot islamsk kultur i Sverige, samt att jag sitter och öppet för alla att läsa skriver kritik mot att ett kvinnorättsparti inte bryr sig om dessa kvinnofrågor. Dessa inlägg kommer garanterat att läsas av många av Sveriges journalister, och vi vet alla dessas inställning till nämnda kvinnorättsparti.

Feminister är annars väldigt snabba att uttala sig om diverse orättvisor i samhället. Oftast tvång om bikiniöverdel på badhus samt manlig överrepresentation i reklamfilmer. Dock inte ett ljud när kvinnor könsstympas. Håll med om att det är lite konstigt, eller hur? Har du själv någon teori till varför det kan vara så?
Citera
2014-06-21, 02:08
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Ska jag som inte är feminist stå för förslagen? Vart finns handlingskraften hos feministerna egentligen? Slår ni fortfarande med fittplankan när ni spelar brännboll?

Jag, som förälder till två döttrar, behöver bara se till deras rättigheter. Eller vidta åtgärder mot orättvisor som drabbar dem innan de är vuxna. Jag fostrar dem till att ta ansvar för sig själva och lär dem att de har makten över sin situation. Aldrig får de skylla på andra och göra sig till offer på feministvis.

Ni som utropar er till feminismens förkämpar, är de som ska komma med förslag på lösningar. Sluta be män om hjälp. Väx upp!

Men det du gör är värdelöst. Man har förslag, vi har också gjort vissa åtgärder, jag menar att om du ska vara trovärdig med ditt påstående att det är otillräckligt och det finns annat man ska göra, så får du ge åtminstone ett exempel.

Det är väldigt lätt att säga att något är dåligt om man inte gör sig besväret att förklara varför, hur det skulle göras bättre. Av ditt inlägg att döma antar jag att du missat att t ex F! har en del förslag när det gäller könsstympning, det är inte så att man väntar på att du ska berätta vad man ska göra, men eftersom du sågar förslagen så bör du ju ha något bättre, kunde man tro.
Citera
2014-06-21, 02:13
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
En litet parti som inte ens sitter i riksdagen ska alltså vara ansvariga för att barn blivit misshandlade.
Det vi reagerar på är varför de inte reagerar.
De kan ju - som jämförande exempel - bråka om att "tjejpizza" stigmatiserar kvinnor...
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2014-06-21 kl. 02:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in