Citat:
Ja jag har börjat förstå vad SD menar med sitt budskap nu. Jag har aldrig ens tänkt tanken att ens ta del av Sd:s ideologi.
Det är inte jag liksom. Men då man går över gränsen och kallar det svenska folket för slampor då är det illa.
Jag accepterar inte ett sådant uttalande utan att försvara det land jag fötts i.
Jag slåss på mitt sätt för min svenska folksjäl.
Vad är en rasist? Vem är rasist? Inte jag, inte du.
Jag försvarar mig endast mot män eller kvinnor som bor i mitt land och inte är från mitt land som kallar mig för slampa och att jag k....min f.... blå.
De som är respektfulla och behandlar mig med respekt får det av mig också oavsett vart den kommer ifrån.
Jag hatar inte människor men hatar föraktet.
Det får vara bra nu. Det räcker. Varför skall jag vara tyst om det?
Jag blir ju kallad feministrasist fast jag inte är det på grund av mina åsikter. Ok då får det vara så då. Det ber jag inte om ursäkt för.
Jag vill i alla fall inte ha varken manliga eller kvinnliga fittslaktare i Sverige. Är jag rasist för det?
Jag är definitivt en fittslaktarrasist
Det är mot min kulturella värdering av en människa.
Får jag vara kulturell? ja det kan ni ge er f.... på att jag får och kan.
Det är inte jag liksom. Men då man går över gränsen och kallar det svenska folket för slampor då är det illa.
Jag accepterar inte ett sådant uttalande utan att försvara det land jag fötts i.
Jag slåss på mitt sätt för min svenska folksjäl.
Vad är en rasist? Vem är rasist? Inte jag, inte du.
Jag försvarar mig endast mot män eller kvinnor som bor i mitt land och inte är från mitt land som kallar mig för slampa och att jag k....min f.... blå.
De som är respektfulla och behandlar mig med respekt får det av mig också oavsett vart den kommer ifrån.
Jag hatar inte människor men hatar föraktet.
Det får vara bra nu. Det räcker. Varför skall jag vara tyst om det?
Jag blir ju kallad feministrasist fast jag inte är det på grund av mina åsikter. Ok då får det vara så då. Det ber jag inte om ursäkt för.
Jag vill i alla fall inte ha varken manliga eller kvinnliga fittslaktare i Sverige. Är jag rasist för det?
Jag är definitivt en fittslaktarrasist
Det är mot min kulturella värdering av en människa.
Får jag vara kulturell? ja det kan ni ge er f.... på att jag får och kan.
Oj, vad svettigt det blev för feminist-goran när det uppenbaras tydligt att svenska feminister fullständigt skiter i utländska kvinnor som stenas, misshandlas och styckas. Snyggt jobbat assholes!
Jag hatar er... Det finns en anledning...