Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-14, 12:32
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Hej, behöver hjälp med doseringen. Tog 3st röda solar igår, hur bör min dosering vara idag? Eller ska man skita i att ta fler? Röd sol var inte så värsta bra så kmr antagligen fixa in några nya. Vet dock inte hur mkt jag ska dosera. Kmr jag att känns någotingalls? Vad tyckrr ni här på fb. Mvh
Hur många mg låg dom på? Jag hade väntat till nästa helg med att poppa fler då du förmodligen tömt serotoninet redan så du kommer inte få något bra rus.
Citera
2014-06-14, 12:46
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Hur många mg låg dom på? Jag hade väntat till nästa helg med att poppa fler då du förmodligen tömt serotoninet redan så du kommer inte få något bra rus.
ah, men fan det summerburst! Vill ju ha en skön dag. Tänkte ta två sen en till senare. Går ut röker en joint, sen är jag klar! PARTY PEOPLEEEEEEE
Citera
2014-06-15, 00:14
Medlem
Jag upplever att jag blivit fruktansvärt lättirriterad på småsaker senaste månaderna. Jag har tagit MDMA cirka 6 gånger på 1 år och 4 månader. Senast jag tog det var ganska exakt 3 månader sedan. Jag blir förbannad på smågrejer mest hela tiden och jag kan inte komma på någon rimlig anledning till mitt beteende. Kan det finnas någon koppling till MDMA?
Citera
2014-06-15, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Kan det finnas någon koppling till MDMA?
Nej, det har jag extremt svårt att tro. Att det skulle kunna vara så existerar inte i min värld.
Citera
2014-06-15, 03:43
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag upplever att jag blivit fruktansvärt lättirriterad på småsaker senaste månaderna. Jag har tagit MDMA cirka 6 gånger på 1 år och 4 månader. Senast jag tog det var ganska exakt 3 månader sedan. Jag blir förbannad på smågrejer mest hela tiden och jag kan inte komma på någon rimlig anledning till mitt beteende. Kan det finnas någon koppling till MDMA?

Röker du weed ofta? Dricker du ofta alkohol? Det låter troligare att det skulle vara det om så vore fallet!
Citera
2014-06-15, 19:24
Medlem
reazzors avatar
Har två frågor!

1. Drog tjack från 16 igår till 16 idag, tänkte ta mdma runt kl 22. Har ju hört att man inte ska blanda affe och mdma men om jag minns rätt så funkar det om man tjackar innan och (som jag gjort) väntar några timmar så att tjoruset sprungit iväg innan man poppar. Har jag rätt eller är jag idiotisk som tjackar ett dygn för att sedan poppa?

2. Somsagt har jag dragit tjack i ett dygn, har inte heller sovit sedan 07 igår morse så har varit vaken 38 när jag tar mdmat, innebär detta några större risker? Är det något speciellt jag bör tänka på?

kan tillägga att jag sköttkosten helt ok under tjackets påverkan så just den biten bör ni inte lägga någon större vikt på
Citera
2014-06-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
.
Det där låter inget bra. Utvilad och klar i sinnet tycker jag man ska vara när man tar MDMA, och helst så ska man inte ha rört centralstimulerande preparat på ett tag.

Om det sliter mycket kan jag inte svara på.
Senast redigerad av Endofin 2014-06-15 kl. 20:25.
Citera
2014-06-18, 14:46
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag kommer ha 1g rena mdma kristaller till midsommar och jag undrar hur jag ska dosera för att vara go så länge som möjligt.

På fredagen kommer vi dock bara dricka alkohol och lite andra substanser, tjack bland annat men hela lördagen ska spenderas med enbart mdma och nån öl, vi ska till kusten så tänk er att sitta på en klippa vid havet och ta mdma

Så, hur ska jag dosera föra att få ut så mycket som möjligt och vara skön så länge som möjligt på lördagen? De va typ 2-3 veckor sen jag tog mdma sist så jag antar att jag kommer behöva lite större doser men kom gärna med tips Jag väger 70kg ungefär, mina polare också som också har varsitt gram
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-06-18 kl. 15:29.
Citera
2014-06-18, 18:57
Medlem
bananmuslis avatar
Hejsan, har lite 5-htp och E hemma. Min fråga är om jag får ett sämre rus om jag äter 5-htp ett par dagar innan jag tar E? Vet att det är bra att äta 5-htp efteråt men jag är osäker på om det är så bra innan man tar E. Tacksam för snart för ska ta om en vecka.
Citera
2014-06-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag kommer ha 1g rena mdma kristaller till midsommar och jag undrar hur jag ska dosera för att vara go så länge som möjligt.
Ta först en fin dos, sen när det har gått 1-1.5h efter full effekt så ta en dos till. När peaken lägger sig borde du röka Cannabis.
Citera
2014-06-19, 10:50
Medlem
Bekkkknishs avatar
Kan jag ta E om jag äter lamotrigin? Äter 200mg om dagen mot depression. Förstör det ruset eller går det bra ändå?
Borde jag trappa ner lite några dagar innan och i såna fall hur mycket?
Citera
2014-06-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekkkknish
Kan jag ta E om jag äter lamotrigin? Äter 200mg om dagen mot depression. Förstör det ruset eller går det bra ändå?
Borde jag trappa ner lite några dagar innan och i såna fall hur mycket?

Verkar vara lugnt.

http://www.bluelight.org/vb/threads/536986-Lamictal-And-MDMA-or-ecstasy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in