Efter att ha kollat på NA-LCS och se Curse köra över LMQ. Funderade jag att lira kassadin som dem gjorde mitt om man möter AD (iceborn gauntlet, randuins omen, ninja tabi, och frozen heart osv.)
Efter ett par games (mot en talon och en cait, Gold IV) insåg jag hur jäkla "broken" den champen är, har alltid vetat att han är lite "broken" men inte på detta vis!
Det behövs typ ingen AP, man gör ändå skitmkt skada