2014-06-18, 13:26
Medlem
CiuZs avatar
Är det bara för mig patchen går segt att uppdatera? Står att det är 18 timmar tills det är klart??

Funkar nu
Senast redigerad av CiuZ 2014-06-18 kl. 13:42.
Citera
2014-06-18, 15:39
Medlem
Vassknivs avatar
Trodde man skulle köra Trinity Force med Kog'Maw, ser inga guider som gör det. Är inte det bra?
Citera
2014-06-18, 16:06
Medlem
Ett roligt litet trick för er Janna spelare där ute är att om du shieldar ett torn med Ardent Censer(nytt support item) i din inventory så får tornet attack speed buff.
Citera
2014-06-18, 19:11
Medlem
Går det att kolla någonstans var man ungefär skulle hamna om man bytte server? Alltså i ranked.
Citera
2014-06-18, 19:24
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Går det att kolla någonstans var man ungefär skulle hamna om man bytte server? Alltså i ranked.

Tror du får 10 matcher eller något vilket bedömer hur "bra" du är hur många vinster och förluster sen skickar dom in dig i en liga. Står säkert någonstans om du söker.
Citera
2014-06-18, 19:49
Medlem
Kombinations avatar
Vad tycker ni om 4.10 hittills? Som marksman känns det som att Bloodthirster inte alls längre är värt att rusha som första item. Tycker det är mycket bättre med att köpa ett extra Dorans Blade/Vamp Scepter och rusha IE istället... Vad har fungerat bäst för er?
Citera
2014-06-18, 20:30
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Vad tycker ni om 4.10 hittills? Som marksman känns det som att Bloodthirster inte alls längre är värt att rusha som första item. Tycker det är mycket bättre med att köpa ett extra Dorans Blade/Vamp Scepter och rusha IE istället... Vad har fungerat bäst för er?

Såg denna bögiga nerfen på BT´n och som nybliven marksman-älskare så störde det mig som fan eftersom BT`n var grymt viable att rusha. Öht så har alla lifesteal-items tydligen blivit nerfade. Tror nästan att Trinityn är bättre,
Citera
2014-06-18, 20:59
Medlem
4-Gotts avatar
Hur bör man specca nya Skarner för jungle? Kör 9/21/0 med 15 AS, 6,8 AD, 9 AR och MR per lvl.
Citera
2014-06-19, 00:01
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Det är rätt "känt" på att i patch 4.10 är det bäst att rusha IE och sen vinna lanen på det, tyvärr. Flera pro-AD carrys har klagat på det så det är det som gäller just nu och inte BT längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Trodde man skulle köra Trinity Force med Kog'Maw, ser inga guider som gör det. Är inte det bra?
Det är okej om du behöver lite kiting, men det är mest beroende på dig själv och din spelstil. Vissa föredrar andra items och vissa Trinity Force.
Citera
2014-06-19, 00:01
Medlem
Fan vad sur man blir, 3 ranked i rad där en person i laget flippar ut helt utan anledning och det här inte heller att resonera med dom. Eller ja trundles orsak var ju att vi pushade mid till inhib fast han inte tyckte vi skulle göra det eftersom det är värdelöst och vi var värdelösa spelare som inte pushade bot istället..
Citera
2014-06-19, 00:04
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Fan vad sur man blir, 3 ranked i rad där en person i laget flippar ut helt utan anledning och det här inte heller att resonera med dom. Eller ja trundles orsak var ju att vi pushade mid till inhib fast han inte tyckte vi skulle göra det eftersom det är värdelöst och vi var värdelösa spelare som inte pushade bot istället..

Sånt händer mig också, "please take tank jungle" så blir dom skit lacka och vägrar ganka i någon lane eller något :S Förstår mig inte på folket som sitter bakom skärmen, känns som jag är den enda som vill vinna ett jävla game. Hade min promo nu igen till silver 1, två tops, jag support en adc och jungel. Nidalee fick ju hur bra farm som helst sen bestämde sig ena top att gå mid och feeda ännu mer Nidalee.. Ahh hatar det, blir lack man ska förlora pga sånt
Citera
2014-06-19, 05:23
Medlem
Damacys avatar
Blev introducerad för LoL av en kompis för några dagar sedan, har aldrig riktigt fattat MobA-genren men efter att ha blivit tvingad att lira några rundor så insåg jag att det faktiskt var rätt kul.

Har ni någon bra nybörjarguide att rekommendera? Just nu känns det inte som att jag riktigt förstår spelmekaniken, hur man ska lägga upp taktiken och hur de olika rollerna fungerar. Har liksom ingen aning om vad för items man ska satsa på. Finns det kanske någon youtubare man borde kolla in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in