Citat:
Ursprungligen postat av
123psyk
Tänkte precis komma in för o säga detta - fett iaf.

Kommer hur det är blir förmodligen ta en paus efter S3 slutet en stund, men vi får la se...
Det är ju pre-season så paus går ju att ta, men kom ihåg att spela för roligt och inte för att du ska vara x tier så blir du mindre stressad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mantrid
Jag spelar inte Aatrox personligen men jag har en Dia 1 kompis som spelar han mycket i toplane och hans build brukar vara Botrk > Randuins > Spirit visage/någat annat om han inte behöver mr.
Ser aldrig PD eller AP Aatrox på hög nivå.
Beror väll lite på matchen, men Botrk, randuins & spirit är ju alla tre riktigt core items på aatrox och dem hjälper honom väldigt mycket.
Jag förstår dock inte varför man ska bygga PD på honom.. Sure, det går väll om man snowbollar jätte, jättemycket men det finns ju mycket bättre items på honom..
AP aatrox är meh, och inte ens värt att spela så.
För övrigt så AlexFantaMer, så borde du skita i vad som spelas på högre nivå, fungerar det för
dig så är det bra. Det va ju som till exempel AP Tryndamere, hur många trodde verkligen att det skulle "fungera"? Kör på AP aatrox om du vill det - men det är ju absolut ingeting jag rekomenderar att göra, eller något jag skulle göra personligen.