Alltså... Jag har två grejer att säga. Den ena är väl halvt OffTopic, men ändå, ni fattar säkert varför jag funderar: vem fan har snott mitt nick (Arkomann) till LoL?

Den andra frågan... hur gör man med idioter i det här spelet? Varje dag stöter jag på någon (vanligtvis typ en 16-årig polack [är det annorlunda på andra servrar?]), som skuldbelägger sitt eget lag (och givetvis särskilt mig) för sina egna tillkortakommanden. Räddar man dem från en säker död, så är det givetvis ks. Dör man i försöket, så feedar man. Och om man bara spelar defensivt, så är det givetvis "omfg no help report". Speciellt eftersom ens lagmedlemmar kan se hur mycket mana och hälsa man har och om man har sin ulti tillgänglig, så känns det ju jävligt korkat med towerdiving mot en överlägsen fiende, men ändå stöter man på sådana här idioter varje dag, alltså... vad gör man? Skall man bara spela med folk man kommer överens med? Trots att jag har säkert 100 "vänner", så är det ju max 16 av dem som är online samtidigt, och de är ju vanligtvis upptagna i en annan match, så i praktiken är det bara fyra av dem som kan och vill spela, och två av dem har uppkopplingsproblem och tre måste äta just precis nu. Vad gör man?
Edit: Jo, jag fattar att man kan spela rankat och stiga i graderna, tills det slutligen inte finns fullt så många noobs och idioter kvar, men ändå... jag har bara 9 champions och behöver alla mina jävla IP till runor och har inte råd att köpa champions för riktiga pengar.