2014-06-17, 15:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Snowden är CIA, ja. Han är både dubbel och trippelagent dessutom.
"Edward Joseph "Ed" Snowden, född 21 juni 1983[1] i Elizabeth City, North Carolina, är en amerikansk whistleblower (visselblåsare) och tidigare CIA-anställd"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Edward_Snowden
Jag har aldrig frågat om Snowden var CIA, jag undrade om det var en false flag när han läckte informationen. Eller menar du att CIA-folk aldrig kan hoppa av? Och att de läckte informationen med flit? Varför i sånt fall?
Citera
2014-06-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har aldrig frågat om Snowden var CIA, jag undrade om det var en false flag när han läckte informationen. Eller menar du att CIA-folk aldrig kan hoppa av? Och att de läckte informationen med flit? Varför i sånt fall?
Ja, det var flaseflag. Och ja de läckte informationen med flit. Har du läst boken 1984? I den boken så vet folk att de är övervakade. Det blir då en form av självcensur. Detta var syftet. NSA vill att folk ska veta att de är övervakade, så att de håller sig på mattan. En annan grej är att övervakning då blir "något naturligt som alla vet, sker". Då reagerar ingen. Och det finns inget att avslöja.
Citera
2014-06-17, 16:33
Medlem
Citat:
Vet ej om jag skulle våga prata då. det konstiga är att INGEN har gjort det. Det jag kan garantera är dock att jag skulle sett till att anonymt släppa alla bevis jag hade för de delar jag kände till. OM jag t.ex. hade varit med och placerat ut sprängämnen eller nanotermit så hade jag berättat HUR det gick till, NÄR det skedde, VILKA komponenter som användes etc. Om jag hade varit med och uppfunnit till exempel dina påstådda hologram så hade jag sett till att information om hur man gör sådana hologram läckte, samt information om att de användes vid WTC etc etc..
Och hur tror du att jag vet det jag vet? Informationen ÄR läckt på det sättet. Den finns på nätet. Men det liksom kvittar. För ingen tar den seriöst och då är det inte så sant. Det räcker inte med att läcka, du måste övertyga också. Och då kan du inte vara anonym. Det är också en stor risk att läcka. För de är bra på spåra läckor.

Citat:
Slutligen kan självklart även gifta fördäldrar bli singlar gebnom skilsmässor, olyckor etc. Någon av alla dessa hundra borde rimligen ha läckt info vid det här laget, eller helt enkelt bara råkat prata bredvid mun, om inte annat på fyllan...
Inte är du varje dag tänker på att hålla det hemligt. Och att du vet lite saker, men inte allt. Vem skulle tro dig? Nej, man är tyst. När man vet konsekvenserna.
Citera
2014-06-17, 17:48
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Det är bara för att du är begränsad i vad du tror är möjligt. Det är ett problem hos dig.
911 var helt utanför ramarna, och då är det enkelt att göra som de gjorde. För folk vet inte vad det ska tro. Då kan man lura dem att tro på vad som helst.

De flesta thruthers klarar inte att gå hela vägen till vad som verkligen hände. Enligt mig då.

Nä du är det något jag är så är det duktig att tänka utanför ramarna, om min utbildning är inom teknik. Men att tänka utanför ramarna. innebär inte rena fantasier.

Nu har du svamlat i ett antal inlägg om dessa energivapen men inte förklarat hur hur de kan lämna källartaket oberört medan flera våningar upp att börja kollapsa. Och då borde denna hittats i rasmassorna.

Om man nu ville uppnå detta varför inte bara använda sprängnedel med fjärrkontroll istället!

Nä du får allt kolla med något mer matnyttigt än larvigt svammel utan källor!
Citera
2014-06-17, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Nä du är det något jag är så är det duktig att tänka utanför ramarna, om min utbildning är inom teknik. Men att tänka utanför ramarna. innebär inte rena fantasier.

Nu har du svamlat i ett antal inlägg om dessa energivapen men inte förklarat hur hur de kan lämna källartaket oberört medan flera våningar upp att börja kollapsa. Och då borde denna hittats i rasmassorna.

Om man nu ville uppnå detta varför inte bara använda sprängnedel med fjärrkontroll istället!

Nä du får allt kolla med något mer matnyttigt än larvigt svammel utan källor!
Jag gav källor längre upp om du vill veta mera. Om du tycker det är larvig, är det upp till dig. Du får tycka vad du vill, så tycker jag vad jag vill.
Det man kan undra är varför utförandet också ska göra på det mest logiska sättet? Ingen vet hur de tänkte eller vilka resurser de har. Energivapen är lite som mobiltelefoni det är vågor. Att man kan bränna på vissa djup är inget konstigt. Det finns väl teknik för att bränna i kroppen genom vågteknik, där man går genom huden och inte rör den. För att några centimeter ner bränna sönder cancer. Eller så kan man krossa stenar i njurarna med liknande teknik.
Citera
2014-06-17, 18:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och hur tror du att jag vet det jag vet? Informationen ÄR läckt på det sättet. Den finns på nätet. Men det liksom kvittar. För ingen tar den seriöst och då är det inte så sant. Det räcker inte med att läcka, du måste övertyga också. Och då kan du inte vara anonym. Det är också en stor risk att läcka. För de är bra på spåra läckor.

Nej det är den inte, det finns varken information om hur man gör hologram som folk misstar för riktiga flygplan, hur man får ljud att låta som om de kommer från en annan ljudkälla, hur man bygger vapen som förstör bindningarna i väteatomer eller nåt annat av allt det du påstår.
Det finns inte heller vettiga uppgifter om vilka som gjorde det du påstår, när och hur monterades den påstådda nanotermiten?, när och hur monterades sprängämnena? Hur sköttes och kooridenardes det hela? etc etc etc. Det finns helt enkelt inte ens antydningar till belägg för dina påståenden.
Dessutom har du fortfarande inte besvarat hur det blev så varmt i rasamassorna om det inte var av vanlig eld (vilket var vad diskussionen du kastade dig in i gällde).

Dessutom svarade du inte på detta: Ja det kan man undra, man kan också undra hur du känner till allt det andra du påstår om hemliga vapen, hologram, vapnens placering och nätanslutning, vapnens funktion, bruket av nanotermit och sprängämnen, hoten mot inblandades familjer etc etc etc. Det är konstigt att du vet så oerhört mycket samtidigt som du inte klarar av att svara på en enda enkel konkret fråga...
Citera
2014-06-17, 18:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag gav källor längre upp om du vill veta mera. Om du tycker det är larvig, är det upp till dig. Du får tycka vad du vill, så tycker jag vad jag vill.
Det man kan undra är varför utförandet också ska göra på det mest logiska sättet? Ingen vet hur de tänkte eller vilka resurser de har. Energivapen är lite som mobiltelefoni det är vågor. Att man kan bränna på vissa djup är inget konstigt. Det finns väl teknik för att bränna i kroppen genom vågteknik, där man går genom huden och inte rör den. För att några centimeter ner bränna sönder cancer. Eller så kan man krossa stenar i njurarna med liknande teknik.
Nej, du har inte gett källor till någonting alls vad jag kan se, om du inte menar att "på nätet" är en källa... Men det gör du väl inte. snälla...
Citera
2014-06-17, 18:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
....enrgivapen.... Eller så kan man krossa stenar i njurarna med liknande teknik.

Njursten krossar man med ultraljud. Ultraljud kan INTE ta bort "bindningarna i väteatomer" eller vad du nu påstod..

Det är dags att du skärper dig lite och börjar visa att du har i alla fall bara lite halvblött på fötterna. Någon enstaka källa eller förklaring till nåt av dina påståenden kanske vore på sin plats nu.
Citera
2014-06-17, 18:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, det var flaseflag. Och ja de läckte informationen med flit. Har du läst boken 1984? I den boken så vet folk att de är övervakade. Det blir då en form av självcensur. Detta var syftet. NSA vill att folk ska veta att de är övervakade, så att de håller sig på mattan. En annan grej är att övervakning då blir "något naturligt som alla vet, sker". Då reagerar ingen. Och det finns inget att avslöja.

Så NSA läckte informationen om att de söker terrorister på internet för att... terroristerna ska sluta använda internet och istället bli försöktigare så de kan fortsätta med sina attacker utan att åka fast.. eller, va???
Citera
2014-06-17, 18:15
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

då får du ta om de källorna.

Du blandar äpplen med kameler. De behandlingsmetoder du beskriver mot cancer är strålning som riktas rätt kan förstöra cellerna men den kan skada vävnad runtomkring. Njursten har helt andra egenskaper än huden.

Så forfarande inga fantastiska vapen som lämnar samma material oberört på nära avstånd men kan spränga på ett avstånd längre bort.
Citera
2014-06-17, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...energivapnen...
De funkar som så att de får materia med bindningar av väteatomer att pulveriseras. .

En sak jag funderat över är vad du menar det var som egentligen sprängdes med detta star trekvapen? Stål, metaller och cement tror jag inte du hittar särskilt många väteatomer i, i alla fall inte som en del av materialet (bindningar som du skrev). Så vad sprängdes egentligen enligt dig?
Citera
2014-06-17, 19:41
Medlem
Citat:
En sak jag funderat över är vad du menar det var som egentligen sprängdes med detta star trekvapen? Stål, metaller och cement tror jag inte du hittar särskilt många väteatomer i, i alla fall inte som en del av materialet (bindningar som du skrev). Så vad sprängdes egentligen enligt dig?
Nu är jag ingen expert på processen. Maskinen kan pulverisera det mesta, tydligen. Du får kolla länkarna och läsa böckerna för mer information.
Det sprängs inte. Det är bara så att materialet blir ett pulver. Det ska även innefatta stålbalkar, och cement. Fanns det inte även rapporter om parkerade bilar som hade blivit totalförstörda, jag tror det.

Du kan hitta mer här http://www.youtube.com/watch?v=jh__ktvoTp4&t=7m0s
och här. http://drjudywood.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in