Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Denna sk konspirationsteori är vad jag syftar på, kika på den för detta pågår över hela världen också givetvis i Sverige....sen kan ni välja o tro på vad ni vill http://www.youtube.com/watch?v=zLpx9KiWh08 .....sök på ordet targeted individual på youtube, facebook, google .....

Och sen är det lite synd kanske att just Jesse Ventura gjort denna dokumentär...får ju många att tvivla...men läste nått på hans sida om att det va 5 st teorier som visade sig stämma (kommer ej ihåg vilka) men iom att jag vet till 100% att mind control existerar så kan jag ge mig fan på att dom övriga 4 teorier också stämmer!!!
Citera
2014-06-14, 10:42
Medlem
JMKKs avatar
DBS - deep brain stimulation är samma dynga i ny förpackning. Det håller jag fullständigt med om. Imponerande att psykiatriker får experimentera med människoliv.
Citera
2014-06-14, 11:39
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMKK
DBS - deep brain stimulation är samma dynga i ny förpackning. Det håller jag fullständigt med om. Imponerande att psykiatriker får experimentera med människoliv.

DBS utförs av kiruger och har inte alls med med ECT att gör, läs på än att sprida imbecill dynga!
Citera
2014-06-14, 19:10
Medlem
Imperors avatar
DBS används för att motverka sjukdomar som Parkinson och allehandna hjärnskador och fungerar där extremt bra. Det har testats mot depression och allt möjligt men det är inget som används någonstans i hela världen. Kolla lite snabbt på typ engelska wikipedia om DBS innan ni uttalar er om något ni inte har den minsta aning om vad det är! http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_brain_stimulation Sedan underlättar det om man kan engelska också och inte som SS tolkar saker lite som man vill.

Jag har gång på gång förklarat "kemisk obalans" och allt annat som efterfrågas, men SovereignStar är helt enkelt för dum i huvudet för att förstå när jag förklarar.
Grundproblemet är att hen fått för sig att det har LÅÅÅÅÅÅNGT mer betydelse än det faktiskt har. Går inte att förklara varför något som inte har något alls med något att göra har med det att göra så att säga...

Hela den här tråden är löjlig. En komplett idiot har sett ett par propagandafilmer producerade av Scientologerna och tror att den nu kan mer om "psykiatrin" än alla andra tillsammans. Att denna "psykiatri" som hen anser sig kunna allt om inte existerar i verkligheten utan är ett totalt fantasifoster från gravt psykiskt störda personer som tror att gamla scifi-böcker är sanna gör det svårt att argumentera då vi talar om två helt olika saker. Jag och de flesta med mig talar om verkligheten och SovereignStar talar om fantasifoster som inte har någon som helst koppling till den faktiska psykiatrin.
Citera
2014-06-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperor
DBS används för att motverka sjukdomar som Parkinson och allehandna hjärnskador och fungerar där extremt bra. Det har testats mot depression och allt möjligt men det är inget som används någonstans i hela världen. Kolla lite snabbt på typ engelska wikipedia om DBS innan ni uttalar er om något ni inte har den minsta aning om vad det är! http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_brain_stimulation Sedan underlättar det om man kan engelska också och inte som SS tolkar saker lite som man vill.

Jag har gång på gång förklarat "kemisk obalans" och allt annat som efterfrågas, men SovereignStar är helt enkelt för dum i huvudet för att förstå när jag förklarar.
Grundproblemet är att hen fått för sig att det har LÅÅÅÅÅÅNGT mer betydelse än det faktiskt har. Går inte att förklara varför något som inte har något alls med något att göra har med det att göra så att säga...

Hela den här tråden är löjlig. En komplett idiot har sett ett par propagandafilmer producerade av Scientologerna och tror att den nu kan mer om "psykiatrin" än alla andra tillsammans. Att denna "psykiatri" som hen anser sig kunna allt om inte existerar i verkligheten utan är ett totalt fantasifoster från gravt psykiskt störda personer som tror att gamla scifi-böcker är sanna gör det svårt att argumentera då vi talar om två helt olika saker. Jag och de flesta med mig talar om verkligheten och SovereignStar talar om fantasifoster som inte har någon som helst koppling till den faktiska psykiatrin.

Alltså intressant att du tar upp Pakinsson...för min fd kvinna har fått "sjukdomen" Parkinsson enligt vad hon påstår....givetvis så tror jag ju inte alls på det och har sagt det till henne...meeen så länge "de" inte startar voice to skull på henne så kan dom tricka henne hur länge som helst...för denna teknik är så in i helvete sofistikerad så man märker inte ett skit....man tror att det är ens egna tankar som "dyker" upp!!!! Fix ides typ....men det är en fruktansvärd teknologi som har funnits jävligt länge.....
Citera
2014-06-21, 21:25
Medlem
Citat:

Antingen är du en som "VET" eller så är bara en som tror att du vet......i vilket fall som helst så är du troligen dum i huvet....Jag har läst flera artiklar som påstår att mind control iiiinte existerar och att de som utsätts för den och som skriver om den är vilsna själar etc etc.......hehe naee skiten existerar och det har den gjort under väldigt lång tid.....allt som de gjorde tidigare mot människor kan idag göras på distans pga den utvecklade tekniken med trådlös överföring etc etc.....
Citera
2014-06-22, 02:38
Medlem
Imperors avatar
Citat:
Antingen är du en som "VET" eller så är bara en som tror att du vet......i vilket fall som helst så är du troligen dum i huvet....Jag har läst flera artiklar som påstår att mind control iiiinte existerar och att de som utsätts för den och som skriver om den är vilsna själar etc etc.......hehe naee skiten existerar och det har den gjort under väldigt lång tid.....allt som de gjorde tidigare mot människor kan idag göras på distans pga den utvecklade tekniken med trådlös överföring etc etc.....

Du behöver ju professionell hjälp... Men du har ju så kraftiga paranoida vanföreställningar att du aldrig kommer att våga söka den. Tragiskt.

Att påstå att jag är dum i huvudet för att jag inte gått på konspirationsteorierna du svamlar om är ett klassiskt sätt att förneka det jag skriver utan att ha ett enda motargument själv.

Vad är det för "trådlös överföring" som skall kunna utföra "voice to skull" (fyndigt namn) eller vad det nu är som skall kunna göras? Har "de" opererat in mottagare på alla redan eller har "de" lärt sig så mycket om hjärnan att "de" kan skicka signaler som efterliknar faktiska tankar så pass att de tolkas som egna tankar?
Du får gärna förklara lite närmare hur detta skulle gå till, låter spännande, men jag tror inte att du kan komma med ett enda vettigt scenario som överensstämmer med den mest grundläggande kända vetenskapen som berör hjärnans funktion. Men sådant bortförklaras ju "enkelt" med att ALLA vetenskapsmän i hela världen är med i en och samma konspiration, från svenska studenter på högskola till kinesiska vetenskapsmän på statliga institut utan att EN ENDA avslöjat "sanningen" någonsin...
Citera
2014-06-28, 15:36
Medlem
Citat:

För er som haft en psykos ska jag förklara lite grann hur psykiatrin fungerar nu för tiden. Psykos är kardinalkriteriet på schizofreni, men nu för tiden så talar inte psykiatrikerna om för patienten att dom lider av schizofreni. Schizofreni är för den delen inte någon sjukdom, det är ett test. Om ni vill läsa lite mer om schizofreni och testet så kan ni klicka på följande länk: http://user.tninet.se/~yge389p/account.htm
Citera
2014-06-29, 09:12
Medlem
ieshos avatar
Självklart designas droger som styr våra sinnen och vår varseblivning. Det blir inte bättre av att scientologernas operation gör att seriösa kritiker framstår i sämre dager. Scientologerna om några är intresserade av mind control.

Konspirationsteorierna om mind control är av normal konspirationsteorikvalitét: personer som förstår alltför lite försöker förklara med vilda gissningar färgade av vanföreställningar. Men det finns dom som verkligen är mer begåvade och kunniga på området än oss andra, vilket detta klipp demonstrerar:
https://www.youtube.com/watch?v=BjueOXCy3OM
Försökspersonerna känner ganska överkörda som det verkar.
Citera
2014-06-29, 14:23
Medlem
Imperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Självklart designas droger som styr våra sinnen och vår varseblivning. Det blir inte bättre av att scientologernas operation gör att seriösa kritiker framstår i sämre dager. Scientologerna om några är intresserade av mind control.

Konspirationsteorierna om mind control är av normal konspirationsteorikvalitét: personer som förstår alltför lite försöker förklara med vilda gissningar färgade av vanföreställningar. Men det finns dom som verkligen är mer begåvade och kunniga på området än oss andra, vilket detta klipp demonstrerar:
https://www.youtube.com/watch?v=BjueOXCy3OM
Försökspersonerna känner ganska överkörda som det verkar.

Absolut!
Jag anser mig själv vara en seriös kritiker av överanvändning av läkemedel. Det är därför jag reagerar på svammel som i denna tråd. Jag utgår från vetenskap och verklighet samt en hel del personlig erfarenhet.

Det förekommer tveklöst en överförskrivning och överdiagnosticering där man kan tolka det som att man söker att "rätta till" människor som inte passar in i samhället istället för att anpassa samhället till människorna.
Det är också helt sant att läkemedelsbolag ibland förfalskar studier och överdriver läkemedels effektivitet mot diverse åkommor för att öka försäljningen. Detta gäller dock långt ifrån alla preparat och inte ens alla indikationer för något enda jag kan komma på nu, även om det kan finnas gamla välbeprövade alternativ med färre biverkningar än de nya som marknadsförs idag.

Allt detta är dock relativt välkänt och bevisen finns, så det behövs inte galna konspirationsteorier och totala förnekelser om läkemedlens effekt och de psykiska besvärens existens.
Kritiken kan framföras sakligt och med belägg. De fungerar långt bättre då!

Jag har själv blivit felaktigt diagnosticerad och medicinerad, men har kunnat få en korrekt diagnos och medicinering genom att ha införskaffat kunskap och sökt mig till bättre och mer informerade läkare och idag trivs jag med min medicin och de effekter den har. Jag är knappast ett avtrubbat och kontrollerat "offer" utan kan idag än bättre framföra mina argument då jag kan behålla ett lugn som jag inte kunde förr. Jag har dock exakt samma idéer och tankar som förr, med modifikation för en ökad kunskap och förståelse på många områden såklart.
Citera
2014-07-12, 20:23
Medlem
Citat:
Du behöver ju professionell hjälp... Men du har ju så kraftiga paranoida vanföreställningar att du aldrig kommer att våga söka den. Tragiskt.

Att påstå att jag är dum i huvudet för att jag inte gått på konspirationsteorierna du svamlar om är ett klassiskt sätt att förneka det jag skriver utan att ha ett enda motargument själv.

Vad är det för "trådlös överföring" som skall kunna utföra "voice to skull" (fyndigt namn) eller vad det nu är som skall kunna göras? Har "de" opererat in mottagare på alla redan eller har "de" lärt sig så mycket om hjärnan att "de" kan skicka signaler som efterliknar faktiska tankar så pass att de tolkas som egna tankar?
Du får gärna förklara lite närmare hur detta skulle gå till, låter spännande, men jag tror inte att du kan komma med ett enda vettigt scenario som överensstämmer med den mest grundläggande kända vetenskapen som berör hjärnans funktion. Men sådant bortförklaras ju "enkelt" med att ALLA vetenskapsmän i hela världen är med i en och samma konspiration, från svenska studenter på högskola till kinesiska vetenskapsmän på statliga institut utan att EN ENDA avslöjat "sanningen" någonsin...

Trådlös överföring i detta fall handlar om lågfrekventa radiovågor, ELF vågor, elektromagnetiska vågor samt microvågor och vi som är offer för detta är implanterade med chip som gör det möjligt för dom att inducera tankar, tal och känslor...har skrivit om detta i tidigare trådar här på fb och mycket av den här tekniken görs på nära håll från offret och det ni ska lyssna på är va Jacob Applebaum säger i denna video...lyssna från 55 minuter och framåt och notera hans ordvits med "angry neighbour family of tools" http://www.youtube.com/watch?v=vILAlhwUgIU för vi offer är utsatta för den här tekniken på fler än ett sätt!
Citera
2014-07-12, 20:24
Medlem
Citat:
Trådlös överföring i detta fall handlar om lågfrekventa radiovågor, ELF vågor, elektromagnetiska vågor samt microvågor och vi som är offer för detta är implanterade med chip som gör det möjligt för dom att inducera tankar, tal och känslor...har skrivit om detta i tidigare trådar här på fb och mycket av den här tekniken görs på nära håll från offret och det ni ska lyssna på är va Jacob Applebaum säger i denna video...lyssna från 55 minuter och framåt och notera hans ordvits med "angry neighbour family of tools" http://www.youtube.com/watch?v=vILAlhwUgIU för vi offer är utsatta för den här tekniken på fler än ett sätt!

Och egentligen ska ni ta er tid o lyssna på hela genomgången..för den är klart mycket intressant....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in