2014-07-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JMKK
DBS - deep brain stimulation är samma dynga i ny förpackning. Det håller jag fullständigt med om. Imponerande att psykiatriker får experimentera med människoliv.

Jaa det är troligtvis psykiatrin som gör detta experiment...för de som gangstalkat mig under ett gäng ggr (ska nämna att gangstalking är nått som tydligen ingår som ett element i detta sk "experiment") dom personer har tom medgett att det är just dom som håller på med mind control och med mig! Dom är enligt va dom själva sa till mig vanliga sjuksköterskor med nån specialkompetens inom data....de jobbar i skift, typ två o två. Kan också nämna att jag har haft möjlighet att lära känna en ganska högt uppsatt polis här i Sverige, och jag ringde denne för några år sedan och frågade om han visste vad en targeted individual va förnått...och han svarade, ehh ja det vet ja! Då sa ja att ja va en sån och hade varit det i 10 år varav de första 8 åren så hade ja ingen aning om vad ja var utsatt för, hans nästa fråga va... Har du hållit på med droger? Nej svara jag och inte är jag mentalt sjuk heller...då frågade han...Vem har stoppat i dej detta? Och jag svara att en fd kamrat till mig hade kommit i kontakt med en utländsk psykiatriker här i stan som troligen letade efter lämpliga nya offer och att han ordnade fram det...denne fd kamrat petade i sin bästa vän det här med...den killen sprang runt med voice to skull i 10 år, idag påstår han att han är helt fri! Då sa denne expolis att jag ska kolla upp detta och återkomma.....det tog ca 2 månader och han ringde inte så jag beslöt mig för att ringa honom igen...Och mycket riktigt så hade han kollat upp mig och han hade fått klart för sig att jag inte va varken drogmissbrukare eller mentalt sjuk och då ja frågade varför jag va en targeted individual så svara han att jag hade rätt sorts hjärna för det!??? Fick ingen mer förklaring på det, men har lurat en hel del på detta!? På min fråga om detta nånsin skulle upphöra så fick jag svaret att det kommer att upphöra en dag! Den jävla dan väntar jag på än!!!
Citera
2014-07-14, 13:00
Medlem
Här är en del utav dessa element/ord som ingår i detta sjuka experiment som ni kan googla och youtuba på.... gangstalking, voice to skull, electronic harassment, dream manipulation, forced speech, street theater, lovebombing, mimicking, sleep deprivation, NLP, ...det e lite utav vad som de gör med oss targets....

En liten förklaring på vissa utav orden: mimicking tex är typ att om offret tex går och handlar mat och ställer sig i matkön så ställer det sig en annan person bredvid och i hans matkorg så finns exakt samma varor som i offrets korg! hehe..med det så vill man troligen få fram diverse tankar och känslor.....

Street theater är om offret tex är ute och går så "händer" det något utöver det vanliga tex det kan stå en person och studsa och låta som en liten fågel eller nått sånt, haha!

Lovebombing sker via voice to skull och då ger dom offret en känsla och så säger dom olika berömmande saker, löjligt bara ...Jaa det var ett litet försök att förklara en del utav detta trams!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in