2014-06-07, 12:24
Medlem
KriminalvardenKVs avatar
Haha dom tjejerna som klickar i att gilla en på encounters. varför är det bara träskpaddorna av brudarna där som kör encounters?

varje gång man ser att nån vill träffa en är det nån störd jävel eller nån asfet downare.

och jag sitter och skrattar ihjäl mig.
Citera
2014-06-08, 02:53
Medlem
För många år sedan när internet-dating var ganska nytt, alltså kanske runt 2005, så testade jag lite. Det var ju ganska roligt ett tag, men jag blev så fruktansvärt nyfiken hur det så ut på andra sidan av spelplanen. Så jag gjorde en fake-profil på en tjej bara för att se hur mycke respons tjejjer får av killar. Hittade en bild på en sån där perfekt tjej, lite sportig, inte för snygg. Oretuscherad bild etc...Allt det där vi killar vill ha, fräsch och normal tjej helt enkelt.
Skrev sen en profil som matchade drömtjejjen för oss män. Tryckte på SEND och la upp den på match.com.
Väntade...

Kollade in en dag senare, ingen respons alls typ. Undrade om jag hade gjort någonting fel...

Två dagar senare förstod jag att profilbilden hade kommit upp. Jag ljuger inte nu, men jag hade alltså 4000 brev i inkorgen på 12 timmar.

Då förstod jag att det här är ju helt värdelöst för alla. Det går inte för män eftersom du är en av 4000, och det går inte för kvinnor eftersom du inte pallar alla 4000 breven.
Citera
2014-06-08, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
För många år sedan när internet-dating var ganska nytt, alltså kanske runt 2005, så testade jag lite. Det var ju ganska roligt ett tag, men jag blev så fruktansvärt nyfiken hur det så ut på andra sidan av spelplanen. Så jag gjorde en fake-profil på en tjej bara för att se hur mycke respons tjejjer får av killar. Hittade en bild på en sån där perfekt tjej, lite sportig, inte för snygg. Oretuscherad bild etc...Allt det där vi killar vill ha, fräsch och normal tjej helt enkelt.
Skrev sen en profil som matchade drömtjejjen för oss män. Tryckte på SEND och la upp den på match.com.
Väntade...

Kollade in en dag senare, ingen respons alls typ. Undrade om jag hade gjort någonting fel...

Två dagar senare förstod jag att profilbilden hade kommit upp. Jag ljuger inte nu, men jag hade alltså 4000 brev i inkorgen på 12 timmar.

Då förstod jag att det här är ju helt värdelöst för alla. Det går inte för män eftersom du är en av 4000, och det går inte för kvinnor eftersom du inte pallar alla 4000 breven.

För nio år sedan upplevde jag att internetdejting var väldigt enkelt. Idag har kraven hos kjoltygen skruvats upp med 300 ggr och nu duger i praktiken ingenting för dem.
Citera
2014-06-08, 17:15
Medlem
testat badoo nu och happypancake under några månader, jävla skitsidor. Jag vill ha ett förhållande med en vettig tjej inga jävla fjortisar att dra över... Påtal om det, någon som har någon bra sida att rekommendera? gärna med nå chatt, Gratissida?

Söker vettiga tjejer i 20års åldern som är ute efter annat än att bli påsatta
Senast redigerad av Zythie 2014-06-08 kl. 17:20.
Citera
2014-06-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zythie
testat badoo nu och happypancake under några månader, jävla skitsidor. Jag vill ha ett förhållande med en vettig tjej inga jävla fjortisar att dra över... Påtal om det, någon som har någon bra sida att rekommendera? gärna med nå chatt, Gratissida?

Söker vettiga tjejer i 20års åldern som är ute efter annat än att bli påsatta
Hur många brudar har du satt på via badoo?
Citera
2014-06-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Hur många brudar har du satt på via badoo?

vad har det med saken att göra? jag är inte ute efter sex, blir de bättre ju mer man sätter på menar du? Tjejerna skriver ju att de inte är ute efter nåt annat än de och att de håller på och super om dagarna etc. Moget liksom
Citera
2014-06-08, 23:43
Medlem
Väldigt många ensamstående mammor i 20-års ålder inne på badoo och vill att man ska komma när ingen sover. Undra vad dom vill?
Citera
2014-06-09, 02:09
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
För nio år sedan upplevde jag att internetdejting var väldigt enkelt. Idag har kraven hos kjoltygen skruvats upp med 300 ggr och nu duger i praktiken ingenting för dem.

Hehe ja fyfan! Började själv för runt 8 år sen o nätdejting var roligare och lättare då. Idag tror de är nåt. Behandla dem som satmaror så springer de efter en.
Citera
2014-06-09, 02:30
Bannlyst
Kan också bero på att ni var 8-9 år yngre också killar. Det blir lite svårare med åldern också =) man kan inte förvänta sig kunna ragga 17-åringar även 9 år senare =)
Citera
2014-06-09, 13:39
Medlem
Det finns vissa tjejer som är seriösa på badoo! Men dom är oftast 21+!

Badoo är egentligen en knull-app.
Citera
2014-06-09, 23:03
Medlem
Hur länge brukar det dröja innan ni har badoo-tjejen i säng?

Bör kondom användas på badoo-tjejer?
Citera
2014-06-09, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Hur länge brukar det dröja innan ni har badoo-tjejen i säng?

Bör kondom användas på badoo-tjejer?
Kondom rekommenderas. Du vill inte ha en STD-badoodemi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in